Een fijne en rustgevende begeleiding van alles

John was een uitstekende begeleide voor de gehele crematie. Het had aandacht, rust en ideeën waardoor het regelen van de crematie dienst een passend afscheid werd van onze 100jarige vader.

Ontzettend begripvol en behulpzaam

In mijn moeilijkste ogenblikken werd ik op een zeer integere manier bijgestaan. Er werd overal in mee gedacht en niets was te veel. Ook werd alles helder en duidelijk uitgelegd. Het maakt dat ik op een mooie manier afscheid heb genomen van mijn dierbare moeder

John heeft de uitvaart van ma geweldig geregeld.

John heeft goed naar onze wensen geluisterd en die ook vorm gegeven. Zowel de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart waren prima geregeld. Hij was betrokken, empathisch en toonde medeleven. Niets dan lof.

zeer positief.

John heeft zowel de uitvaart van onze moeder(2015) en recent van onze vader verzorgd. Beide keren een zeer goed gevoel aan over gehouden. Alles was netjes naar wens verzorgd. John denkt mee, en geeft goed advies.

Een ontspannen en adequate verzorging van de uitvaart

John biedt steun door zijn kennis en geeft je de ruimte en tijd om jezelf te blijven tijdens het regelen van de uitvaart. Hij legt de juiste accenten en creëert op de juiste wijze een ontspannen sfeer terwijl alles wat er geregeld moet worden, bijna geruisloos gebeurt. Alles werd perfect voorbereid in de gewenste sfeer. We zijn dan ook zeer tevreden over het verloop en het contact.

Prima in orde

Was goed verzorgd. Was zoals we het in gedachten hadden.

Voelde direct goed

Alles was goed geregeld door John

Vertrouwd en een warm afscheid verzorgen.

Na het plotseling overlijden van mijn man en (schoon-) pa, hebben wij John gebeld om voor ons de uitvaart te verzorgen. Hij was er meteen voor ons, om er alles aan te doen om een mooi en warm afscheid te regelen. Wij zijn zeer tevreden over hoe John voor een mooi en verdiend afscheid heeft gezorgd.

Professioneel en warm

Mijn vrouw is op hele jonge leeftijd (38) op 15-06-2021 overleden. Via via werd ons verteld over John Snels. Ik denk dat wij oprecht geen andere uitvaartverzorger hadden willen hebben. De heer Snels is een oprechte vriendelijke man met het hart op de juiste plek. Hij denkt mee, luistert naar je en geeft je het gevoel dat hij naast je zit inplaats van tegenover je. Ook via deze weg wil ik hem nogmaals bedanken voor het goed regelen en de professionele aanpak, zelfs tot na de uitvaart.

zeer positief

ondanks de verdrietige omstandigheden van het begin tot het einde zeer vakbekwaam bijgestaan door john wij kijken met een warm gevoel terug op de hele ceremonie

Geweldig geholpen

Nou in 1 woord geweldig als je tegen de persoon zegt je noet het van dit bedrag doen alles regelen dan doen ze dat ook en het was echt een mooi geweldig afscheid van mijn man/vader/schoonvader/opa was echt geweldig ..

Zoals verwacht

John komt over als een warm en sympathiek persoon, legt alles duidelijk uit, goed overzicht van de kosten wat niet meer voor verrassingen achteraf zorgt, is niet opdringerig en heeft goed geholpen bij de wensen van de uitvaart. Hij heeft voor een waardig afscheid gezorgd van mijn lieve man en onze zorgzame vader, ondanks de corona maatregelen.

Persoonlijk, met de juiste aandacht en geheel volgens wens.

John heeft werkelijk alle tijd en aandacht genomen om in de avonduren met ons de uitvaart van moeder rustig en netjes te regelen. Zijn professionele en sympathieke houding, waaronder ook de warme woorden die hij tijdens de uitvaart zelf heeft gesproken, waarderen wij zeer. We mogen terugkijken op een zeer goed verzorgde en respectvolle uitvaart, geheel naar onze wens.

ondanks dat het een verdrietige periode was hebben wij als gezin dit wel als heel waardevol ervaren

ondanks dat het een verdrietig periode was hebben wij als gezin dit als heel warm en waardevol ervaren. John Snel heeft ons hierin zeer fijn begeleid

Uitstekende verzorging van de uitvaart

Monuta John Snels heeft in 2016 en dit jaar de uitvaart van mijn beide ouders uitstekend verzorgd. Het persoonlijke contact is altijd bijzonder prettig geweest.

