Alles tot in de puntjes geregeld

Jolanda heeft onze familie geweldig bijgestaan toen mijn vader overleed. Ze heeft een warm hart en een luisterend oor voor de hele familie en voelt goed aan wat passend is. Jolanda hielp ons bij het maken van alle keuzes zonder alles over te nemen. Ze hield rekening met onze wensen, en gaf aan wat er allemaal ook kan, naast wat er moet. Wij kijken dankzij haar met een warm gevoel terug op het afscheid van mijn vader. Ook na de uitvaart houd ze iedereen goed in de gaten en belt ze regelmatig op om te kijken hoe het gaat. Wil je een afscheid die tot in de puntjes is geregeld dan kan ik je Jolanda van harte aanbevelen!

Heel fijn geholpen door Jolanda tijdens een verdrietige periode.

Alles was perfect geregeld. Fijn als alles uit handen wordt genomen en je geen omkijken hebt naar allerlei (rand)zaken.

Echte aandacht

Jolanda heeft mij en mijn zus uitstekend begeleid na het overlijden van mijn moeder. Ze geeft je het gevoel dat ze alléén voor jou aan het werk is, en heeft echte aandacht voor je en wat je nodig hebt. Erg fijn in zo'n moeilijke tijd als er veel op je af komt.

Super goed

Super fijn met alles goed begeleid!!

Waardig afscheid van mijn echtgenote

Jolanda had de uitvaart van mijn schoonmoeder in 2021 al uitstekend begeleid en dat was de reden dat mijn echtgenote (die al langer ernstig ziek was en wist dat ze ook zou komen te overlijden) vroeg of zij ook haar uitvaart zou willen verzorgen. Uiteraard waren ikzelf en onze zonen het er roerig mee eens omdat Jolanda het gehele proces zeer vakkundig en met betrokkenheid begeleid. Zij adviseert uitstekend en voelt goed aan wat passend is bij de gelegenheid. Vooraf wederom een duidelijke prijsindicatie en die kwam ook overeen met de latere factuur. Ondanks het grote verlies op een te jonge leeftijd (63 Jaar) was het een waardig afscheid van mijn lieve echtgenote.

Liefdevol,

Warm ,liefdevol en behulpzaam.

Lieve vrouw die ons goed begeleid heeft

Jolanda heeft ons goed begeleid in de hectische periode die na het overlijden van mijn schoonvader volgde. Ze is betrokken en begripvol. De manier waarop ze mijn kleindochter bij het afscheid heeft betrokken heeft bij haar een positieve herinnering achter gelaten. Daar zijn we erg dankbaar voor aangezien onse kleindochter moeite had met afscheid nemen.

Top liefdevol

Jolanda heeft vooraf heel goed begrepen wat de wensen van mijn man waren. Alles was tot in detail geregeld precies zoals hij wilde. Het contact was erg fijn en helder. Ik was heel blij met haar liefdevolle inzet in deze moeilijke tijd.

Top geregeld

Jolanda heeft ervoor gezorgd dat de uitvaart van onze moeder op een mooie en waardige manier heeft plaats gevonden. Namens de familie, Ron Verweij

Uitstekende ervaring mbt begeleiding en regelen van de uitvaart van mijn echtgenoot op de Maashorst

Gewoon top

Perfect verzorgd

Was van A tot Z goed geregeld Alle wensen konden vervuld worden Zoals zelf de rouwauto rijden om me vrouw de laatste eer te bewijzen.

Zeer gespecialiseerd uitvaartverzorgster

De ervaring was enorm goed. Goede uitleg, betrokkenheid en de rust die zij uitstraalde. Niets was teveel voor haar. Fijn dat ze ons zelf liet beslissen over de zaken. Behulpzaam was ,e zeker. Kortom fantastische lieve vrouw

Zoals je vooraf hoopt hoe het gaat, zo is het ook gegaan.

Zeer prettige begeleiding

Zeer prettig en menselijke begeleiding gehad en eerlijk advies over de producten

Jolanda Weber is een warme en professionele vakvrouw!

Zie voorgaande beoordeling op 1 e pagina

uitstekend

Wij hebben Jolanda Weber als zeer prettig en meedenkend persoon leren kennen. Alles is naar wens verlopen. Zij heeft ons voorgesteld kaarsen te branden om toch de achterkleinkinderen tijdens de crematie aanwezig te laten zijn. Wij zijn zeer tevreden.

Dit vak is op het lijf geschreven , Jolanda doet het fantastisch

Jolanda is een heel oprechte warme vrouw. Ze denkt niet alleen goed mee en heeft zeer goed kennis van haar vak, maar ook de kleine mooie dingen vermeld ze zo mooi. Het had allemaal niet beter gekund. Ik ben haar zeer dankbaar. Dit vak is haar op het lijf geschreven.

een prima begeleiding en uitvoering

Jolanda heeft de uitvaart voortvarend opgepakt, met aandacht voor alle betrokkenen en onze wensen. Ze toonde begrip en gaf ons ruimte om de uitvaart vorm te geven zoals dat goed bij ons voelde. Vanaf het eerste contact was ze beschikbar voor vragen en opmerkingen. Mede dankzij haar bleef de harmonie binnen de familie in stand. Door de prima voorbereiding verliep de dag van de uitvaart uitstekend. De gasten waren vol lof. Voor ons als nabestaanden was de dag een bijzondere en gedenkwaardige dag, waar we nog steeds met een gevoel van vrede aan terugdenken

Jolanda heeft de uitvaart fantastisch geregeld.

Jolanda luistert goed naar wat de wensen zijn, is adequaat, zorgvuldig, betrokken, vriendelijk en warm. Wij hadden de wensen al 2 jaar geleden besproken. Het draaiboek lag klaar. Dat gaf rust. Toen onze lieve moeder overleed konden we alles telefonisch regelen. Het contact verliep heel plezierig. Daarnaast had zij de kosten vooraf goed ingeschat. Dat is wel zo plezierig. Je weet waar je aan toe bent.

Perfectie

Jolanda is echt heaven send. Geheel overwachts is mijn vader overleden. Ik wilde alles op alles zetten om zijn uitvaart waardig te maken. Jolanda dacht met me mee en hielp me bij elke stap. Maar waar ze al mijn verwachtingen overtrof was tijdens haar speech. Alles wat ik haar tussen neus en lippen door had verteld had ze erin verwerkt. Dat was echt de kers op de taart. Echt duizendmaal dank

Top vrouw

Jolanda is een fijne vrouw met een zeer warm hart en is gedreven in haar vak. Zij respecteerd de wensen van de overleden en luisterd ook goed naar de nabestaanden. Zij heeft zowel de uitvaart van ons vader, als ons moeder verzorgt en daar ben ik zeer zeer content mee. Ook de nazorg is fijn

Ben erg tevreden .

Onze familie is erg tevreden hoe de uitvaart is verlopen... met dank aan monuta die alles heel erg goed heeft begeleid....

Een warm afscheid

Wat een fijne vrouw is Jolanda. Zeer oplettend in het gesprek over wat je over de overleden verteld en anticipeert hier heel goed op. Een warm persoon die niet alleen voor en tijdens de uitvaart alle wensen inwilligt, maar ook fijne nazorg levert.

Betrokken veel warme uitstraling

Veel warme uitstraling vertrouwen kennis van zaken

Over Monuta Uitvaart