Alles was tot in de puntjes georganiseerd; zelfs mooier dan wij vooraf hadden bedacht!

Monique Maurik en haar team zijn echt top! Zeer persoonlijk contact, meedenkend, attent en niet te vergeten allemaal heel lief! Al klinkt het raar bij een uitvaart: het heeft onze verwachtingen echt overtroffen.

Prima verzorging en begeleiding. Op de crematie na live in schollevaar

Had heel veel rust na het regelen van het overlijden tot aan de crematie.

Alles is met zoveel respect gedaan!

Heel veel dank aan Monuta speciaal aan Monique. Waar ik steeds aan moet denken is de avond dat mijn man is overleden dat hij werd opgehaald. Alles wat zij gingen doen legde ze keurig uit. Mijn kleinzoon en ik mochten de klep vd auto dichtdoen , zo bijzonder. Ook liep 1 vd mannen vooruit voor de auto om ze de straat uit te rijden. Heel veel dank daar voor. Monique, Bedankt voor alles. Liefs Helma

Vanaf het eerste moment voelt het goed bij Inge wat een ontzettend lief en warme vrouw. Niks is haar teveel en ze denkt ook echt met je mee. De hele sfeer in het afscheidshuis is ondanks het grote verdriet voor een ieder die te maken krijgt met het verlies van een dierbare een grote warme deken om je schouders. Inge je bent een topper.

Een heel warm huis

Onze vader is vorig jaar overleden. En we zijn allemaal heel goed begeleid in alles , echt een heel warm huis daar , en Monique en Anton zijn en top mensen begeleiden je overal heel goed in.

Had het niet beter kunnen treffen, en alles is zo mooi verlopen als we hadden gewild n zoals

Kan het niet omschrijven, zo goed is Monique Maurik met het contact wat we hadden, hoe ze overal mee omging en hoe alles is geregeld en verlopen.

Zeer betrokken en vriendelijke hulp

Wij zijn als familie enorm gesteund bij het overlijden van onze lieve tante,heel mooi geregeld alles

Persoonlijk en huiselijk

Toevallig kwam ik bij Monique terecht via recencies op haar website. Het sprak me enorm aan bij het overlijden van mijn man. Het overtrof al mijn verwachtingen. Het Afscheidshuis Aan de IJssel is zo knus en warm en persoonlijk. Echt heel mooi. Alle genodigden waren ook zeer verrast dat 'het afscheid' dus ook op deze manier kan. Monique en haar familie waren ook zeer betrokken met veel goede tips en adviezen. Zeer hartverwarmend en persoonlijk

Memorabel afscheid nemen doe je hier.

Op deze unieke en zeer fraai ingerichte locatie omringd door een heel fijn en warm team was het afscheid van onze dierbare memorabel te noemen. De familiekamer die rond de klok toegang tot de overledene geeft (indien beschikbaar), de persoonlijk maar zeer professionele houding van Monique en haar team, het zelf verzorgen van de overledene onder goede begeleiding, de catering, kortom, alles tot in de puntjes verzorgd en overal aan gedacht. Monique werkt samen met kundige ondernemers (bakkerij, grafstenen etc.) Dankbaar dat wij hier een waardig en warm afscheid hebben kunnen nemen.

Zo ontzettend fijn !

Mocht u nog twijfelen over waar en wie ik de plechtigheid zou willen laten regelen, dan meteen Monique bellen! Zo goed verzorgt en alles volgens al onze wensen. Niet zo'n koud en afstandelijk, maar huiselijk warm en gemoedelijk. Voor het hele team een dikke pluim !

Zo een afscheid gun je iedereen!

Wat een warme en empathische mensen zijn Monique en haar hele team. Er was zoveel ruimte, respect en aandacht voor ons als nabestaande. Er werd goed geluisterd en geanticipeerd op onze wensen m.b.t. het afscheid. Samen met de kennis en ervaring van hun hebben we het afscheid als heel warm en liefdevol kunnen ervaren. We kregen de gelegenheid om overal bij te helpen en er was zo een fijne sfeer zowel in de locatie als de omgang met ons dat ook de 4 kleinkinderen ( in de leeftijd van 3 tot 10) op een hele fijne manier afscheid hebben kunnen nemen van hun opa.

zeer goede verzorging

zorg voor de overledene perfect. zorg voor de nabestaande uitstekend. goede uitleg over alles, in begrijpelijke taal. ook na de uitvaart ook goede contacten. dank jullie wel. in het bijzonder alle lof voor Inge.

Geweldig en zeer liefdevol

Een mooie locatie Afscheidshuis aan den IJssel, liefdevol ontvangen door een geweldig team. Dit team is zeer deskundig, bespreken alles rondom de uitvaart met zorg en respect naar de overledene en de nabestaanden. De mogelijkheden die geboden kunnen worden tot een persoonlijk afscheid zijn uitgebreid en goed besproken en verzorgd.

Ze doen alles wat in hun vermogen ligt!

