Een afscheid zoals 'n ieder zich dat zou wensen.

Een bijzonder mooi afscheid mogen nemen van mijn lieve echtgenote. Waardig, huiselijk en een intiem afscheid. Ik wist dat het ook zo kon. En dan is uiteraard de uitvaartverzorgster de bindende factor. In één woord geweldig. Mede namens m'n meiden, bedankt Petra.

Monuta verzekering top, uitvaart begeleidster slecht

De uitvaart verzorgster die ik als nabestaande trof vond ik niet ok. Ik ben wel zeer tevreden over Monuta. Begripvolle en oplossende aardige mensen.

Professioneel en menselijk

Zeer professionele begeleiding, let op elk detail, niets is haar te veel!

Petra heeft ons met raad én daad bij gestaan en was een grote steun!

Wij wilden de uitvaart zoveel mogelijk in de lijn van ons moeders leven regelen en dat is gelukt. Petra was er steeds op de achtergrond bij, heel bescheiden, maar oprecht steunend. Natuurlijk hopen wij haar niet snel weer nodig te hebben, maar zij is zeker de persoon die ik iedereen kan aanraden in deze moeilijke tijd!

Uitmuntend

Petra is een warme persoon,die helemaal met je meeleeft. Alles is tot in de puntjes geregeld. Ben blij dat zij alles op zich heeft genomen. Alle dank.

De beste hulp in een moeilijke tijd!

Petra heeft ons geweldig bijgestaan. Het vertrouwen was er meteen. Zij is empatisch maar ook praktisch. Luistert goed naar de klant, geeft mogelijkheden aan zonder druk, ze liet de beslissing over aan mij en de kinderen. De uitvaart is geheel naar de wensen van mijn overleden man verlopen.

Perfectie in een moeilijke tijd

Wat kan ik zeggen als de uitvaart van mijn grote liefde perfect is verlopen? Het enige wat ik nog kan toevoegen is: Dankjewel Petra

Het woord ontzorgen is voor mij gekoppeld aan Petra Timmers.

Juist in een periode van rouw en verdriet is een begripvol persoon die zaken uitlegt en regelt zo ontzettend belangrijk. Petra is een fantastische vrouw die ons in deze periode geweldig bijgestaan heeft gedurende het hele proces. Mijn moeder, die overleden is, zou trots geweest zijn op de wijze waarop Petra het afscheid heeft geregeld en heeft begeleid. En mijn man en ik ook. Petra, nogmaals dank!

Had niet beter gekund

Petra hebben we leren kennen als een vakvrouw; deskundig en enthousiast met oprechte aandacht en interesse voor de mensen waar ze mee werkt. Uit de informatie die ze van ons kreeg bij het overlijden van onze moeder/schoonmoeder heeft ze een ontroerend, treffend beeld neergezet van de vrouw die wij verloren. Zaken worden door haar voortvarend aangepakt. Ze bracht eenvoud in een voor ons moeilijke tijd. We konden met een gerust hart alles aan haar overlaten. Halve zinnen van ons vertaalde ze naar 100% in balans met onze wensen. Als persoon is ze warm, vriendelijk, authentiek en bevlogen. Petra we willen je bedanken voor de prachtige manier waarop je ons hebt bijgestaan tijdens het hele proces van afscheid nemen van onze moeder/schoonmoeder.

Dank voor je steun Petra

Vanaf het begin heb ik vertrouwen gehad in Petra, gedurende het hele proces tot en met het afscheid in het crematorium. Petra is daadkrachtig, houdt de regie in overleg, en weet afstand en nabijheid goed te doseren. Een vriend zei naderhand over Petra: er stond iemand! Dankjewel Petra. Marijke, Uitgeest

Petra is warm, professioneel en heeft een prachtig afscheid verzorgd.

Petra stelt zich professioneel op, maar is ook persoonlijk en warm. Ze denkt mee, neemt het over waar nodig en geeft ruimte waar dat fijn is. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. We kijken terug op een mooi, intiem en persoonlijk afscheid.

