Heel fijn

Lieve en attente dame

Heeft heel veel bij gedragen om het vreselijke verlies van m'n meissie te kunnen dragen

Ben behandeld met heel veel respect.

Persoonlijk, betrouwbaar, eerlijk en goede service

Persoonlijk, betrouwbaar, eerlijk en goede service

Herma heeft een persoonlijke en betrokken benadering met een professionele kundigheid

Graag wil ik mijn diepe waardering uitspreken voor Herma die recentelijk betrokken was bij het regelen van de uitvaart van mijn lieve vader. Vanaf het allereerste contact toonde Herma oprechte interesse in het leven van mijn vader en nam de tijd om te luisteren naar onze verhalen en herinneringen. Daarnaast viel haar persoonlijke benadering op. Herma nam de tijd om onze wensen en behoeften te begrijpen en ging tot het uiterste om een uniek samenzijn te organiseren dat, voor velen, anders was dan anders, maar zo ongelooflijk goed past bij mijn vader en bij ons. Herma haar warmte en begrip hebben een verschil gemaakt en bijgedragen aan het creëren van een omgeving waarin we ons gesteund voelden en afscheid konden nemen van degene die ons zo ontzettend lief is. Mijn oprechte dankbaarheid aan Herma en mijn aanbeveling aan iedereen die op zoek is naar een bijzonder betrokken en kundig uitvaartonderneemster.

Warme, professionele begeleiding.

Herma heeft ons, toen onze ouders kort na elkaar zijn overleden, veel zorgen uit handen genomen. Wij hebben in overleg met haar 2 mooie, maar verschillende, uitvaarten kunnen realiseren. Zij heeft op een warme en professionele manier de uitvaarten begeleid.

Bovenverwachting professioneel en warm te gelijk.

Herma heeft op een hele fijne professionele manier de uitvaart van mijn moeder begeleid en verzorgd. Ze denkt mee in wensen en heeft onze wensen heel goed weten te vertalen naar een mooi afscheid. Daarnaast is zij een warme, vriendelijke en attente vrouw. Heel prettig in juist zo'n moeilijke tijd. Wij hebben ons heel erg gesteund gevoeld door haar inzet en bereikbaarheid bij vragen.

Ervaren, meelevend, meedenkend en zeer professioneel

Herna was uiterst professioneel, leefde met de familie mee, gaf iedereen persoonlijke aandacht. Ze gaf duidelijke informatie en uitleg wat wij en zij moest regelen. We kregen heel veel ruimte om de crematie te regelen zoals wij dat wilden. Ze gaf raad, advies en steun en respect. Tijdens de crematie hield ze alles prima onder controle. Kortom een top ondernemer

prettige persoonlijke begeleiding

Mijn vriendenkring gaf allemaal positieve reacties op de uitvaartplechtigheid. Ze vonden het allemaal heel relaxed. De ruimte bij Monuta in Leiden is prettig ingericht met tafeltjes en stoeltjes en een bar waar ze koffie, thee of frisdrank konden krijgen, waardoor de sfeer ook niet zo beladen was. Herma Pijfers was prettig om mee samen te werken. Iedereen gaf haar een compliment. Ook het schitterende bloemstuk kreeg veel waardering.

Persoonlijk, veel aandacht en alle details in orde

Na het overlijden van onze (schoon-)moeder was het prettig dat Herma direct beschikbaar was en alle praktische zaken op een rijtje zette. Al onze wensen als locatie voor opbaren, afscheidsbijeenkomst, leider van de uitvaart en muziek (harpiste!) werden perfect ingevuld. Herma kwam regelmatig bij ons langs met suggesties, om vragen te beantwoorden en het noodzakelijk papierwerk in orde te brengen. En om ons op persoonlijk vlak te steunen met het verlies. En na de uitvaart bleef zij met ons in contact. De Kleine Kerk in Voorhout, op loopafstand van ons huis als plaats voor de afscheidsbijeenkomst, werd door de aanwezigen als zeer intiem bevonden. Onze keus om de condoleance bij binnenkomst te houden maakte het persoonlijk: we waren samen om afscheid te nemen. Herma en haar medewerkers hebben ons goed verzorgd en we blijven op en mooi afscheid terugkijken.

Uitstekend!

Het overlijden van onze vader op Kaag eiland ging snel. Die dag nog namen we contact op met Herma. Ze schrok van het overlijdensbericht omdat ze hem goed gekend heeft. Herma was vrijwel direct bij ons en ze deelde in het verdriet van het overlijden. In de uren en dagen daaropvolgend heeft zij blijk gegeven van een groot organisatie- en improvisatietalent. Met al onze wensen (en ook die van onze vader) werd rekening gehouden. De tocht van de rouwstoet naar de pont, met Herma fier vooroplopend, was gedenkwaardig. De dienst in de Dorpskerk in Wassenaar stijlvol. Ze heeft ons volledig ontzorgd, tot en met de rouwkaarten en advertenties aan toe. Wij kunnen Herma Pijfers van harte aanbevelen!

Deskundige en persoonlijke begeleiding

Vanaf het eerste contact uitstekend begeleid en veel uit handen genomen door onze uitvaartverzorgster. Ook het afleggen van mijn moeder ging heel fijn, persoonlijk en mooi. Het uitvaart centrum aan de Gitstraat heeft en fijne sfeer en is prachtig ingericht. Wij hebben een suite genomen en konden zo altijd naar mijn moeder toe, dat was heel prettig en alles goed verzorgd. Er is niks wat wij anders gewild hadden of niet wisten. Wij hebben de uitvaart van onze moeder dan ook als perfect ervaren, ondanks dat het verdriet.

