Fijne uitstekende service met een persoonlijk gevoel.

Astrid Rengers heeft mij ontzettend goed geholpen bij de uitvaart. Een fijn persoon die haar taken tot in de puntjes heeft verzorgd. Behulpzaam en vriendelijk ook na de uitvaart .

super opgevangen na tegenvallende ervaring bij andere zorg

wat een geweldige vrouw..weet waar ze het over heeft.stelt je in een moeilijke tijd op je gemak en helpt waar nodig is

Wij zijn goed begeleid en zij hebben ons geholpen waar we hulp bij nodig hadden.

Heel blij met hoe alles is verlopen. Zij hebben onze zorgen over genomen waar nodig.

Geweldige persoonlijke ondersteuning van begin tot het einde.

Geweldige persoonlijke ondersteuning van begin tot het einde.

Goede verzorging

Goed contact. Goede begeleiding

Super goed verzorgd

Wij zijn heel goed begeleid door Monuta. Onze uitvaartverzorgster heeft ons goed geholpen met het regelen van de uitvaart en het uitvaartcentrum was erg mooi waar mijn vader lag. Het ging allemaal heel gemoedelijk en er werd goed naar onze wensen geluisterd. Ook na de uitvaart en paar weken na de uitvaart heeft Astrid ons gebeld om te vragen hoe het nu gaat.... Dank je wel daarvoor Astrid. :)

professionele en persoonlijke, op maat gesneden aandacht, van Astrid Rengers uit IJmuiden

Van het begin tot het eind een heel prettig en persoonlijk contact met Astrid Rengers, de uitvaartverzorger namens Monuta uit IJmuiden. Makkelijk bereikbaar en oplossingsgericht met een uitstekend invoelend vermogen. Wij als familie waren ongelooflijk blij met haar.

warm

Johan was onze uitvaartbegeleider met het overlijden van mijn vader. Hij neemt alles uit handen, houd rekening met je wensen, begeleid je overal bij, denkt met je mee, alles kan en mag. Alles was precies zoals we bedacht hadden <3 Ook heel lief voor onze kinderen ! En wat een prachtige locatie hadden we bij het afscheidshuis in Bloemendaal. Astrid en Johan zijn beide 2 hele lieve, warme mensen. Ik had me geen fijnere uitvaartbegeleider kunnen wensen.

Respectvol en meedenkend.

Heel positief! Meedenkend, meelevend, Respectvol. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Prima verlopen

Het afscheid was geheel in de geest van zoals de overledene dat gewenst zou hebben. Ook de nazorg was fijn.

Troostrijk

Van het begin tot het eind heel goed begeleidt na eerst het overlijden van mijn echtgenoot in 2019 en nu ook bij mijn vader.

Grote steun in tijd van wanhoop

Na het plotseling overlijden van mijn man werd mij veel uit handen genomen en werd ik bij zaken die heel persoonlijk zijn als het uitzoeken van de kaart, de muziek en foto's voor een fotocollage heel goed begeleid en gesteund. De aandacht van Astrid was heel fijn en ik had echt het gevoel er niet alleen voor te staan. Ik kon en kan haar altijd bellen.

Onze ervaring was heel goed

Ondanks onze hectische dagen, werden wij heel liefdevol en kundig begeleid door mw. Astrid Rengers. Ze dacht werkelijk aan alles. Ook het afscheidhuis in Bloemendaal was voor onze gezinsleden een groot rustpunt en konden wij, op een nooit te vergeten persoonlijke manier, afscheid nemen van echtgenoot, vader en opa.

Wij hebben een goed georganiseerde uitvaart gehad.

Aangezien we in de Corona uitbraak zaten was alles heel correct geregeld en goed georganiseerd.

Fijn warm contact meelevend en meedenkend

In deze afschuwelijk tijd met Corona Hebben wij onze vader moeten verliezen, wij hebben uw uitvaart begeleiding als heel prettig ervaren,

Op een rustige, zorgzame manier alles kunnen bespreken.

Het contact is heel prettig. Rustig, tijd om over dingen na te denken, altijd bereikbaar voor als iets toch anders wilt. Ook veel advies waar je zelf op dat moment niet over nadenkt. Veel ruimte om afscheid te nemen zoals het goed voelt. Alles volgens wens en planning verlopen. Kan er met een heel goed gevoel op terug kijken.

We zijn prima ontzorgd door Jonker en Rengers.

Na het overlijden van mijn moeder zijn we vanaf het eerste telefoontje vriendelijk, empatisch en zeer adequaat geholpen. Astrid Rengers heeft goed geluisterd naar onze wensen en ons prima ontzorgd. Ook is er na de crematie vriendelijk contact geweest in de vorm van een soort nazorg.

Kanaaldijk 227

1975 AJ Ijmuiden