Respectvol en meedenkend.

Heel positief! Meedenkend, meelevend, Respectvol. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Prima verlopen

Het afscheid was geheel in de geest van zoals de overledene dat gewenst zou hebben. Ook de nazorg was fijn.

Troostrijk

Van het begin tot het eind heel goed begeleidt na eerst het overlijden van mijn echtgenoot in 2019 en nu ook bij mijn vader.

Grote steun in tijd van wanhoop

Na het plotseling overlijden van mijn man werd mij veel uit handen genomen en werd ik bij zaken die heel persoonlijk zijn als het uitzoeken van de kaart, de muziek en foto's voor een fotocollage heel goed begeleid en gesteund. De aandacht van Astrid was heel fijn en ik had echt het gevoel er niet alleen voor te staan. Ik kon en kan haar altijd bellen.

Onze ervaring was heel goed

Ondanks onze hectische dagen, werden wij heel liefdevol en kundig begeleid door mw. Astrid Rengers. Ze dacht werkelijk aan alles. Ook het afscheidhuis in Bloemendaal was voor onze gezinsleden een groot rustpunt en konden wij, op een nooit te vergeten persoonlijke manier, afscheid nemen van echtgenoot, vader en opa.

Wij hebben een goed georganiseerde uitvaart gehad.

Aangezien we in de Corona uitbraak zaten was alles heel correct geregeld en goed georganiseerd.

Fijn warm contact meelevend en meedenkend

In deze afschuwelijk tijd met Corona Hebben wij onze vader moeten verliezen, wij hebben uw uitvaart begeleiding als heel prettig ervaren,

Op een rustige, zorgzame manier alles kunnen bespreken.

Het contact is heel prettig. Rustig, tijd om over dingen na te denken, altijd bereikbaar voor als iets toch anders wilt. Ook veel advies waar je zelf op dat moment niet over nadenkt. Veel ruimte om afscheid te nemen zoals het goed voelt. Alles volgens wens en planning verlopen. Kan er met een heel goed gevoel op terug kijken.

We zijn prima ontzorgd door Jonker en Rengers.

Na het overlijden van mijn moeder zijn we vanaf het eerste telefoontje vriendelijk, empatisch en zeer adequaat geholpen. Astrid Rengers heeft goed geluisterd naar onze wensen en ons prima ontzorgd. Ook is er na de crematie vriendelijk contact geweest in de vorm van een soort nazorg.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.