Liefdevol en zeer meelevend.

Wij kunnen Petra niet anders omschrijven als een warme deken. Onwijs betrokken, liefdevol, meedenkend en meelevend. Ze luisterd naar je wensen en heeft respect voor wat je wil. Een vrouw gemaakt voor het werk wat ze doet. Wij kunnen met een goed gevoel terug kijken op het afscheid van mijn vrouw en onze moeder dankzij haar. Niks anders dan goede woorden dus.

Liefdevol, warm en zeer betrokken.

Ook wij hebben de steun en aanpak van Petra ervaren als zeer persoonlijk en daardoor bijzonder waardevol voor tijdens en ook na de uitvaart. Mede door Petra hebben we deze verdrietige periode om kunnen zetten naar een zeer warme herinnering waar zij alle zaken perfect heeft geregeld naar de persoonlijke wensen. Petra, nogmaals namens de familie onze zeer gewaardeerde dank voor jouw steun en medeleven.

Petra kwam binnen en het was direct vertrouwd. Empathisch, maar ook praktisch, heel fijn!

Petra heeft ons op een hele fijne, rustige manier door alle "rompslomp" geloosd die ons overkwam na het overlijden van onze tante-moeder. Je denkt direct "wat nu". Petra dacht op een empathisch manier mee over zaken die voor ons moeilijk lagen. Niet oordelen, maar meedenken, dat gaf ons vertrouwen. Alles rond het overlijden van tante en ook daarna is heel goed verlopen. Wij kijken daar met een goed gevoel op terug. Je kunt het maar 1x doen . . . Klinkt gek, maar als we weer voor een overlijden komen te staan, dan bellen we Petra! Bedankt!!

Zeer fijn en persoonlijk,meelevend en hartelijk bijgestaan door Petra Timmers.

Petra heeft ons zeer goed geholpen en bijgestaan in deze moeilijke periode tijdens en na het overlijden van onze vader. Zowel op het zakelijke vlak,als op het persoonlijke vlak hebben wij dit als zeer pettig ervaren. Fam.Breed. Alkmaar.

Warm, betrokken en ondersteunend

Petra heeft ons erg fijn begeleidt bij de uitvaart van onze moeder. Ze is zeer betrokken, geeft op een hele prettige manier gevraagd en ongevraagd advies. Zij denkt aan zaken waar jezelf niet aan denkt, neemt regelzaken van je over, wat gewoon super fijn is in een tijd waarin je toch al voor zoveel zaken staat. Reuze bedankt Petra dat we mede door jou terug kunnen kijken op een mooie uitvaart met alles er om heen.

Een heel erg betrokken persoon

Petra was zeer betrokken bij de uitvaart. Ze heeft met ons meegedacht. Wij hebben haar hulp en steun als zeer prettig ervaren en kijken terug op een mooie uitvaart.

Heel erg betrokken

Petra neemt de tijd voor je ,erg betrokken, wil het zo goed mogelijk doen voor je om een waardig afscheid te regelen. En ook nog daarna. Heb hier een goed gevoel bij. Hartelijk dank Petra,vr.gr.Cocky

Zeer warm en betrokken persoon

Onze ervaring met petra is heel fijn. in deze droevige tijd heeft ze alles geregeld. We zien haar als een betrokken en liefdevol mens. We hebben een heel mooi en liefdevol afscheid kunnen nemen van mijn lieve schat en papa. Ook achteraf is ze nog langs geweest om met mij en mijn 2 zonen te praten. Dat hebben we heel fijn gevonden.

Lieve vrouw

Ik heb Petra ervaren als een ervaren dame. Prettig om mee te communiceren. Duidelijk en geduldig. Ik ben blij dat ik, wij, met haar de uitvaart van mijn vader hebben kunnen organiseren zoals wij deze voor ogen hadden. Bedankt daarvoor Petra!

Hele fijne ervaring!

Petra staat direct voor je klaar en neemt je op een hele prettige manier mee in alles wat er moet en kan gebeuren. Ze straalt rust en warmte uit en dat hebben we als zeer positief ervaren. Samen hebben we ervoor gezorgd dat we met een goed gevoel kunnen terugkijken op het afscheid. Bedankt dat je ons hebt bijgestaan. We zullen je zeker aanbevelen!

In deze lastige periode, zijn wij erg blij met de steun en het medeleven van Petra. Wij vinden haar eerlijk, zorgzaam, meedenkend, meegaand, begripvol en neemt goed de tijd om het afscheid zo passend/mooi mogelijk te maken. We hadden het niet beter kunnen wensen.

Warm en liefdevol

Petra haalt in de moeilijke periode van rouw veel vragen en zorgen uit je handen op een zeer liefdevolle manier. Ze adviseert op een fijne manier en niet dwingend en zorgt er voor dat de hele uitvaart prima geregeld is. We hadden ons geen lievere dame kunnen wensen, zoveel met de voorbereiding als tijdens de uitvaart. Ook geeft ze nog nazorg...even vragen hoe het gaat. Zo fijn om haar als uitvaartverzorgster te hebben gehad.

Hele fijne ervaring gehad!

