Team Monuta Monique Mourik waardeer ik enorm voor de betrokkenheid en verzorgen liefdevol afscheid

Monuta Monique Mourik heeft de uitvaart van mijn moeder zo goed verzorgd. De liefde voor dit mooi vak staat hoog in het vaandel bij Monuta Monique Mourik. De uitvaart is geheel naar onze wensen uitgevoerd, niets is te gek of onmogelijk. Veel dank daardoor.

Geweldig.

Na het overlijden van mijn moeder, op aanraden van een vriendin voor Monuta gekozen. Met Inge van der Kroon was er direct een goed en warm contact. Heel laag drempelig, en altijd bereikbaar ook had zij ideeën over de uitvaart waar wij nooit aan gedacht zouden hebben. Door Inge kunnen wij terug kijken op een hele mooie en warme uitvaart. Hiervoor zijn wij haar ontzettend dankbaar.

Monique doet haar werk met liefde, En dat zie je.... En merk je gelijk, Ze adviseer, laat je ook zelf meedenken, Echt top

Prettig

Prettig gezien de omstandigheden

Professioneel en kundig

Uitstekende verzorging door Monique Maurik

Zowel 3 jaar geleden als recent perfect geholpen door uitvaart verzorgster Monique Maurik en haar team. Zeker aan te raden! Persoonlijke begeleiding en uitstekend meegedacht aan persoonlijke wensen

Heel fijn om in een zo moeilijke tijd, bij gestaan te worden, door zulke fijne en warme mensen.

Ik kende Monuta Maurik al, en dat was ook de reden, dat we ook deze uitvaart door hun wilden laten verzorgen.

Vanaf het eerste contact met Monique,de telefoniste en de mensen die mijn man met alle egards midden in de nacht kwamen ophalen Hadden we een heel goed gevoel. Inge heeft ons verder bijgestaan, haar lieve begrip voor onze gevoelens, raad en adequate optreden hebben ons enorm geholpen om er een prachtig afscheid van te maken. Waar we met een warm gevoel op terug kijken Wij danken iedereen . Fam. B.Boer

Super fijne en goede begeleiding gehad

Echt een hele fijne en goede begeilding gehad tijdens de uitvaart van mijn vrouw. Het is al een moeilijke tijd maar dan is het zo fijn om Inge als begeleider te hebben gehad. Geen druk , goed meedenkend. Heel fijn allemaal

Zeer betrokken en professioneel.

Bij de uitvaart van onze moeder en schoonmoeder hebben wij hulp gekregen van Inge. Zij is zeer betrokken en professioneel. Zij dacht veel met ons mee over de invulling van de uitvaart. De communicatie ging heel makkelijk en Inge reageerde meteen op vragen. Ondanks dat het een verdrietige gebeurtenis is, was de uitvaart prachtig en respectvol. Het had niet beter gekund!

Het was een mooi afscheid

We hebben echt een afscheid met een proost op het leven gekregen. Niets standaard maar wel zo als wij het wilde het was heel fijn Monique Maurik.

Prima geregeld, alles zorgvuldig en sccuraat.

Meer dan ik dacht hoe het geregeld zou worden is het uitgevoerd. Zo wil ik dat het ook voor mij geregeld mag worden. Zeer tevreden over alles.

Alles is boven verwachting uitgevoerd,

wanneer je voor een crematieplechtigheid komt te staan als leek en bovendien emotioneel geladen bent, heb je iemand als Monique Maurik nodig die je alles uit handen neemt en opdrachten geeft,

Uitvaart Joop super mooi geregeld 22/12/2021

Mijn bonusvader Joop is 14/12/2021 overleden.. Er kwam heel veel op ons af.. maar Inge van Monuta, heeft ons supergoed bijgestaan. Eerder afgelopen zomer heeft Inge al heel veel dingen besproken met mijn moeder, en ook veel administratie geregeld, veel werk v mijn moeder uit handen genomen.. Inge heeft veel verstand v zaken.. heeft alles goed geregeld, het was een mooie uitvaart, een dag om op terug te kijken, ondanks ons verdriet. Inge bedankt voor alles! Je hebt een speciaal plekje in ons hart! Yvonne en Yolanda

Top geregeld!

