Respectvol

Ik wist niet wat ik allemaal kon verwachten aangezien dit mijn eerste ervaring is. En ik vond alles echt perfect gaan. Meer dan ik had verwacht . En ondanks de verdrietige situatie, bekijk ik het met een fijn gevoel terug. Bedankt.

Goede ervaringen

Goed geregeld Geen klachten

Zeer vriendelijk

Wordt overal rekening mee gehouden

Een mooi afscheid op een zware dag.

Heel behulpzaam en goed geholpen in een zware tijd. De codeleance de uitvaart en alles er om heen was heel goed geregeld en verzorgd. Het valt niet mee om een uitvaart te regelen maar wij hadden goede begeleiding en dat is fijn.

De .Monutaverzorgster die ik had, Suzanne Schierbeek, is een top Monuta medewerkster.

In een zeer moeilijke periode is het goed om met iemand te kunnen praten over de begrafenis. Iemand die verstand van zaken heeft en daarnaast oog heeft voor een persoonlijke aanpak. Suzanne Schierbeek duizend maal bedankt dat jij er voor ons was.. Topper

perfect geregeld

van af dag 1 na het overlijden van mijn man, was Suzanne onze steun, dank u wel ervoor

Alles heel goed geregeld

Alle zorgen enzovoort uit handen genomen heel blij mee

De juiste laatste zorg

Na het overlijden van mijn oma heeft Monuta ons geholpen. Vanaf moment 1 is Suzanne erbij geweest en heeft ze ons er goed doorheen geholpen. Erg fijn om het nu af te sluiten met een fijn gevoel, oma heeft het zo gewild en dat is voor ons het belangrijkste.

Zeer professionele begeleiding met zeer veel respect

Onze ervaringen zijn zeer goed en een compliment hoe Hans ons hierin begeleid heeft. Dank!

Uitvoert prima, vervolg matig.

Zoals gezegd vonden we alles rond overlijden en begrafenis zeker tot tevredenheid. Stijlvol. De afwikkeling na de begrafenis vonden we matig.

Op vriendelijke en correcte wijze wordt naar wensen geluisterd en worden ze uitgevoerd.

De snelle, begripvolle en vriendelijke wijze van handelen maakt het prettig om bij Monuta de uitvaart te regelen.

Erg prettig en respectvol contact

De wijze waarop alle betrokken medewerkers van Monuta hebben bijdragen aan het afscheid van mijn vader heb ik als zeer prettig en respectvol ervaren. Mede dankzij hun inzet hebben wij mijn vader het afscheid kunnen geven dat bij hem en ons past. Dat voelt heel goed.

zeer correct

zeer correct

alles netjes en goed verzorgd

Empatisch en ontzorgend

Suzanne was vanaf het eerste moment heel erg betrokken. Mijn zus, Suzanne en ik zaten direct op één lijn. De afscheidsruimte was intiem. De verzorging van onze naaste was heel mooi om te mogen doen. Het condoleren èn de afscheidsdienst waren perfect geregeld. Dank hiervoor...

Ik vond de hele uitvaart soepel en meelevend uitgevoerd.

Ik heb op deze manier zonder verdere zorgen rustig afscheid kunnen nemen.

Prima.

Fijne afhandeling.

