Een prettige persoonlijke benadering

Wij zijn voor onze beide ouders op een hele aangename wijze geholpen in het afscheid. Ze hebben veel zorgen bij ons weggenomen.

Tijn Poelman heeft op empatische wijze het afscheid van Marta mede mogelijk gemaakt, bedankt!

Een klein afscheid waarbij zowel de Nederlandse als ook Poolse cultuur en gebruiken in acht werden genomen. Luisteren naar haar favoriete muziek en gesproken woordjes. Kijkend naar foto’s van haar die haar zo kenmerken. En na afloop buiten bellenblazen door haar zoontjes, waarbij ze kusjes en lieve woordjes naar de hemel hebben geblazen die daar bij (Moeder) Marta aankomen.

Bedankt Tijn

Tijn, wij willen jouw enorm bedanken voor alles wat je voor ons hebt gedaan. Als wij met vragen kwamen was het antwoord... dat regel ik. Twee grote kranen waar papa jaren mee heeft gewerkt bij de ingang. Geen probleem! Je berichtjes in de ochtend met de vraag hoe het met me ging en waar we die dag aan gingen werken. En de ochtend van mijn verjaardag 4 dagen na de afscheidsdienst een berichtje om me toch te feliciteren en steun te geven op mijn eerste verjaardag zonder papa. Zoveel steun en warmte in een ongelooflijk moeilijke tijd. Dank je wel voor alles!

respectvol en goed

bedankt voor het mooie afscheid dat jullie voor mijn vader hebben geregeld, bedankt voor het luisterend oor, respect voor en naar jullie… vanaf het moment dat we belden tot het eind was je er voor ons. Alles kon besproken worden en je nam er de tyd voor. We hebben veel complimenten gehad van iedereen gewoon omdat het zo mooi was, en heel mooi gesproken.

Persoonlijk en betrokken

Wij willen Juliette bedanken voor haar warme, persoonlijke en betrokken manier, waarop ze Mam's begrafenis heeft geregeld. We zijn blij dat Juliette ons is aanbevolen door enkele familie leden. Ook een woord van dank voor Tijn. Jullie zijn "een goed stel".

Tijn, je bent een Geweldige steun in een moeilijke tijd.

Tijn wat ben jij een fantastisch mens, je hebt ons heel persoonlijk geweldig begeleid bij het afscheid na het overlijden van Gerda, mijn vrouw. In de week welke wij als gezin hebben doorstaan voor de begrafenis was jij een steun voor ons. Je hebt steeds alle opties aangegeven en ons geholpen met de keuzes die we gemaakt hebben. Regelmatig confronteerde je me/ons met de vraag, maar wat wil jij? Ik heb je ervaren als een zeer deskundig en professionele uitvaartbegeleider. Je was er duidelijk voor ons, dat voelt aan alsof jij ons ondersteund alsof we je al jaren kennen, als een vriend. Bart

Goede persoonlijke begeleiding

Wij als familie zijn zeer tevreden

Ik gun iedereen de fijne hulp die wij hebben mogen ontvangen. Heel prettig

Beste Tijn, Ik wil je bedanken voor de hulp die je ons als familie hebt gegeven in deze moeilijke periode. Ik vind het bewonderenswaardig hoe je ons aangevoeld & begeleid hebt. Ik kan alleen maar met lof en tevredenheid over je praten, als dit niet zo was had ik dit je ook laten weten. Ook de tip van het bloemstuk te laten herschikken naar 2 losse stukken is echt mooi en goed gelukt. Hartstikke bedankt! Met vriendelijke groet,

Waardering voor aandacht na moeilijke tijd

Bedankt Tijn voor de mooie , steun kaarten voor onze familie en dit mag waarderen. Je steunt ons niet alleen bij de uitvaart van mijn man, maar je steunt ons na moeilijke tijd nog.

De uitvaart van ons pap was perfect geregeld.alles wat wij wilden zat in de dienst die wij hadden.van het halen tot de crematie hebben ze aan onze wensen gedaan.julliette is echt een topper.

kan ik aanbevelen

goed verzorgd

Tijn man van goud

Zijn tijdens het overlijden van me vader zeer goed geholpen niks was te veel tijn super bedankt ook voor de grapen van ajax was echt humor haha Michael

Had niet beter kunnen verlopen

Mijn moeder was helaas niet verzekerd dus ik moest op de kosten letten. Ik heb dit besproken met de medewerker daar en samen hebben we voor een mooie prijs een prachtig afscheid kunnen regelen.

