persoonlijk met respect

alles omtrent het overlijden van mijn vrouw en de route naar de crematie is met veel respect en liefde voor de achterblijvers gerealiseerd. Met name de uitvaart begeleider Gerrit was een grote steun.

Wij zijn heel tevreden over de dienstverlening van monuta!

Wij zijn heel goed bijgestaan, en alles was tot in de puntjes geregeld zoals wij als familie het wilden!

Monuta is een heel betrokken professionele uitvaartverzorger.

Na het overlijden van mijn moeder hebben wij op advies van vrienden Monuta als uitvaartverzorger ingeschakeld. Fijn gesprek gevoerd waarbij alle mogelijkheden zijn besproken. Tijdens de uitvoering van de gemaakte afspraken hebben wij Monuta leren kennen als een organisatie die heel nauwgezet werkt, afspraken stipt nakomt en goed bereikbaar is. De crematie zelf is door Monuta op een zeer professionele en betrokken wijze begeleid.

heel erg tevreden

Namens de hele familie kan ik zeggen dat alles heel goed en discreet was geregeld.

Fantastisch

Super lief en geduldig, niks is teveel denken met je mee wat ik zeer op prijs stelde.Ze maakte het een stukje makkelijker voor je zeker in deze moeilijke periode. Echt super tevreden dikke 10 .

Fijne begeleiding, dat geeft rust. Alles geregeld zoals we het hebben wilden. Wij kijken terug op een goed afscheid. Bedankt Gerrit!

Persoonlijk respectvol professioneel

Persoonlijke begeleiding Respectvolle uitvaart Nazorg Bijzonder lieve en professionele Mw. Klein

Zoals biven de kaart " het is goed zo"

Prima ervaring. Alles wat wij wilde kon en gebeurde

Een mooier afscheid konden we ons niet wensen

Als je afscheid moet nemen van degene waar je zoveel van houd dan is het fijn als je iemand hebt die zich voor 110 % inzet om het allermooiste afscheid wat je maar kan wensen te helpen regelen. Dan moet je echt bij Adrienne Klein zijn. vanaf het moment dat we Monuta hebben gebeld en ook om haar hebben gevraagt ( we hadden al eerder een zeer goede ervaring met haar) heeft ze ons bijgestaan met zoveel respect en warmte. Eigenlijk was alles mogelijk. niks was teveel. altijd een luisterend oor , wanneer we er zelf niet uitkwamen was ze er om ons te helpen en voorzien van tips en andere ideeen. en ook na de uitvaart is ze er nog steeds. wanneer je een vraag hebt of wat dan ook is ze nog even warm, hartelijk, geinteresseerd en behulpzaam. iemand met een groot hart voor een ander. Dank je wel Adrienne!!

Tot in de kleine puntjes netjes verzorgd.....

Wederom de dienst en steun van Monuta Adrienne Klein te Vlissingen mogen ervaren. Heel goed verzorgd en luisteren naar de wensen van de nabestaanden. Alles is bespreekbaar en evt te realiseren ook in de Covid19 perikelen.

In een moeilijke tijd, is Adriene een lichtpuntje. Dank je wel, voor alles wat je voor ons gedaan hebt.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.