Respectvol en helder.

Nog nooit eigenlijk hier mee te maken gehad, alles was prima en respectvol geregeld.

Alles heel fijn en zorgvuldig geregeld met veel empathie en liefde voor de zorg

Direct na het overlijden van onze broer heeft Herma contact opgenomen. Het was al in de avond. Dezelfde avond haalde Monuta mijn broer op. De volgende dag om 10.00 uur kwam Herma al aan huis om de Uitvaart te regelen. Dat ging uiterst prettig. Het was geen standaard afwikkeling, maar eerst konden we vertellen over onze broer. Herma gaf veel blijk van veel medeleven. Vervolgens kwamen alle wensen en mogelijkheden aan de orde. Niets was te veel. Heldere uitleg en met veel gevoel wat bij onze wensen pasten. Ook werd direct intern gebeld om zaken vast te leggen, w.o. tijdstip en plaats. We konden altijd bellen als er nog vragen waren, maar ook belde Herma veelvuldig ons om te vragen hoe het ging en of alles nog naar wens was. De Uitvaart was mooi, aan alles was gedacht. Hierna hadden we een goed gevoel dat alles zo goed is verlopen in passende ambiance. Wat ook Herma typeert is dat ze bv. 3 weken later weer belde hoe het met ons ging. Dat doe je alleen als je hart voor de zaak hebt en het niet alleen een job is die is gedaan. Nog heb ik het gevoel dat ik haar kan bellen. Dat is gevoel, maar niet nodig. Ook Herma heeft meer zorg en meer uitvaarten te regelen en wij hebben onze tijd nodig om het verlies een plek te geven. De tijd heelt ook. Kortom we konden niet een fijner persoon wensen en wensen haar veel goede zorg toe in haar verdere werk. M.vr.gr. Harold

Een mooier afscheid konden wij ons niet wensen.

Al een paar maanden voor het overlijden van mijn vrouw hebben wij al een gesprek gehad met Herma ( de uitvaartbegeleider). Daarin al onze wensen kenbaar gemaakt. Na het overlijden van mijn vrouw is alles snel en keurig geregeld, geheel zoals afgesproken en in goed overleg is de crematie geregeld en ook uitgevoerd. Onze complimenten gaan dan ook naar Herma en Monuta,

Meer dan goed.

Betere uitvaart verzorgster is er volgens mij niet. Herma heeft alles zeer lief en uitvoerig alles uitgelegd. We hebben uitgebreid contact blijven houden, die qua mijn kind/dochter, zeer lief en adequaat alles tot in de puntjes heeft verzorgd... Zelfs na de uitvaart is er nog contact geweest.. Het voelde, ondanks mijn immens verdriet. Als een warm bad...

Erg betrokken en oog voor hoe de nabestaanden het willen omtrent de uitvaart.

Uitermate tevreden

Een zeer leuke sociale vrouw die met de mens meeleeft, keurig hoe zij alles heeft geregeld voor ons. Ik zou haar zeker aanbevelen tegenover andere mensen. Zeer tevreden zijn wij over en met Helma

professionele uitvaartverzorger. Representatief en verzorgd.

Ze heeft ons goed begeleid.

Een respectvolle goed geregelde uitvaart

De gehele verzorging en uitvaart is uitstekend verlopen. We zijn blij dat we kunnen terugkijken, ondanks het verdriet, op een goed verzorgde begrafenis. Herma heeft alles tot in de puntjes geregeld. Ook de nazorg

Herma pijfers heeft ons super goed geholpen met advies en het begeleiden van de uitvaart

Super geregeld

2 Jaar geleden in contact gekomen met Herma, daar mijn moeder haar wensen op schrift wilde zetten.. Het eerste contact was al zeer fijn. Nu 2 jaar verder moest alles in werking gezet worden, alle lof voor Herma! Zowel het contact met ons en de uitvoering van de crematie, maar ook de nazorg! Een heel fijn persoon!

De uitvaart is gegaan, zoals wij het graag wilde hebben.

De totale begeleiding van Herma was tot in de kleinste puntjes verzorgd. Begripvol,didactisch,menselijk, de familie op de voorgrond. Zelf op de achtergrond, maar indien nodig, onopvallend aanwezig. Herma hebben we leren kennen als een liefdevolle vakvrouw. Namens de familie hartelijk dank

Herma is een klasse apart!

Ik heb Monuta Herma Pijfers als zeer empatisch, professioneel en betrouwbaar ervaren. Herma is een warme persoonlijkheid met oog voor detail. Zij denkt mee en komt met passende voorstellen om zodoende het afscheid echt persoonlijk en bijzonder te maken. Daarnaast treed Herma niet op de voorgrond en koestert zij de familie. Ze is duidelijk in wat er allemaal mogelijk is. De kostenbegroting wordt vooraf besproken en is super transparant om zodoende financiële verassingen te voorkomen. Herma is een klasse apart en ten zeerste aan te raden.

Herma heeft ons twee keer in korte tijd fantastisch geholpen bij de voorbereiding van de uitvaarten, op de dag zelf en ook daarna. Dankzij haar goede adviezen hebben wij op een mooie manier afscheid kunnen nemen van onze dierbaren.

Het was een warm, vlekkeloos en bijna gezellig afscheid.

Wij hadden al ervaring met Herma. In november vorig jaar heeft zij ook de uitvaart van mijn moeder verzorgt. Net als toen was het nu ook weer een prettige informele samenwerking. Hoewel ik hoop voorlopig geen gebruik van haar diensten te hoeven maken, zal ik, mocht het wel nodig zijn niet aarzelen en haar weer vragen alles te regelen.

Over Monuta Uitvaart