Wij zijn als familie van de overledene erg te spreken over Dhr. Beuskens. Bijzonder mensgericht, wat na een overlijden erg belangrijk is. Nam alle tijd voor ons en niets was hem te veel. Klasse!!

Het was goed

De begeleiding en verzorging was uitstekend.

begin tot einde van de begeleiding was top.

Zeer positief ervaren.

Vanaf het eerste telefoontje is alles vanzelf gegaan , waarbij de nabestaanden zeer goed opgevangen zijn en alles duidelijk geregeld is. Hub Cleven is een persoon die dit voor ons mogelijk gemaakt heeft waardoor wij een fijn afscheid hebben kunnen geven.

Zeer betrokken en persoonlijke begeleiding

Heel fijn persoonlijk contact en goed geluisterd naar onze wensen en daar nog aanvullingen op gedaan

Er is met zo veel liefde voor de overledene ons gezorgd..

Wij zijn na een traumatische ervaring teruggekeerd van het buitenland.. nog compleet in shock en vol verdriet waren wij, toen de dag erna Huub Beuskens bij ons aan de tafel kwam zitten. Vanaf dat moment heeft Huub er alles aan gedaan om voor ons allen met zo veel liefde en warmte te zorgen. En er samen met ons de mooiste uitvaart van te maken. Deze ervaring en ook Huub, zullen wij voor altijd met ons meedragen in ons hart.

een perfecte organisatie, die ik iedereen kan aanbevelen

Monuta - heeft de uitvaartdienst van A-Z prima en perfect geregeld. mijn dank daar voor. Speciale dank voor Uw medewerkster die ons begeleide van af het eerste moment Namens mij en mijn kinderen , Dank U wel

Uitstekend verzorgd

Heel erg lieve mensen die heel meelevend zijn.

Alles uitstekend geregeld

Is alles na wens gebeurd

Waardig goed ergere geld afscheid

Goed persoonlijk contact fijne doch duidelijke tijdlijn uitleg over hoe en wat en wat niet. Eventueel extra En dan de persoonlijke touch zodat het toch niet al te geregisseerd overkomt.

Super persoonlijke begeleiding.

De uitvaart van mijn peetoom werd goed begeleid door medewerker Huub Beuskens. Van het uitvoeren van onze wensen betreffende uitvaart, tot de verzorging van de uitvaart zelf en het telefonische bijstaan indien nodig. Heel tevreden hiermee, complimenten!

voortreffelijk

Uiteraard klinkt het vreemd als je 'n uitvaart " mooi " , of " geslaagd " noemt . Maar toch hebben wij , de uitvaart-regelaars van de familie , dit zo ervaren .Vanaf het eerste gesprek met Monuta , tot het verlaten van het crematorium is het gesprek met beide contactpersonen van Monuta uitstekend verlopen , en is voor 100% rekening gehouden met onze wensen over de uitvaart . Bij het benoemen van de kosten hebben we weliswaar effe moeten slikken , maar we zijn uiterst tevreden . We hebben waar gekregen voor ons geld !

super goed geregeld

iedere keer weer tot in de puntjes geregeld

Alles goed op het moment dat het nodig is

De verzorging van onze broer, de begeleiding naar ons toe, de uitvaart in het uitvaartcentrum was allemaal fantastisch geregeld. Op deze momenten heb je goede begeleiding nodig. Die heeft Monuta ons gegeven. Vooral de zorg van de begeleiders thuis en in het uitvaartcentrum waren fantastisch. Onze zorg was hun zorg.

De crematie is geregeld volgens bespreking met de uitvaart verzorger . Alles is gegaan zoals onze wensen waren zeer tevreden met de hulp en ondersteuning in deze moeilijke tijd . Was heel relaxt .

Betrokkenheid

In deze periode van veel verdriet en onzekerheid , een zeer warme en persoonlijke benadering. Ondersteuning in het hele proces . Duidelijke informatie We kijken er met een verdrietig , maar met een goed gevoel op terug

Alles perfect en zorgzaam geregeld

Prima organisatie

Prettige ervaring

Prettige ervaring, luisteren goed naar de wensen van de betrokken. Zeer persoonlijk.

heel erg te vrede top mensen

heel goed en duidelijk en ook bezorgdheid voor iedereen mijn dank voor alle de mij erdoor heen geholpen hebben

Geweldige begeleiding en prachtige mensen.

Wat de medewerkers en de spreker op de dag van de crematie en ervoor voor ons hebben gedaan is een prachtige ervaring die wij nooit meer zullen vergeten. Ze zullen voor iedereen klaar staan die bij een overlijden steun nodig hebben, voor ons persoonlijk was het geweldig als je het zo mag formuleren. Ze zijn er ook voor je als je het nodig hebt ervoor, tijdens en erna.

Prettige ervaring alleen moet je zelf wel veel doen.

Zeer tevreden en respectvol behandeld

Respectvol behandeld en men nam alle tijd.

Geweldige ervaring en zeer goede hulp.

We zouden niet weten wat er nog beter {vollediger} had gekund.

Alles was goed geregeld

Het gesprek en de uitvaart was korrekt geregelt

alles was na wens en volgens afspraak

alles was na wens en volgens afspraak