Warm en persoonlijk

Recent is mijn schoonmoeder onverwacht en op een vervelende manier overleden. Suzanne Schierbeek heeft haar uitvaart verzorgd en dat heeft zij exact zo gedaan als hoe mijn schoonmoeder voor ogen had. Zij had hele specifieke wensen, deze zijn misschien niet voor iedereen te begrijpen, voor Suzanne wel. mijn schoonmoeder was een bijzondere dame en Suzanne kon hier heel goed mee omgaan. In een voor ons heel stressvolle en verdrietige periode heeft zij ons zonder woorden alles gegeven wat mijn schoonmoeder wenste. We hadden er niet aan moeten denken het hele verhaal aan iemand anders te moeten uitleggen, Susanne begreep het en voelde exact aan wat wij nodig hadden. Voor ons is dit puur goud geweest en wij wensen iedereen een Suzanne. Zij heeft echt een aangeboren talent voor dit vak, voelt aan wat mensen nodig hebben en kan wensen tot een prachtig afscheid vormen. Via deze weg willen wij haar en anderen laten weten dat zij enorm veel voor ons betekent heeft en we geen fijner passender afscheid hadden kunnen geven aan mijn schoonmoeder zonder haar inspanningen en liefde voor haar vak. Suzanne bedankt!!! Meer dan woorden kunnen uitleggen.

Gewoon goed

Waar je zelf niet aan zou denken denken ze met jou en voor jou mee .en dat kan heel verhelderend zijn

Monuta neemt alle zorg uithanden

De wijze waarop de Monuta-medewerker door vragen en adviezen ,alles v.a. overlijden tot de nazorg nabestaande, gaf de nabestaande het vertrouwen en de rust dat alles goed geregeld wordt. Het is ook heel fijn dat de Monuta-medewerker goed bereikbaar voor vragen is.

Van het eerste telefoontje tot laatste gesprek volledig ontzorgt!

Als je onverwachts met een overlijden wordt geconfronteerd weet je niet waar je het moet zoeken. Op internet zijn veel verschillende uitvaartverzorgers te vinden. Ik koos voor Monuta omdat de website duidelijk was en heel professioneel overkwam. Ik heb het contact met Suzanne als heel prettig ervaren. Ze schat goed in wat je nodig hebt als familie. En houdt het overzichtelijk. Alles stap voor stap. En ze is ook een vlotte tante, wat goed bij ons paste. Ook veel dank aan de verzorgers van het lichaam . Je voelde dat je dierbare met respect is verzorgt.

Super goed!

Volgens mij is er geen betere uitvaartverzorging. Geen druk en duidelijke uitleg over alle mogelijkheden.

Alles klopte van begin tot eind

Compleet onverwacht kwamen wij voor het afscheid van mijn vader te staan. Vanaf het eerste moment hebben wij het gevoel gehad dat door de begeleiding van Monuta alles rondom het afscheid goed zou komen. We hebben met Suzanne Schierbeek een top uitvaartverzorgster getroffen. Wat een passie voor haar werk heeft zij en wat kan zij goed de juiste adviezen geven. Mede door haar is het een afscheid geworden waar we met een heel goed gevoel, ondanks het verdriet dat er is, op terug zullen kijken.

Uitmuntende begeleiding en service

Op het moment dat een dierbare, in mijn geval, mijn moeder overlijd, sluit je een periode in het leven af Monuta was daar vanaf het begin bij. Zo heb ik samen met een verzorgingsteam van Monuta mijn moeder de laatste zorg kunnen geven met professionele waardigheid, kennis, kunde en advies en, heeft de uitvaartbegeleister mij en mijn familie vanaf de eerste kennismaking tot de beëi5ndiging van de uitvaart zeer professioneel maar vooral vanuit een medelevend en invoelende manier begeleid! Dit resulteerde in een intiem en warm "overgangs ritueel" voor mijn moeder, met een lach en een traan. ik mijn moeder tot de laatste fase van de uitvaart kunnen begeleiden en nog niet zo lang geleden haar as uitgestrooid over de Noordzee waar zij weer is verenigd met mijn vader, Dit alles, en de excellente nazorg maakt dat Monuta ook mijn keuze is voor mijn uitvaart, bij Monuta staat de mens en de wens centraal van de overledene en de nabestaande.

Staat voor alles wat er belooft word

Ondanks corona tijd,erg behulpzaam,vriendelijk,meedenkend,echt een grote steun in een intens verdrietige tijd. Wij hadden een liefde volle uitvaart verzorgster.

Over Monuta Uitvaart