Nette vrouw zeer goed gewerkt

Petra is een lieve vrouw die een grote pluim verdient

Rustige uitleg van wat er allemaal moet gebeuren

Mijn ervaring was erg prettig, Petra heeft ook de uitvaart van mijn vader gedaan en dat was perfect.

Liefdevol, professioneel met Respect.

Het uit handen nemen van het plannen/voorbereiden van het afscheid van onze zuster, werd op een fijne en respectvolle manier met ons besproken en gepland. Van Kist/Crematorium/Rouwkaarten/Rouwstukken/Advertentie etc. De diverse mogelijkheden die er waren werden op een goede manier uitgelegd. Waardoor het fijn was om alles in overleg met Petra Timmers af te handelen. Dit gaf ons als Nabestaande een goed gevoel. Niets werd opgedrongen en het voelde vertrouwd. Na de plechtigheid en weer thuis hadden wij ook een goed gevoel over de dag en hetgeen we met Petra Timmers hadden afgesproken/gepland en uitgevoerd. Mevrouw, Petra Timmers heeft passie voor haar werk.

Echte professional,

Petra heeft ons heel erg goed geholpen en begeleid tijdens de gehele uitvaart. Eerlijkheid, no-nonsense mentaliteit en professioneel zijn kernwoorden die haar heel goed passen.

Heel vriendelijk en professioneel

Petra is benaderbaar, geduldig en professioneel. Ze neemt de tijd is heel vriendelijk. Ik ben blij dat zij de uitvaart van mijn moeder en vader heeft gedaan.

Met gevoel en compassie.

Door warmte en oprechte deelneming werd de uitvaart van mijn moeder een intiem en mooi afscheid.

Fijn contact en heel goed verzorgd

Alles werd duidelijk uitgelegd en er waren regelmatig contact momenten wat heel prettig was. Alles is tot in de puntjes goed verzorgd. We hadden een heel mooi afscheid voor mijn moeder!

Alles was goed, een fijne ondersteuning in deze verdrietige periode.

Monuta is prima! Klantvriendelijk, meedenkend en empatisch.

Vakkundig en meedenkend

Petra heeft ons enorm bijgestaan in alles wat geregeld moest worden. Waar wij dachten dat het niet uitvoerbaar was heeft zij ervoor gezorgd dat het een mooi afscheid is geweest geheel volgens mijn vaders wensen.

Persoonlijk en betrokken

Petra heeft ons ontzorgd in het vele wat op je pad komt bij het overlijden van een dierbare. Er is veel contact geweest en Petra reageerd vrij direct. Ze is persoonlijk en betrokken bij de gehele gang van zaken. Petra ontzettend bedankt hiervoor!

Goede en vriendelijke begeleiding en professioneel geholpen.

Een ware steun in moeilijke tijden

Helaas is nuchter nadenken na het overlijden van een dierbare niet altijd aanwezig. Met behulp van Petra Timmers is het afscheid zo geworden als we wilden. Dat begon al gelijk met het vervoer van mijn moeder vanuit Haarlem terug naar Alkmaar. De beide uitvaart verzorgers hebben mijn moeder keurig verzorgd en met de rouwauto naar het crematorium in Alkmaar gebracht. Hier was zij opgebaard in een mooie 24 uurs op aanraden van Petra. Ook het regelen van kaarten en bloemen is goed verlopen. De uitvaartplechtigheid is verlopen zoals wij hadden gehoopt met als afsluiting een warm gedicht van Petra. Petra bedankt voor je warme begeleiding.

Ik ben goed geholpen.

Ze heeft geholpen van begin tot eind van de uitvaart.

Echt goed geholpen in de moeilijke tijd

Een fijn gesprek met alle begrip en nodige tijd. Alles tot in de puntjes geregeld. Zeer prettige manier van werken

Warm en ook zakelijk contact

Fijn dat je mee heb gedacht en ons hebt kunnen bijstaan in een voor ons moeilijke tijd die ook samen voel met een verlies van jouw kant.

Fijne periode in een donkere tijd

Petra was ons uitvaartonderneemster na het overlijden van ons lieve man, vader en opa. Vanaf moment was daar een positieve klik. Petra is een rustig persoon, maar tegelijkertijd in voor gezelligheid en dat brak regelmatig het ijs van de emoties. Ze is zakelijk en tegelijkertijd heel erg benaderbaar. Daarnaast denkt zij op een prettige manier mee over de uitvaart, in welke vorm dan ook. Bovendien is zij hier eerlijk en transparant over. Wij hebben een hele emotionele week gehad, maar wij kunnen wel met een fijn gevoel terugkijken op het afscheid en al het werk dat Petra voor ons gedaan heeft.

Prettige en goede begeleiding

Is medelevend, duidelijk en erg meedenken. Een goede uitvaart verzorgster die haar werk met passie doet.

Prettige, persoonlijke begeleiding

Petra Timmers heeft voor een goede begeleiding gezorgd, zowel bij het organiseren van de uitvaart als tijdens de uitvaart zelf.