Ze leeft heel erg mer je mee. En wilt het zo goed mogelijk voor je regelen! Ookal is het een moeilijk tijd voor iedereen. Probeert zij er wel een licht puntje in te maken. En dat is heel fijn werken. En het geeft je een vertrouwd gevoel!

zeer goed en zorgzaam, begripvol, luisterendoor

Ze was vooral direct bezig je op je gemak te stellen. Was daarna duidelijk in de uitleg wat er en hoe het zou gaan. Heeft dingen direct aangepast als wij daarom vroegen. Ik kan alleen maar zeggen in deze droevige tijd niet anders dan lof voor haar en het geduld wat ze voor mij kon opbrengen.

Warm en integer

Petra was zeer betrokken bij de uitvaart van onze man/vader. Professioneel en warm tegelijk. Zij stond altijd voor ons klaar, was oprecht en kwam haar afspraken na. Op een respectvolle manier heeft zij met ons meegedacht, niets was teveel. Een vrouw met passie voor het vak. Wij hebben haar hulp en steun in deze verdrietige tijd als zeer prettig ervaren en kijken terug op een hele mooie uitvaart. Petra je bent een mooi mens.

Optimaal "genieten" van (de voorbereiding) een uitvaart.

Vanaf het allereerste contact was er meteen een klik. "Geen woorden maar daden": een lijfspreuk die ik hoog in het vaandel heb staan, werd door Petra tot in de perfectie tot uitvoer gebracht. Ik ben inmiddels 55 jaar, maar had nog geen enkele ervaring in het 'werken' aan een uitvaart. Nog nooit eerder had ik te maken gehad met een verdrietige situatie, als deze. Petra regelde alles op een hele natuurlijke en menselijke manier, zodat ik en mijn familie het verlies konden verwerken en aandacht aan elkaar konden geven. Het is inmiddels alweer 3 maanden terug dat ik in deze situatie zat en heb de tijd genomen om deze review zo objectief mogelijk te schrijven. Petra is een warm mens, dringt zich niet op en heeft begrip voor de situatie waar jij op dat moment in zit. Zij is integer, professioneel en zeer goed georganiseerd. Het klinkt misschien heel raar, maar ik heb genoten van haar werk!! Groet van Eric

Fijn om zo ondersteund te worden in een moeilijke tijd!

Petra Timmers is secuur, respectvol en invoelend. Het organiseren en uitvoeren van de uitvaart van onze dochter verliep foutloos. Ook daarna was het contact warm en had je zorg voor ons. Petra fijn dat je ons hebt bijgestaan!

Een topper!

Ontzettende betrokken lieve vrouw. Dankbaar voor haar meedenken, contact houden en Petra haar steun.

uitstekend

Petra heeft ons enorm goed bijgestaan na het overlijden van onze tante Jo. Ze is er wanneer nodig, zonder te aanwezig te zijn. Petra is een mooi mens, zeer professioneel, zo iemand van wie het jammer is dat je die pas ontmoet onder verdrietige omstandigheden.

Een dikke 10 voor Petra

Petra, Jij hebt ons ontzettend goed geholpen bij de uitvaart. Je warme persoonlijkheid voelde gelijk vertrouwd. Zowel voor als na de crematie was je dag en nacht voor ons aan het werk! En het is nog niet klaar. Ik zou je aan iedereen aanbevelen. Lieve groeten, Paula en Gerard van Doorn

Een 10 voor Petra Timmers!

Wij kijken terug op een zeer prettige samenwerking met Petra Timmers. Petra staat direct voor je klaar, ongeacht dag of tijdstip. Daarnaast denkt ze voortdurend met je mee om tot een voor jou wenselijk afscheid te komen. Daarbij is voor haar niets te gek en probeert ze tot de allerbeste keuzes en/of oplossingen te komen. Ook na het afscheid houdt het voor Petra niet op. Petra doet veel aan nazorg en behandelt iedereen met respect, aandacht en liefde. Ik kan Petra omschrijven als een warme, professionele, betrokken en integere persoonlijkheid en kan haar van harte aanbevelen! Onze dank richting haar is danook groot.

Petra is een heel prettig persoon die op een uitstekende manier uitleg geeft over alles waarmee als

Als je voor een trieste periode komt te staan zoals in mijn geval stelt Petra je op een rustige en meteen vertrouwde manier gerust. Ja staat er dan niet alleen voor gelukkig. Petra heeft alles uitstekend begeleidt en daardoor mijn vrouw een waardig afscheid bezorgt. Alles is tot in de puntjes verzorgd door Petra. Ik wil haar hiervoor heel hartelijk bedanken.

Mijn Man is op 31-01-2021 overleden dus je gaat van die tijd een achtbaan in .werdt gelukkig geholpen door Petra Timmers Zei begreep mijn verdriet en hielp me bij Louis zijn uitvaart. In deze tijd geen makkelijke manier om afscheid te nemen maar ze heeft het toch voor elkaar gekregen mijn een warm afscheid te laten nemen van me man. En met veel verdriet maar met een goed gevoel. Bedankt Petra

Een prima begeleiding en zorg

Met veel zorg gekeken naar onze wensen en naar de mogelijkheden die er waren om aan onze wensen te voldoen.

Ik kon me geen betere persoon voorstellen dan Petra Timmers.

Volgen mij kregen we Petra toegewezen, nou die keuze had niet beter kunnen zijn. Wat is die vrouw betrokken toegewezen met haar beroep. Mijn kinderen zeiden "kunnen we haar ook adopteren?" Het gebeuren waarin zij bij je binnen komt is natuurlijk verre van fijn, maar dan heb je aan Petra een HELE goeie. Dank je heel hartelijk voor je steun en toewijding. Arie Leeuwrik en zijn kinderen.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.