Uitvaartverzorging zeer goed geregeld

We hebben op een heel prettige manier de mogelijkheden besproken en er werd vanuit Monuta Bennekom zeer goed meegedacht. Rinske van Middendorp voelde haarfijn aan hoe de situatie was en heeft aan de hand daarvan een meer dan waardevolle uitvaart verzorgd samen met Esther. Hier kijken we met een mooi gevoel op terug.

Zeer betrokken en bekwame, professionle mensen.

Geweldige begeleiding van een zeer warm betrokken persoon.

Op het regelen met de verzekeringsuitkering na was alles goed geregeld

Zie hierboven !!

Netjes, goed geregeld en expertise

Na het plotselinge overlijden van mijn vader heeft Monuta ons vanaf het eerste moment uitstekend bijgestaan met raad en daad. Een hele goede uitvaartverzorger met hart voor zijn werk. We kijken er met warme gevoelens op terug.

meelevend, persoonlijk en professioneel

Er gaat veel langs je heen in die dagen, maar ze hebben ons echt op een hele fijne manier geholpen en er bij betrokken. Ze kwamen dagelijks even langs om te kijken hoe het met de overledenen was en ook met mij en de kinderen alle lof

Persoonlijk aandacht

Hele fijne persoonlijke aandacht en geweldige service!

Monuta, prima geregeld dankzij de juiste uitvaartverzorger!

Tevreden over Monuta = tevreden over uitvaartverzorger => prettige persoon in de omgang, goed kunnen luisteren, alles eraan doen om je te ontzorgen of te helpen met oplossingen aan te reiken ingeval van lastige zaken, mooi afscheid/zaken goed geregeld en alles zoals afgesproken, geen verrassingen. Kortom Kees Budding is perfect visitekaartje voor Monuta!

Prima alles goed geregeld.

Erg fijn

Fijne ervaren warme mensen. Bedankt voor alle goede zorgen.

Mijn ervaring is als heel bijzonder ervaren, top!

Zeer persoonlijke benadering en betrokken met de uitvaart en alles wat daarbij komt kijken, zowel voor als na de tijd als bijzonder prettig en fijn ervaren. Dank hiervoor Monuta Hofrust Bennekom

Uitstekende verzorging uitvaart incl. alle randzaken

Vanaf het begin was het gevoel erg goed. Empathisch en goed voorbereid. Pro-actief en voorbereid op dat zaken wel eens niet goed zouden kunnen lopen. Communicatie erg goed. Zaken werden snel opgepakt.

Ja jaren nog steeds de beste

Prima door tussen persoon alles een jaar van te voren vast gelegd. En uitvaart begeleider heeft ons prima geholpen met alles wat erbij komt kijken. Goed telefonisch en bij het tafel gesprek. Heel rustig en de thuis situatie goed in geschat. Bravo

Alles was goed geregeld, dat gaf veel rust

Beter dan Monuta kan niet, het heeft heel veel zorg ontnomen ,er werd goed geluisterd naar onze wensen.

Enorm tevreden

Wij kijken echt enorm tevreden terug op de uitvaart. Door de wensen van de overledenen en de familie en ons zelf was het hier en daar een uitdaging maar onze uitvaartverzorger Diederick wist hier wel raad mee . En dacht echt super met ons mee . Zo hebben we een waardig en mooie uitvaart naar de wensen kunnen geven. Overigens al het personeel van hofrust een compliment , hele warme mensen . En dat is precies wat je nodig hebt in zo moeilijke en lastige tijd .

Een dikke 10, en dat in zo'n situatie!

Alles tot in de puntjes geregeld, volledig afgestemd op mijn wensen (en die van mijn overleden partner), en zonder dat ik het gevoel had dat ik haast had (en dan heb ik nog niks gezegd over het speciale vervoer)... als het je in zo'n heftige tijd lukt om de nabestaande zo'n goed gevoel te geven, verdien je wat mij betreft een 10+. Bedankt Monuta!!

Betrouwbaar en met veel kennis en kunde

Alles wat er besproken is en wat er gedaan moest worden, werd tot in de puntjes geregeld door zeer vriendelijk en kundig personeel. Vanaf de nacht van overlijden tot en met de teraardebestelling verliep alles perfect. De uitvaartleidster was in 1 woord geweldig!

Dat ze het heel goed hebben gedaan

Onze ervaring was ondanks het verdriet grandioos

Onze ervaring met monuta Hofrust was tijdens de uitvaart van onze moeder,grootmoeder en overgrootmoeder gewoon super, het was een kleine uitvaart maar alles werd door Diederick en zijn team tot in de puntjes verzorgd, er werd in alles meegedacht en niks was teveel, we hebben dit ondanks het verdriet als zeer prettig ervaren.

Professionele en zeer prettige begeleiding.

Professionele en zeer prettige begeleiding met veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Medewerkers voelde onze behoeften goed aan en speelden hier goed op in. Dachten goed mee en kwamen met suggesties. Communicatie was vlot en de bereikbaarheid goed. Ook de zakelijke kant was helder en transparant.

Zeer prettige, deskundige verzorging

Van begin tot eind werd alles goed geregeld

Je woord gehoord en dat fijn in deze moeilijke tijd .

Heel fijn en mooi .

zeer betrokken medewerkers

er wordt goed geluisterd naar de wensen van de nabestaanden en adequaat gereageerd

Persoonlijk, zakelijk en toegankelijk

Heel prettig contact waarbij we het samen gedaan hebben en alles als vanzelf ging.

Prima geregeld in goede sfeer.

Over Monuta Uitvaart