Goed en tevreden

Een goede uitvaartverzorger, die ruim de tijd nam voor ons en dankzij onze meningsverschillen ook heel netjes oplossingen hiervoor vond!

Snel, netjes, betaalbaar

Het afscheid en uitvaart was snel geregeld. Het personeel was zeer vriendelijk en meedenkend. Mijn moeder was niet verzekerd en al met al hebben we toch nog een mooi afscheid kunnen regelen zonder dat de kosten te hoog werden.

Alles was goed en iedereen was tevreden

Tja waar moet ik beginnen ik weet wel dat de betrokkenheid en passie er van afspat en zo hoort het ook gewoon top. Team magis ga zo door

Goed begeleid

Heel fijn, erg duidelijk. Helpen waar nodig( steun bij het verdriet van het overlijden van moeder).

Geweldige steun in een moeilijke tijd

Tijn heeft ons, met zijn empathische en pro-actieve houding, geweldig goed geholpen. Hij denkt heel goed mee en komt met creatieve oplossingen. We hebben ons erg gesteund gevoeld!

Tijn heft ons heel goed en liefdevol begeleid

Tijn heeft ons heel goed en liefdevol begeleid. Hij heeft steeds alle tijd genomen en het proces in behapbare stukjes opgedeeld. Toen er moeilijkheden waren heeft hij zich tot het uiterste ingespannen en alles voor ons opgelost, waardoor het een heel mooie uitvaart is geworden. Nogmaals dank Tijn voor alles

Heel betrokken, een echte steun in een moeilijke periode.

Heel betrokken, een echte steun in een moeilijke periode. En niets is te gek, ze zijn er echt voor je. Heel veel dank daarvoor.

Naar volle tevredenheid ..

We zijn goed begeleid in het gehele proces, en voor vragen konden we ook altijd bellen!

In onze verdrietigste tijd ooit wist tijn het toch een beetje dragelijk te maken. Overal werd aan gedacht , we hebben samen met tijn spap een hele mooie uitvaart kunnen geven , waar iedereen nu nog over praat , Dank je wel .

In je meest kwetsbare moment, een rots vinden

In ons meest kwetsbare en verdrietigste moment in ons leven werden we bijgestaan door een persoon die voor ons echt een rots was. Ze heeft ons in het moeilijkste proces in ons leven bijgestaan met zoveel warmte en steun en daarmee gezorgd dat wij waardig afscheid konden nemen en ontzorgd waren van alle zakelijke dingen. Wat een fijn persoon is zij en wij hadden ons geen beter persoon kunnen voorstellen tijdens deze moeilijke tijd. Onze dank is niet te beschrijven.

en oprechte en betrokken begeleider, waardoor wij ons heel erg gesteund voelde

Het verlies van een dierbare is heel erg emotioneel. In zo'n moeilijke tijd is het vinden van iemand die je kan bijstaan en steunen van onschatbare waarde. Ik wil graag mijn oprechte waardering en dankbaarheid uiten voor Tijn, die voor, tijdens en na de uitvaart een onmisbare steun voor ons is geweest. Zijn buitengewone toewijding heeft ons enorm goed gedaan en zijn betrokkenheid, persoonlijkheid, openheid en luisterend oor zijn kenmerken die hem onderscheiden. Vanaf het eerste moment dat wij contact hadden met Tijn, voelden wij ons begrepen en gerustgesteld. Hij toonde oprechte empathie en begrip voor onze pijn en verdriet. Tijdens de week van de uitvaart was Tijn een constante aanwezigheid die ons door de moeilijkste momenten heen hielp. Hij was georganiseerd, zorgzaam en attent voor zowel ons als de andere betrokkenen. Wat ons het meest heeft geraakt, is het feit dat Tijn niet alleen tijdens de uitvaart voor ons klaarstond, maar ook weken later nog steeds contact met ons onderhoudt.

Over Monuta Uitvaart