Professioneel, meedenken, warm

Wij zijn ontzettend dankbaar voor het de herinnering aan een warm, mooi en liefdevol afscheid van Barry onze vader en opa. Dit mede dankzij jouw mooie woorden tijdens de dienst, meedenken in onze wensen en jouw professionaliteit. Nogmaals bedankt hiervoor.

Petra is liefdevol, warm, persoonlijk…en toegewijd.

Petra is alles wat we ons konden wensen in deze moeilijke tijd. We hadden een fijn oriënterend gesprek vlak voordat onze vader ging sterven, ze nam de tijd en het voelde gelijk vertrouwd. Ze was er voor ons, zo vlak voor de Kerstdagen…niets was te gek…ze is professioneel, heeft goede ideeën en regelt werkelijk alles. Petra werkt duidelijk vanuit haar hart en ging naast alle organisatorische zaken niet voorbij aan onze emoties. We hadden ons geen betere uitvaartverzorgster kunnen wensen, haar persoonlijkheid en betrokkenheid hebben ons geraakt. Met veel aandacht heeft ze naar ons geluisterd en meegedacht; in het welkomstwoord beschreef ze onze vader precies zoals hij was…alsof ze hem had gekend. Het afscheid was waardig en respectvol. Een paar dagen na de uitvaart kwam ze bij onze moeder langs om te vragen hoe het ging…Petra, je bent geknipt voor dit werk, een topper. Wij kijken met een dankbaar gevoel terug op een mooi en warm afscheid waarin werkelijk alles klopte. Dank je wel. Lieve groetjes van Ciska, Marion, Albert en Joke

Mijn ervaring Met monuta, Ondanks het verdriet heel prettig dit komt zeker door het contact met Petra Timmers.

Petra tracht direct in te voelen wat de behoefte is en handelt daarnaar.

Vanaf het eerste moment probeert Petra, door het stellen van duidelijke vragen, in te voelen welke behoefte er is. Hierdoor heeft zij voorkomen dat we werden overladen met keuzes die ons onnodig nog meer uit balans gebracht zouden hebben. Tegelijkertijd bracht zij ons terug naar de rode draad die we zelf hadden aangegeven. Hiermee is voorkomen dat we in onwetendheid en emotie mee zijn gegaan in een andere keuze. Hoewel het voor mij als regeltante moeilijk is om dingen los te laten, heeft Petra toch de zorg van het geregel weg kunnen nemen. Mede hierdoor kunnen we terugkijken op een prachtig afscheid met een extra aandenken uit een bijzondere ceremonie die Petra zelf heeft bedacht.

Petra is liefdevol, warm, persoonlijk….en toegewijd.

Petra is alles wat we ons konden wensen in deze moeilijke tijd. We hadden een fijn oriënterend gesprek vlak voordat onze vader ging sterven, ze nam de tijd en het voelde gelijk vertrouwd. Ze was er voor ons, zo vlak voor de Kerstdagen…niets was te gek…ze is professioneel, heeft goede ideeën en regelt werkelijk alles. Petra werkt duidelijk vanuit haar hart en ging naast alle organisatorische zaken niet voorbij aan onze emoties. Wij hadden ons geen betere uitvaartverzorgster kunnen wensen, haar persoonlijkheid en betrokkenheid hebben ons geraakt. Met veel aandacht heeft ze naar ons geluisterd en meegedacht; in het welkomstwoord beschreef ze onze vader precies zoals hij was…alsof ze hem had gekend. Het afscheid was waardig en respectvol. Een paar dagen na de uitvaart kwam ze bij onze moeder langs om te vragen hoe het ging…Petra, je bent geknipt voor dit werk, een topper. Wij kijken met een dankbaar gevoel terug op een mooi en warm afscheid waarin werkelijk alles klopte. Dank je wel. Lieve groetjes van Ciska, Marion, Albert en Joke

Liefdevol en to the point, ze heeft ons ontzettend goed gesteund en geadviseerd

We zijn erg blij met de ondersteuning die Petra ons heeft geboden in deze moeilijke tijd. Ze hielp goed met het maken van de keuzes en heeft fijne adviezen gegeven. Ze heeft veel inlevingsvermogen en ons inzichtelijk gemaakt wat er allemaal mogelijk was. Blij dat we met onze zoon/broer nog apart afscheid hebben kunnen nemen, dat heeft zij heel fijn voor ons geregeld en was zelf ook aanwezig. Hierdoor hebben we een hartverwarmende en onbezorgde uitvaartdienst gehad. De bloemenband was prachtig en bracht de mensen al vanaf het begin bij elkaar.

Perfect!

Petra heeft ons echt ontzorgd na het overlijden van mijn man. Ze is rustig, luistert goed naar wensen en geeft passende alternatieven. Petra stemt goed af in wat we van haar kunnen verwachten en schikt zich in de wensen van de familie. We zij als familie dankbaar voor haar inzet.

Over Monuta Uitvaart