Prima en prettig geregeld

Heb het als meelevend en waardevol ervaren. Alles was bespreekbaar, dacht met ons mee. De afspraken op wat voor gebied, waren duidelijk en werden zeer correct toegepast.

Een heel mooi afscheid

We zijn heel blij dat Tijn de uitvaart heeft verzorgd. We kijken terug op een mooi afscheid, precies zoals onze moeder het had gewild. De begeleiding van Tijn, ook rondom de dienst, hebben wij als bijzonder en prettig ervaren. Het verdriet is er niet minder door, maar het is wel waardevol dat alles in zo'n aangename sfeer verliep. Wij zijn Tijn dankbaar daarvoor.

Als bijzonder fijn ervaren en vooral super betrokken.

Onze ervaring als familie is positief. Vanaf het eerste moment voel je echte betrokkenheid. De service en voorlichting zijn ongekend goed. Ze doen net dat iets meer dan je verwacht. Dat voelt prettig. Samengevat Chapeau!

uitstekende verzorging

als boven

Een prachtig afscheid verzorgd door Juliette

Juliette heeft mij geweldig goed geholpen. Ze is een sprankelende vrouw die overal aan denkt en niets aan het toeval over laat. Het is een mooi waardig afscheid geworden van mijn vrouw, waar ik met dankbaarheid aan terugdenk.

Tijn begeleidde ons met rustig manier , betrokkenheid, luisterende oor enz totdat we een mooi afscheiddienst van mijn man, hun vader en opa is geworden. Ik had een extra wens( een lief en leed met elkaar tot het einde delen)en hij kon dit regelen. Het was heel zwaar, maar ik voelt me nu goed en ik ben trots op mezelf dat ik dit heb gedaan. Inderdaad willen we ons dierbare persoon nooit verliezen, maar het is een goede begeleing nodig om een goede afscheid nemen, is heel belangrijk voor ons, dankzij Tijn, zijn vrouw en het hele team. Dank jullie wel

Respectvol

Tijn heeft ons uitstekend begeleid. Complimenten, niets was teveel. We mochten hem altijd bellen voor vragen, vulde ons aan waar we niet aan gedacht hadden. Super. Ryeanne Jolande en Frank En kinderen

Goede ervaring

Onze uitvaart begeleidster julliette heeft in een voor erg moeilijke periode ons bijgestaan geholpen en er gewoon geweest. Erg fijn om persoonlijk zorg te ontvangen en vertrouwen dat ook de overledene met respect wordt verzorgd tot het laatste toe.

Tijn Poelmann heeft het zeer goed geregeld.

alles was goed voor elkaar en ik heb Tijn Poelmann als een goede uitvaartverzorger ervaren.

Fijn geholpen bij deze emotioneel gebeurtenis.

Tijd heeft ons geweldig goed geholpen. Hij denkt overal aan en laat niets aan het toeval over. Hij is er bij betrokken en komt z'n afspraken na.

Een mooie waardige dienst geworden dank zij de goede begeleiding van Tijn Poelmann van monuta

Ik kijk tevreden terug op de dagen dat we de dienst van mijn man Dirk gingen regelen. Tijn heeft ons hier doorheen geholpen. Het gebeurde met een lach en een traan. Het is een mooie waardige dienst geworden om met een goed gevoel aan terug te denken.

Van hart tot hart

Tijn en Juliette, De dood is het begin van de onsterfelijkheid en vertrekt niet zonder ons te verenigen. Het brengt ons samen en is levendiger als men gelooft! Het begint met verdriet en laat ons in het afscheid nemen tussen hart en verstand de keuze hopeloos alleen of gemeenzaam verder te willen gaan. Het is een Prozess dat onderweg op reis de vele herinneringen als kleine sterren die troostend in het donker ons eigen verdriet in het licht stellt of bevriest.. Verdriet om een verlies zal ons achtergeblevenen een leven lang begeleiden. Beste Tijn en Juliette, Het emotionele moment van het laatste afscheid is ons belangrijker geworden als een prachtige kist. ( ik hoor het je nog zeggen) Als je sterven met al zijn zinnen begrijpt, toekijkt, ruikt en voelt, word je minder vatbaar voor je eigen angst en dat schept vertrouwen. Als uitvaartverzorger Heeft u daarbij een groot bijdrage geleverd van hart tot hart. Antoine Cleutjens

Twee totaal verschillende uitvaarten geregeld met Magis. Ze was altijd bereikbaar, flexibel, vriendelijk, begripvol, niet "oud begrafenisondernemer" stijf, enz. Mooi rouwcentrum. Totaal plaatje valt niets op aan te merken.