De uitvaart was in het afscheidshuis, een aanrader! Informeel, en de medewerkers zijn erg betrokken, Inge was geweldig! Echt een aanrader, ik kijk er met tevredenheid naar terug!

Helemaal Top

Het is bijna niet mogelijk om hier nog verbeteringen in te zoeken.

Troostrijk

De hulp en hoe alles geregeld werd rondom het overlijden van onze moeder,nam ons veel zorg uit handen. Hulpvaardige ,lieve en werkelijk geïnteresseerde mensen die een hoop zorg op zich namen ,adviseerde en er was niks wat ze raar of vreemd vonden. Wij mochten zelf invullen hoe we alles wilde en daar werden we ook door hen in ondersteunt.

Alles perfect en netjes verzorgd

Ik was zo blij met Monique die dacht overal in mee, Je komt toch altijd voor verassingen te staan ook al heb je alles nog zo goed van te voren besproken en bedacht, maar alles ging vanzelf en heel fijn dat ik altijd contact kon opnemen als me wat te binnen schoot. Bijvoorbeeld een bepaalde route rijden op de dag van de uitvaart en langs de woning rijden.

Een ongeziene betrokkenheid die de hele dag als een warm deken voelt!

Appje aan Monique een week na de uitvaart: ,,Ha die Monique, Via deze weg willen wij (familie, vrienden, Nicolette en ik) jou héél erg bedanken voor de grandioze middag. Jij hebt ons een 'onvergetelijke herinnering' gegeven, dankjewel!''

Je vindt geen betere uitvaartverzorger

Toen mijn partner onverwacht en veel te jong overleed was ik ten einde raad - ik nam een uitvaarverzorger in de arm maar had geen goed gevoel bij hem. Bij toeval kwam ik uit bij Monique en dat heeft zo moeten zijn. Omdat alles aan dit overlijden uitzonderlijk en gecompliceerd was heeft Monique alle zeilen bij moeten zetten om alles geregeld te krijgen zoals wij dat wilden. En daar was niks standaard aan. En dat ook nog middenin coronatijd. Ze heeft alles (en méér voor elkaar gekregen). De uitvaart was perfect en we kijken er (hoewel dat raar klinkt) met liefde en respect op terug. Had niet beter gekund. En Monique blijft voor altijd een plek in ons hart hebben.

Had niet beter gekund.

Lieve Monique en het hele team om je heen, wat een talent hebben jullie! Heel erg bedankt voor het leiden van de uitvaart van ‘tante Rina’. Je bent onze steun geweest, ons moment van een lach en een traan. Een vast gegeven in een tijd van chaos. Dank je wel!!

Goede service en uitvaart volgens wens uitgevoerd.

Goed ontvangen na het verzorgen van overledene, uitvaart uitgevoerd volgens wens overledene, voldoende advies gegeven voor de uitvaart.

respect uit gevoerd

De uitvaart van mijn geliefde vriendin Joke was erg netjes en met heel veel respect uit gevoerd. Wij hebben helaas kennis mogen maken in deze zeer moeilijke tijd met Shanna Hueting. Natuurlijk had ik dit begrijp mijn niet verkeerd, niet gewild, want dan was mijn lieve vriendin Joke nog bij mijn, maar dit is helaas niet meer zo. Van Moniek de werk gever van Shanna had ik begrepen dat Shanna nog in opleiding is?? Ik vraag me af waarom, het is echt met geen pen te beschrijven wat Shanna in deze moeilijke periode voor ons heb gedaan. Ze stond altijd klaar, en als je een e-mail stuurde kreeg je ook in afzienbaren tijd een antwoordt. Hetgeen Shanna had geregeld, was zeer netjes en met heel veel respect voor de naaste van Joke gedaan. Natuurlijk kan je eindeloos door blijven schrijven hoe de uitvaart door Shanna was voorbereid, maar daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Maar ik denk dat het geen wat hier boven staat meer dn voldoende zeg/en mag zeggen. Ondanks dat Shanna nog in opleiding?????? Is, kan je echt met gerust hart, alles van af het beging toe aan de dienst toe aan haar over laten, het is echt een toppertje Henk

Uitstekende en persoonlijke aandacht.

Hoewel ik het ziekbed en het snelle overlijden van mijn vrouw als uitzonderlijk dramatisch heb ervaren, was haar uitvaart tot in de puntjes verzorgd door Monique. Zij dacht werkelijk aan alles. De condoleance en de uitvaart waren zonder meer mooi, waardig en respectvol.

Prettig

Professioneel, secuur, meedenkend en menselijk. Onze ervaring met Monuta was ontzettend prettig. Inge heeft ons bijgestaan den gezorgd voor een prachtig afscheid. Altijd bereikbaar en snelle reacties

Betrokken, integer, professioneel en liefdevol.

Het team van MMM heeft ons In een zeer dramatische periode met veel toewijding, betrokkenheid, professionaliteit en liefde voor de mens bijgestaan. Top!

Over Monuta Uitvaart