prima ervarring

Weet van wanten,en inzicht en handelt daar na

Zeer attente vrouw die goed luistert en ook alles goed uitleg.

Zeer aardig, goede gesprekken en ik vind dat ze voor ons haar werk heel goed gedaan heeft.

zeer goed

zeer goede ervaring

Betrokken

Ik heb de dienstverlening van Anita Withaar als zeer vertrokken ervaren. Zij dacht mee en wist mijn wensen en de wensen van mijn vader goed tot uitvoer te brengen

Zeer open, gemakkelijk bereikbaar, wijze ondersteuning

Heel blij geweest dat zij precies ons kon aan voelen wat de overledende zijn wens was.

aardige mevrouw, denkt goed mee in de lijn zoals we de uitvaart hebben willen vormgeven

Prettig contact en alles is goed geregeld

Prettig contact en alles is goed geregeld. Bij de 1e melding was er snel telefonisch contact terwijl dit bij de uitvaartverzorger die we eigenlijk wilden niet lukte. Daardoor kwamen we bij monuta uit. De rekening na bijna 2 maanden nog steeds niet ontvangen, dat duurt me wel een beetje te lang.

Super professioneel

Geweldig geholpen om alles te regelen. Het was voor ons de eerste keer en daar heeft zij ons door heen geloodst

Top vrouw

Anita is echt super goed in haar werk ze heeft vaker mij geholpen ik zou niet eens anders willen

Fijne en vakkundige begeleiding

Een overlijden van een dierbare zet je leven op zijn kop en maakt je stuurloos. Anita Withaar heeft ons met haar vakman(vrouw)schap perfect door deze moeilijke periode geloodst en voor ons de puntjes op de i gezet. Ze is vriendelijk, kordaat, betrokken en invoelend. Wij kunnen dankzij Anita terugkijken en denken aan een mooi en waardig afscheid.

Echt uitstekend in haar beroep

Mevrouw Withaar is heel goed in het begeleiden van de uitvaart. En heeft ook alles heel goed geregeld. Wij zijn dan ook zeer tevreden over haar . Je kan je geen beter begeleider wensen. Mevrouw Withaar is zeer zeker perfect in haar beroep.

Warm en persoonlijk

Anita is warme persoonlijkheid. Ze heeft onze familie ontzettend goed begeleid na het overlijden van mijn oma.

Heel goed

Een aardige vrouw en een vrouw die de situatie goed aanvoeld. Steekt energie en tijd in een soms moeilijke situatie. Ben er zeer content mee.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.