Meedenkend

Zo liefdevol en met respect naar m’n paps en naar ons. Zo geweldig opgevangen en geholpen. Tot aan het huis bezoek na twee weken na de crematie

De begeleiding van begin tot eind hebben wij als zeer positief ervaren, ook de nazorg.

De begeleiding van Monuta Hofrust Bennekom hebben wij als zeer positief ervaren. In een zeer korte tijd hebben wij 2 maal Diederick Truin als uitvaartverzorger gehad. De rust, die hij uitstraalt, komt heel fijn over in zo'n hectische en verdrietige periode. Het meedenken, het meeleven, maar ook de zorg voor, tijdens en erna hebben wij heel prettig gevonden.

Maximale ontzorging tijdens een tijd vol verdriet

Geweldige dienstverlening met n persoonlijke touch. Wij voelden ons van begin tot eind gehoord, begrepen en volledig ontzorgd. Wij kunnen terugkijken op n mooie, respectabele uitvaart.

Volledige ontzorging

De zorg, het meedenken, meeleven en echt aan alles denken. Alle rust en tijd die er genomen werd, was echt heel fijn!

Goede begeleiding in een moeilijke tijd

Wij hebben de begeleiding vanuit Monuta als uitstekend en respectvol ervaren. Er was een goede klik tussen de uitvaartbegeleidster en de familie. Ze heeft ons goed door het proces heen geleid, Ook alle mogelijkheden en afspraken zijn goed en helder besproken. Niks was te te veel gevraagd.

Heel warm en fijn

Onze eerste ervaring met Diederick Truin was heel fijn, vandaar dat wij hem de 2e keer ook graag wilden. Een totaal andere setting en plaatje, maar weer dat fijne gevoel en Diederick heeft het vermogen zich gelijk aan te passen zodat hij één van ons leek. Zelfs mijn oude vader,toch een andere generatie, was zeer te spreken. Heel fijn.

Echt goed

Wanneer U een begrafenis onderneming zoekt, raad ik U Monuta Bennekom aan. Mijn ervaring is fantastisch. Bel Rinske, Diederik of Bettina.

Fijne mensen met luisterend oor en goede begeleiding van de uitvaart.

De ervaring met Monuta als uitvaartbegeleiding is als zeer positief ervaren. De goede uitleg van de gang van zaken, het luisterende oor en de laagdrempelige benadering van ons als nabestaanden.

Het was een goede, verzorgde uitvaart.

De voorlichting werd adequaat gedaan. De uitvaart, later, was goed verzorgd. Niets was teveel. Men had aandacht voor onze wensen. Een goed gevoel overheerst.

Respectvol

De uitvaart van mama is respectvol verlopen.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.