Goede dienstverlening en goed contact. Goede uitvaart verzorging.

prima ontzorgt , goed voor elkaar

prima ontzorgt , goed voor elkaar

Wilco ontzorgd

Wilco geeft een vertrouwd gevoel. Staat echt naast je. Met Wilco naast je weet je dat alles goed komt.

Prima en goede service en erg vriendelijk

uitvaart was prima geregeld door wilco en hij was erg vriendelijk en alles wat wij wilden was ook echt mogelijk.

super

ondanks onze groote verdriet zijn we heel goed geholpen wat voor mij het bijzondere was het laatste stuk na de crematie heeft de uitvaartverzorgster mijn vader het laatste stuk begeleid om nog iets personelijks van ons toe te voegen heeft ze 7 witte rozen en 5 rode rozen als een boeketje op de kist gelegd en dat is met hem mee gegaan dat vond ik zo mooi toen ze me vertelde dat ze dat had gedaan voor ons kon haar wel dikke kus geven omdat het heel veel voor mij betekende

Ik ben tevreden over jullie

Volledige ontzorging

Empathisch, betrouwbaar en deskundig

Zeer betrokken!

Positieve ervaring.

Uiterst tevreden

Een perfecte, persoonlijke begeleiding.

De dame heeft alles tot in de puntjes perfect geregeld

Deze dame heeft mij echt perfect begeleid, ik raad het een ieder aan. Van begin tot het eind perfect. Ook contact na de begrafenis.

Heel er warm en respectvol

Gewoon heel erg fijn. Alles werd tot in de puntjes verzorgd

In een chaotische tijd brengt hij rust.

Wilco heeft mij met alles goed geholpen. Hij bracht rust in voor mij een chaotische tijd. Hij heeft een hoop geregeld. Als hij wat moet regelen doet hij het ook goed. Hij was een luisterend oor en heeft heel veel begrip. Ik zou hem zeer zeker aanraden. Ik hoop dat ik niet snel weer gebruik van ze hoef te maken, als dat wel zo is zou ik hem zo weer benaderen. Ik en mijn familie zijn hen dankbaar voor alles wat ze hebben gedaan voor ons.

We hebben een fijne ervaring gehad tijdens en het overleden van onze vader

Doordat onze vader in het hospice kwam was ik op zoek naar informatie wat we zouden moeten regelen wanneer onze vader zou overlijden. Door een naamsverwarring kwamen we terecht bij Wilco.. Tijdens een telefonisch gesprek kreeg ik goede informatie en een goed gevoel. Dat maakte dan ook dat toen onze vader overleed Wilco persoonlijk te bellen. Gelijk werd er meegedacht.Gezien onze moeder doof is werden we in het uitvaartcentrum uitgenodigd zodat de Corona regels gehandhaafd konden worden en een duidelijke gesprek met uitleg volgde . Er werd meegedacht met onze wensen en gelijk actie op ondernomen. Er was dagelijks contact wat wij als prettig ervaren hebben . Tijdens de uitvaart hadden wij ook het gevoel dat we nergens aan hoefde te denken . Wat veel rust geeft . Dus een zeer fijne samenwerking gehad met Wilco Leukenhaus Al blijft het afscheid zwaar heeft dit wel meegeholpen bij de verwerking .

Warm ontvangst en zeer fijn geholpen

Had niet beter gekund

Betrokken begeleiding

Tijdens het hele proces goed contact en altijd bereikbaar. Duidelijk tijdschema en goede informatie wat, wanneer moet gebeuren.

Geweldig opgevangen en geholpen.

Door het zeer persoonlijke contact werd het hele proces veel makkelijker, en daarnaast ook geweldig uitgevoerd.

betrokken

ik kijk goed terug op de uitvaart van mijn man, warm , betrokken, professioneel, gelet op details fijn team, alles klopte , ik kijk er met een goed gevoel naar terug. Wil Wilco Leukenhaus en team erg bedanken voor alle goede zorgen naar ons toe.

Een betere begeleiding is er niet in deze moeilijke tijd

Wilko voelt alles perfekt aan, weet precies wat je bedoelt als je een bepaalde richting op wil. Op de uitvaart zelf was alles precies zoals van tevoren alles gepland was.

Uiterst positief!

Een zeer prettig eerste gesprek, goede informatie en adviezen. Perfect georganiseerde rouwstoet en plechtigheid. Niets dan lof op deze voor mij zo verdrietige dag. Veel dank daarvoor! Met hartelijke groet, Justine Kaars Sijpesteijn.

Uitstekende begeleiding

Liane en collega’s hebben ons geweldig geholpen de afgelopen week. Ze waren er erg snel. Overal werd aan gedacht. Goed bereikbaar en snel antwoord op vragen. Veel aandacht voor iedereen en extra aandacht voor de begeleiding van de jongere kinderen zodat zij wisten wat er ging gebeuren. Alles was perfect geregeld. Liane, namens ons allemaal, heel erg bedankt voor het onvergetelijke afscheid!

Wij zijn tevreden over hoe de uitvaart is verlopen

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ondanks covid. Wij hebben dat als zeer fijn ervaren.

Keurig verzorgt

Alles was keurig en respectvol. Elke afspraak/tijdstip en nazorg tot in puntjes verzorgt. De betrokkenheid was groot.

zeer goed verzorgd

zeer goede zorg en begeleiding, Top.

zeer prettig

Wij zijn zeer tevreden over de gang van zaken. Onze uitvaart begeleidster Liane smit was naast correct ook zeer vriendelijk en dacht heel goed mee. Zo wel met het budget als onze persoonlijke situatie en niet te vergeten de situatie in de wereld( corona) die ook zo zijn weerslag heeft op dit stuk van het leven. Dit heeft er uiteindelijk toe geleid dat wij dit allemaal als een mooi afscheid hebben ervaren. Wij zijn Monuta Wilco Leukenhaus maar vooral Liane erg dankbaar.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.