Erg fijne en goede begeleiding

Al onze wensen konden gedaan worden en werd goed meegedacht over hoe alles gedaan moest worden.

Fijn en professioneel

Fijn en professioneel. Mooie dienst en woorden

in een woord perfect!

In samenspraak zijn we gekomen tot een "viering van het leven" van de overledene. Zeker ook de locatie van het Grand Cafe heeft daartoe bijgedragen én de invloed van de uitvaartbegeleider.

Hele mooie uitvaart Ik

De Monuta uitvaartverzorger was zeer correct, behulpzaam en medevoelend

De uitvaartverzorger van Monuta was zeer meevoelend en correct. Hij had oor voor de wensen van mijn dochters en mij en dacht en hielp mee om deze te verwerkelijken. Hij had alle tijd voor ons en was zeer geduldig. Ook zijn vrouw was zeer behulpzaam en profesioneel. Mede door hun heeft mijn man en vader van mijn dochters, een ontzettend mooie uitvaart gehad.

Heel goed!

Het zijn echte professionele lieve meelevende mensen, die houden van hun vak , om ons zo goed mogelijk te helpen met wat de wensen zijn van de overledenen. En wat er allemaal mogelijk is en wij hebben gekozen om het klein en intiem als familie afscheid te nemen bij mijn schoonmoeder, en dit kon bij hun op locatie van het mortuarium daar hebben ze voor als je het klein wilt houden of alleen met mensen waar je van houd afscheid moet nemen van een dierbaar familielid. Het was allemaal super geregeld, heel warm lief en zacht, menselijk wij kijken echt goed terug op het afscheid. Hier nog een laatste bericht voor Juliëtte en Tijn bedankt voor het mooie afscheid van onze moeder / oma/ schoonmoeder/ liefs van de familie Rooijakkers

heel persoonlijke begeleiding, er wordt goed meegedacht en een attente uitvaartonderneemster

De uitvaartonderneemster, Juliëtte Magis, voelde ons goed aan. Ze luisterde prima naar onze wensen en stelde alles in het werk om deze uit te kunnen uitvoeren. We kijken met een heel goed gevoel op het afscheid van mijn vader terug!

Geweldige en begripvolle begeleiding met duidelijke uitleg en taakverdeling

5 dagen na het overlijden van mijn moeder, overleed onze zoon. Moeder was bij Dela verzekerd en daar waren verschillende dingen mis gegaan (bij verzorging en in de dienst) Dus waren wij erg alert en hebben deze fouten ook besproken met Juliette van Monuta Magies, maar het verschil was erg groot; persoonlijk bezoek (niet via een App) ook de verzorging was het verschil; moeder (eerste verzorging door ons zelf gedaan) werd opnieuw verzorgt zodat ze in de kist niet op de persoon leek die ze was. Onze zoon (ook eerste verzorging door ons zelf gedaan) lag mooier en rustiger in de kist. Ook bij de afscheidsdienst was alles mooi gegaan. Wij hebben dit ook aan verschillende verteld. Onze jongste zoon is ook direct overgestapt naar Monuta. Wij wilde dit ook wel maar op onze leeftijd niet meer slim denken wij.

Erg goed service

De contacten verliepen zeer correct, vriendelijk en met veel gevoel voor de situatie. Zelfs vanuit een vakantieadres werd er nog naar mij gebeld over de procedure, etc. Heel persoonlijk!

De uitvaart is perfect volgens onze wensen uitgevoerd

Juliette Magis heeft de uitvaart van mijn echtgenote perfect volgens onze wensen uitgevoerd. Ze heeft vooraf goed overleg gehad met ons, heeft zaken goed afgestemd met derde partijen en hierdoor heeft mijn vrouw de uitvaart gekregen zoals ze dat wilde en geeft ons dat een goed gevoel.

Geweldige begeleiding en heel vriendelijk

Luisteren goed naar persoonlijke wensen en doen er alles aan om het afscheid precies naar wens te laten verlopen.

Persoonlijke uitvaartmaatschappij

Hele fijne mensen. Persoonlijk, meedenkend en gemoedelijk. Staan altijd voor je klaar. Ook aan de nazorg is gedacht.

Over Monuta Uitvaart