Mijn vader is afgelopen oktober overleden. Omdat wij wisten dat het niet goed ging met mijn vader, hebben wij in juni samen met mijn vader en met hulp van Inge al het een en ander op papier gezet. Dat heeft ons in oktober enorm geholpen. Inge is onze contact persoon en wij zaten qua regelwerk op één lijn. Er is ook geluisterd naar onze wensen en dat was heel fijn. Inge dacht ook na over de rol van mijn dochters tijdens de crematie. En zij heeft ook voor kaarsen gezorgd en mijn dochters hebben tijdens de dienst de kaarsen aangestoken. Ondanks de verdrietige tijd, kijk ik terug op een mooie week…

Warme ervaring op afstand

De crematiebijeenkomst van een goede vriend van ons volgden wij via streaming. Ondanks de afstand voelde het of we erbij waren. De vormgeving, de beelden waren ondanks het verdriet hartverwarmend. Uitstekend geregeld door Monique, je kon merken dat ze goed naar de wensen van de familie had geluisterd. Ook mijn ervaringen om via haar bloemen te bestellen passend bij de andere bloemstukken waren zeer goed.

Had me geen betere ondersteuning kunnen wensen

Na het overlijden van mijn man Rob. Werden we teruggebeld door Monique. De klank van haar stem en hoe het telefonische gesprek is verlopen gaf ons het volledige vertrouwen. De ondersteuning en de manier hoe alles is verlopen heeft het vertrouwen in Monique en Inge alleen maar laten groeien. Het is bij hun niet uitvaart geregeld en tot ziens. Ze blijven je ondersteunen waar ze kunnen. Ook de mensen om ons heen waren vol lof over deze twee dames. Voor ons zijn ze goud en wij zullen ze altijd dankbaar blijven. Van ons krijgen ze een 10!!!!!

Monique levert topkwaliteit !

Dankzij de Parel Monique Maurik, bij wie medemenselijkheid,deskundigheid, warmte, empathie en oprechtheid hoog in het vaandel staan, hebben wij een waardig en passend afscheid ,waar wij met een heel goed gevoel op terug kunnen kijken, mogen beleven. Marjan

Wat een lieverd is Monique.

Ondanks alle gedoe in de familie wist Monique alle rust te bewaren en nog steeds helpt zij mij bij alle afwikkelingen. Wat een lieverd en altijd reageert ze direct op mijn appjes.

Na het overlijden van mijn man dachten mijn kinderen en ik direct aan Monique van Monuta Uitvaart om haar te vragen de uitvaart te verzorgen. Wij hadden al een heel goede ervaring gehad met Monique bij het overlijden van mijn schoonmoeder. Nu heeft Inge de uitvaart verzorgd en wij waren weer zeer tevreden. Inge heeft aan al onze wensen voldaan op een zeer respectvolle wijze. Wat mij opvalt is de grote betrokkenheid en inlevingsvermogen van Monique en Inge. Ook bij het laatste nazorg gesprek kwam dat weer duidelijk naar voren en was voor ons ook zeer waardevol. De dames zijn met hart en ziel met hun vak bezig.

Goede en duidelijke ondersteuning

Inge heeft ons erg goed ondersteund met veel vrijheid voor onze ideeen, Staat ons goed bij met vragen die we hebben, Een erg prettige persoonlijkheid in een moeilijke tijd

Waardig en persoonlijk afscheid, volgens de wens van de overledene en nabestaande

Wat een prachtig, emotioneel afscheid. Dit allemaal geleid en geregeld door Dorien Veerman, Monique Maurik en Inge van de Koorn. Zo persoonlijk, zo naar de wens van de familie. Veel tranen, veel herinneringen en veel respect. De wijze waarop we afscheid hebben genomen kon precies zo als we ook zelf wilden. De medewerking van Jeroen en Hugo was heel fijn. Dank voor de manier waarop jullie alles hebben bewerkstelligt zoals onze zoon het graag wilde. Groet van een verdrietige schoonmoeder.

Naar tevredenheid afgehandeld

Goed meegedacht over de mogelijkheden voor de sobere uitvaart.

Zeer begaan en meedenkend

4 weken na elkaar beide ouders verloren. De steun van Monique en Inge was geweldig, meedenkend aan/ en over alles. In alle opzichten heel prettig en respectvol op een fijne manier. Toen ik na 4 weken helaas weer contact moest opnemen, belde Monique direct vanaf haar vakantieadres. Geeft aan hoe betrokken ze is met haar werk.

Kordate en warme begeleiding bij een moeilijke periode

Ondanks dat de dag van de uitvaart één van de meest verdrietige dagen was uit mijn leven kijk ik met een positief en fijn gevoel terug op de begeleiding vanuit Monuta. Inge was proactief, kordaat en dacht mee om de uitvaart en alles daar om heen dusdanig te organiseren die passend was bij mijn vader en goed voelde voor ons als familie. Mede door haar goede begeleiding konden wij op liefdevolle en mooie wijze afscheid nemen van mijn vader. Inge was voor mijn gevoel de perfecte match voor ons bij het organiseren van de uitvaart, waar ik met trots op terug kijk...

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.