Zeer correcte communicatie/ondersteuning/toelichting!

Duidelijke rustige vriendelijke man

Buitengewoon goed

Heel fijn

Fijne meneer en rustig en respect vol

Meer dan tevreden

Dhr metselaar is zeer bekwaam en voelt de mens goed aan hij is plezierig in de omgang en meelevend

compleet ontzorgt

We zijn in deze moeilijke periode compleet ont zorgt m.b.t. de uitvaart. we hadden daarbij ook een specifiek aantal wensen welke ook allemaal gerealiseerd konden worden. heeft ons zeker geholpen bij het verwerken van het verlies.

Meelevend, helder en professioneel

Ik heb Berny leren kennen als een meevoelend mens. Maar ook goed georganiseerd en doortastend. Hij heeft me veel zorgen uit handen genomen, was helder in zijn uitleg over alles. In één woord: zeer tevreden!

Goed, correct, ontspannen, deskundig

Goed, correct, ontspannen, deskundig

Top verlening

Wij zijn uitstekend geholpen Door anita withaar Een medewerkster uit duizenden!!! Topper!!!

Fijne begeleiding

Berny heeft ons goed door het hele proces geleid. Als we vragen hadden was hij er voor ons. Ook na de uitvaart heeft hij nog contact opgenomen wat ik erg fijn vond.

Heeft ons goed geholpen met alles.

Zowel bernie en carola hebben ons perfect geholpen.

Uitmuntend

Oprechte interesse en meedenken

Heel empatisch

Veel steun en een baken van rust

Zeer goede informatie bij het aanmelden en prima service bij de uitvoering

Persoonlijk en betrokken

Berny heeft de uitvaart van onze moeder heel prettig geregeld. Persoonlijk, betrokken persoon. Van begin tot eind en ook nog na de uitvaart contact over het afscheid.

Als was goed geregeld

Afscheid nemen is meestal.zwaar, dan is het prettig dat de uitvaartverzorger de regelzaken uitvoerd

Vanaf overlijden tot en met de nazorg is alles naar wens geregeld door de uitvaartverzorger dhr. B. Metselaar

Uitvaart geweldig geregeld.

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de diensten van Berny Metselaar. Net als de eerste keer hele goede ervaringen gehad. Gespreken liepen gesmeerd, maar ook de uitvoering was uitstekend geregeld. Echt een aanrader voor in deze moeilijke periode..

Perfecte begeleiding gehad Er werd goed gehoor gegeven aan onze wensen en niets was onmogelijk.Ook de omgang met de kinderen en kleinkinderen was top. Regelmatig contact.Niets dan lof van onze kant.

Enorme steun in deze moeilijke tijd

Berny bracht rust, dacht goed mee en dacht aan kleine dingen. Ik had nooit gedacht dat een uitvaartverzorger zo'n steun kon geven. Ook voor de niet standaard wensen had Berny ideeën. Wij hebben Berny ervaren als rustig, respectvol en integer en heeft voor ons de week na het overlijden tot na de begrafenis, ondanks de enorm verdrietige tijd, vorm gegeven zoals wij het wilden.

Geweldig, voelt heel goed aan wat mensen willen!

Wij hadden als familie vanaf binnenkomst al een goede klik met Berny en aangezien wij gelukkig nog nooit een crematie hebben hoeven te regelen en bijna niets wisten, heeft hij ons enorm geholpen met gevraagd en ongevraagd advies, wij voelden ons ook zeer op ons gemak door de ongedwongen sfeer tijdens deze gesprekken, daarnaast was het antwoord op @mail contact zeer snel! Dus in een woord fantastisch!

Zeer goed !!

Zeer goede begeleiding , geruststellend en een stijlvolle manier van handelen/organiseren en regelen van de voorbereiding/bespreking en wensen Van de familie en de uitvaart . Bezoek na de uitvaart aan de nabestaanden erg goed en vol met adviezen en tips . Berny Metselaar heeft ons op een geweldige manier geholpen in en door een moeilijke periode

perfect

vlekkeloos en mooi verzorgd

Het was goed

Het was goed geregeld

Fijn en keurig alles geregeld

De heer Metselaar heeft alles netjes en precies geregeld zoals afgesproken. Heel behulpzaam en meedenkend.

Over Monuta Uitvaart