Prettige ervaring bij een treurige gebeurtenis.

Vanaf het eerste contact viel er een last van mijn schouders, er werd meteen van alles voor mj geregeld door Petra Timmers en aangegeven wat er door mij zelf beslist moest worden. De 24 uurs rouwkamer was zeer welkom en heeft mij geholpen.

Het eerste contact met Petra voelde meteen goed

Zij komt heel rustig over naar de mensen toe. Haar aanpak is heel professioneel zij is zeer geschikt voor dit beroep en vooral goeie ideeën Voor de verzorging van de uitvaart . Ik zal haar zeker aanbevelen naar andere mensen .

Hele fijne ervaring super lieve mensen

Warm,ontzorgend en professioneel

Vanaf het eerste contact hadden we al een goed gevoel bij Petra. Ze gaf ons goede adviezen over alle onderwerpen en ontzorgde ons zodat wij ons rustig op het afscheid konden voorbereiden. Zelfs na afloop onderhoudt Petra contact wat heel fijn is. We konden Petra wanneer maar, waarover maar altijd bereiken om vragen te stellen, ze ging daar ook altijd meteen mee aan de slag.

Ontzorging

Betrokken, toegewijd, aandacht, nazorg

Een luisterend oor en warm persoonlijk

Petra stond voor ons dag en nacht klaar , ook tijdens ons geval de kerstdagen . Ze geeft het juiste advies , ook het voor na en tijdens contact was erg fijn . Ik zou petra iedereen aanraden .

Rustig netjes mooi.

Wij hadden al ervaring met andere uitvaartverzorger maar Petra was van het begin netjes en rustig maar wel duidelijk en kwam met zo goede informatie en tips dat maakte het verlies verdraagzaam. Dank je wel Petra.

Warm, professioneel, netjes en met eer afscheid van mijn ouders genomen.

Ik heb de uitvaart afgelopen januari 2022 van mijn beide ouders mogen ervaren. Ik kijk er met een goed gevoel op terug. Petra is zeer geschikt voor deze baan. Ze leeft met haar cliënten mee om er voor te zorgen dat alles in goede banen verloopt. Zodat ieder een mooie herinnering behoudt van het afscheid nemen van hem of haar geliefde. Ook wil ik Petra complimenten geven voor de nazorg.

Ik ben heel tevreden van hulp van Petra

Petra Timmers is aardig en behulpzaam mens. Zij heeft heel professioneel georganiseerd de uitvaart van mijn moeder. In die zwaar tijd ik was allen, maar van Petra kreeg ik een kracht en veel aandacht. Ik ben heel dankbaar live Petra

Super geregeld , persoonlijk en professioneel

Petra heeft bij ons alles geregeld , het eerste contact verliep meteen soepel en fijn. Alles snel en perfect geregeld , en veel steun aan Petra gehad. Vanaf het eerste moment alles duidelijk uitgelegd , en alles was bespreekbaar. Het is raar om te zeggen, met een gebeurtenis als dit , maar de volgende keer zullen we Petra zeker weer inschakelen.

Heel warm maar toch professioneel

Heel blij dat Petra ons zo heeft bij gestaan

Complete ontzorging

Fijn contact, snelle reactie, op zoek naar wat de familie wil en wenst

Lief en warmte

Onze ervaring met petra kan ik niks anders zeggen dan een warme deken.. Natuurlijk is een overlijden nooit leuk , en komt nooit op een goed moment. Zoals bij ons 1 dag voor de kerst. Maar het maakte petra niks uit.. ze stond echt dag en nacht voor ons klaar. En nam al onze zorgen en papieren rompslomp uit handen.. En zelfs nu 3 weken na de crematie hebben we nog contact. Het zijn de kleine dingen die het contact zo fijn en persoonlijk maken , je bent bij petra geen nummertje.

uitstekend

Van begin tot eind uistekend verzorgd

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.