Ik ben zeer tevreden over mevr witharig. Haar betrokken heid met iedereen is geweldig. Ze luisterd goed naar de wensen en mogelijkheden omtrent de kosten. Ze heeft ons als familie goed opgevangen en begeleid. We konden haar altijd bellen met vragen, en ook de nazorg is fantastisch. Als ik er niet uit kwam dan kon ik terug vallen op Anita en dat is heel fijn. We hebben het goed geregeld en we hebben een fijne herinnering om op terug te kijken, ook al was de situatie heel verdrietig.

Empathisch, kundig en respectvol!

Veel steun, empathie en respect. Duidelijkheid over wat de kosten zijn. Ook na overlijden mogelijkheid om vragen te stellen. Uitvaart was zeer mooi!

Prettige en kordate begeleiding

Op een fijne manier meegedacht met de wensen voor de uitvaart. Mijn vader had niet aangegeven hoe de uitvaart er uit moest zien en samen is het gelukt om het te regelen zodat het echt past bij mijn vader. Erg fijn was ook er voor is gezorgd dat de hond bij de crematie mocht zijn voor kinderen en ook pa zou dat op prijs hebben gesteld.

Anita is zeer prettig in de omgang en weet op ieder moment de juiste toon aan te slaan.

Na het overlijden van mijn vrouw was Anita op goede en professionele manier betrokken bij het regelen en ondersteunen voor, tijdens en na afloop van de crematie. Nogmaals bedankt Anita.

Goede klik, afstemming op ons gezin.

Gemakkelijk en goed contact met de uitvaartverzorger.

Fijne en praktische ondersteuning

Een prima ondersteuning tijdens het hele proces met een prima advies en veel ruimte om de uitvaart in te vullen zoals wij dit wilden.

Snelle en goede service op een moment dat je dit echt nodig hebt.

Na het overlijden van mijn moeder thuis kwam Anita Withaar van Monuta in een korte tijd langs voor een uitgebreid gesprek voor het direct op gang brengen van het reilen en zeilen van de uitvaart: vanaf de eerste stappen direct voor de verzorging vanuit huis tot en met de uitvaart en de zorg erna. Heel fijn.

Uitmuntend en Persoonlijk

Heel deskundig in de omgang is Carola. Onvergetelijke persoonlijke momenten bij overlijden van mijn broer. En de regie toch bij de familie laten. Carola op de achtergrond aanwezig. Heel fijn en heel professioneel. Dank dank hiervoor.

Super vrouw in zware tijden

Zij is een mens tussen de zaken door of doet zaken tussen het mens zijn door. Zou zoveel goede dingen kunnen plaatsen, maar geen enkele slechte oftewel een super vrouw die je in dit soort tijden nodig hebt qua ondersteuning, begrip, meedenken enz

Complimenten

Dankzij Anita Withaar van Monuta is de uitvaart van mijn vrouw volledig naar wens verlopen.

Duidelijk en netjes

Correct, netjes, betrokken, duidelijk

Professioneel, pragmatisch en een rots in de branding in een turbulente tijd

De samenwerking met Anita bij het overlijden van mijn moeder was uitstekend. Haar jarenlange ervaring. professionaliteit en medeleven hebben ervoor gezorgd dat we het afscheid hebben kunnen geven op de manier waarop mijn moeder het had gewild. Daarnaast neemt ze heel veel logistieke en praktische zaken uithanden en kun je als nabestaande focussen op het afscheid.

prima ervarring

Weet van wanten,en inzicht en handelt daar na

Zeer attente vrouw die goed luistert en ook alles goed uitleg.

Zeer aardig, goede gesprekken en ik vind dat ze voor ons haar werk heel goed gedaan heeft.

zeer goed

zeer goede ervaring

Betrokken

Ik heb de dienstverlening van Anita Withaar als zeer vertrokken ervaren. Zij dacht mee en wist mijn wensen en de wensen van mijn vader goed tot uitvoer te brengen

Zeer open, gemakkelijk bereikbaar, wijze ondersteuning

Heel blij geweest dat zij precies ons kon aan voelen wat de overledende zijn wens was.

aardige mevrouw, denkt goed mee in de lijn zoals we de uitvaart hebben willen vormgeven

Prettig contact en alles is goed geregeld

Prettig contact en alles is goed geregeld. Bij de 1e melding was er snel telefonisch contact terwijl dit bij de uitvaartverzorger die we eigenlijk wilden niet lukte. Daardoor kwamen we bij monuta uit. De rekening na bijna 2 maanden nog steeds niet ontvangen, dat duurt me wel een beetje te lang.

Super professioneel

Geweldig geholpen om alles te regelen. Het was voor ons de eerste keer en daar heeft zij ons door heen geloodst

Top vrouw

Anita is echt super goed in haar werk ze heeft vaker mij geholpen ik zou niet eens anders willen

Fijne en vakkundige begeleiding

Een overlijden van een dierbare zet je leven op zijn kop en maakt je stuurloos. Anita Withaar heeft ons met haar vakman(vrouw)schap perfect door deze moeilijke periode geloodst en voor ons de puntjes op de i gezet. Ze is vriendelijk, kordaat, betrokken en invoelend. Wij kunnen dankzij Anita terugkijken en denken aan een mooi en waardig afscheid.

Echt uitstekend in haar beroep

Mevrouw Withaar is heel goed in het begeleiden van de uitvaart. En heeft ook alles heel goed geregeld. Wij zijn dan ook zeer tevreden over haar . Je kan je geen beter begeleider wensen. Mevrouw Withaar is zeer zeker perfect in haar beroep.

Warm en persoonlijk

Anita is warme persoonlijkheid. Ze heeft onze familie ontzettend goed begeleid na het overlijden van mijn oma.

Over Monuta Uitvaart