Betrouwbaar, betrokken en zeer professioneel

Ondanks dat we elke keer met nieuwe quarantaine regels te maken kregen na diverse besmettingen in ons gezin kwam John toch elke keer met een oplossing. Alle zorgen werden direct uit handen genomen. Duidelijk kostenplaatje, en wat heel belangrijk was, continu bereikbaar. Toch nog een mooi afscheid kunnen regelen in deze moeilijke periode.

Top geregeld en heel waardig.

Ik heb John ivm het plotseling overlijden van mijn man leren kennen als een sympathieke man. Die met veel respect en eerbied praatte met ons en de familie.

Warm en gemoedelijk

Nadat we in 2017 per toeval bij John uitkwamen na het overlijden van ons pa had met name ons ma een enorme klik met hem. Toen afgelopen maandag ons ma zelf kwam te overlijden was de keuze dus snel gemaakt. Ondanks dat John druk was met een andere uitvaart heeft hij direct alle tijd voor ons gemaakt en was hij de rots in onze branding. Goede ideeën die hij aandroeg om zo het geheel helemaal eigen te maken, precies zoals ons ma was en mooi zou vinden. Uiteindelijk was John niet bij de uitvaart zelf, maar zorgde hij voor een uitstekende vervanger én bleef hij aanspreekpunt. Namens ons allemaal heel hartelijk dank. Warme groet, Lonneke en Martijn

Precies zoals we het in gedachten hadden.

Door de persoonlijke sfeer die er was konden we in alle rust de crematie plechtigheid regelen. Alle opties waren open. En van het ophalen van mijn vrouw thuis tot aan de crematieplechtigheid zijn we goed begeleid door John en zijn team. Daarvoor dank ook hoe de kleinkinderen werden begeleid petje af hoor.En ook hoe het levensverhaal van mijn vrouw werd voorgelezen dat we zelf hadden geschreven kon niet beter.

Gewoon zeer respectvol en professioneel

In maart 2020 overleed mijn schoonvader. Dit was het eerste contact met John. Deze crematie welke al beperkt werd door de Corona maatregelen was uitstekend verzorgd. Helaas hadden wij de uitzonderlijke situatie in november 2020 dat mijn beide ouders op dezelfde dag, binnen 2,5 uur overleden aan de gevolgen van Corona. Ze zijn tot het laatst bij elkaar geweest dus wilden wij ze ook zo lang mogelijk bij elkaar houden: In één auto naar het Mortuarium, naast elkaar in de familiekamer opgebaard, weer in één auto naar het crematorium en ook daar weer naast elkaar. John regelde alles! Zeer professioneel en respectvol. Ook de condoleance achteraf en de hapjes en drankjes waren top geregeld, precies zoals onze ouders hadden gewild.

Totaal volgens wens

Vanaf het begin tot het eind is alles heel respectvol, vakkundig en naar wens verlopen.

Medelevend, meedenkend en professioneel

John regelde de crematie zoals wij dat wilde. Zonder teveel poespas een waardig afscheid. Hij hield zich prima aan de gemaakte prijsafspraken en is een warm persoon. Niet opdringerig en erg professioneel. We hopen hem nooit meer nodig te hebben maar als het toch zover moet komen nemen we weer contact op.

persoonlijk en betrokken

Graag wil ik al het personeel van Monuta Roosendaal bedanken voor de goede zorgen i.v.m. het overlijden van mijn vader. Onze speciale dank gaat uit naar John Snels. Door zijn goede zorgen, deskundigheid en betrokkenheid hebben wij de uitvaart gehad zoals wij hem gewenst hebben.

Niet zo goed

Twee dingen ergerden me heel erg. Ten eerste dat hij in de ontvangstkamer met koffie en broodjes mij apart wilde hebben om dingen te bespreken.... omdat hij weg moest..... hij plukte me gewoon weg terwijl ik al met mensen aan het praten was..... dit kan gewoon niet! Wat ik nu bovendien na twee jaar pas zie is dat hij bij het "bidprentje"van mijn vader gewoon al onze namen is vergeten.....!!! Als die man niet snapt dat wij in alle verdriet en stress dat niet zien begrijp ik dat helemaal niet!! Ik had al eerder een familielid zeer negatief over deze John Snels horen praten (overlijden tante). Ik ben het met dit familielid helemaal eens. Ik lees net dat negatieve reviews pas na 7 dagen gepubliceerd worden..... ik hou het in de gaten..... want dit moet echt verteld worden.

Beste Ineke, Hartelijk dank voor de review. We vinden het uiteraard heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Inmiddels heeft John Snels contact met u opgenomen en heeft u een oplossing aangeboden. Afdeling Klanttevredenheid

vriendelijk en goede uitleg

zie hierboven

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.