Professioneel, zorgvuldig, geïnteresseerd, goede gesprekspartner

Met Jeroen en veelvuldig met Jay een vriendelijk, spontaan en professioneel gesprek gehad. Het hele traject van begin tot einde is zorgvuldig en professioneel behandeld. Kijken niet alleen naar het C.V., maar ook echt naar de persoon zelf. Het spontane en het enthousiasme zorgen voor een goede samenwerking.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Spontaniteit, enthousiasme, deskundigheid

goede bedrijf eerlijk en netjes.

Het werk met jullie was super. alles helder netjes en lieve mensen, ik heb contact allen met Wouter, en hij presenteert jullie bedrijf met top kwaliteit. Met vriendelijke groet, N Hodeifa

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? alles

Vooralsnog vind ik het contact prima verlopen

Goede ervaring, was binnen 1 week aan het werk, als er iets is krijg ik altijd snel antwoord. We gaan zien hoe het verder verloopt, ben pas 3 weken aan het werk dus echt een goed oordeel geven kan ik niet. Als het zo doorgaat geef ik zeker 5 sterren en een 10 met een griffel.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? snel antwoord

Goed afgestemde vacatures ontvangen vanaf het begin

Ik heb gemerkt dat Vonders echt met je meekijkt wat bij je past. Daardoor ontvang je passende vacatures. Ik heb een zeer goede ervaring met Vonders.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Je bent geen nummertje

Betrouwbare detacheerder

Werken voor Vonders kan door mij alleen maar als heel positief beoordeeld worden. Prettig contactpersoon (Ricardo Sturrus). Attent bedrijf: presentjes met Pasen, bellen hoe het met je gaat, bezoek op werklocatie.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Snelle respons. Attent.

Fijn, betrokken en persoonlijk

Een prettige samenwerking met persoonlijke aandacht.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Prettig contact, transparant en betrokken

Bedrijf dat uitstekend professionals kan verbinden aan de juiste klus!

Onze ervaring met Vonders heeft geleid tot een leuke samenwerking waarin Vonders zoekt naar de juiste opdracht voor ons, waarbij een duurzame samenwerking altijd voorop staat.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Samen de juiste snaar raken bij de klant!

Intensief, persoonlijk op zoek naar match

Naar mijn idee spande men zich ontzettend in om voor mij de beste match te vinden. Dat begon bij de eerste ontmoeting waarbij zij mij kwamen bezoeken in mijn woonplaats. Vervolgens hielden we nauw contact waarbij verschillende vacatures mij werden voorgelegd en ik mijn oordeel over de vacatures kon geven en er specifieker gezocht kon worden naar iets wat bij mij past. Zo kwamen we snel tot een resultaat.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Doelmatigheid, persoonlijk contact

Heldere en duidelijke afspraken

Ik had het gevoel dat er naar mij werd geluisterd en daarnaar werd gehandeld voor zover het mogelijk was. Men was behulpzaam.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Heldere en duidelijke afspraken

Hoi Deepak, Bedankt voor je review! Groet, Wouter!

Zeer goede ervaring

Zeer betrokken, goede communicatie, indienen declaraties gebruiksvriendelijk en tijdige betaling van facturen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Communicatie en indienen declaraties

Hoi Marco, Dit zijn mooie cijfers! Fijn dat je het zo ervaart en alles goed verloopt. Groeten, Anthony

Betrokken en duidelijk

Fijne begeleiding, duidelijke afspraken

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Betrokken en altijd bereikbaar

Hoi Piet, Een 10! Top dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening! Groet, Jeroen

Zeer goed geholpen om mijn nieuwe baan te realiseren.

Ik heb op een prettige manier contact gehad met Steven. Ik had ook het idee dat hij goed betrokken was bij het sollicitatieproces.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Er wordt open gecommuniceerd en je wordt goed voorbereid op een sollicitatie.

Hoi Paul, Zeker een prettige samenwerking. Fijn dat je mijn inzet waardeert! Groet Steven!

Mijn samenwerking met Kimberly was en is uitstekend. zij is capabel, behulpzaam en beschikt een hoge mate van inlevingsvermogen. mijn contact met andere collega binnen het organisatie had beter gekund met name de woordengebruik en wat het insinueerde. inclusion en probleemoplossende vermogen zijn niet aspecten die in me opkomen. ik had niet het gevoel dat er met mij werd gesproken maar eerder tegen mij gesproken. Vonder zou mijn belangen moeten behartigen. ik voel me jammer genoeg niet voldoende vertegenwoordigd door Vonders. Kimberly zelf zou ik zeer zeker een andere aanbevelen maar Vonders als geheel laat net iets te veel aan de wensen over.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Empathie

Hoi Abdi, Bedankt voor je review en fijn dat de samenwerking met Kimberly goed is. Over de andere punten nemen we contact met je op! Groet, Jeroen

Een bedrijf met jonge mensen die hun best doen.

het contact met Vonders heb ik prettig ervaren ze doen hun best voor je. ze denken ook aan je door af en toe een kaartje of een klein presentje te sturen. ze zijn reëel en down to earth, ze verwachten niet het onmogelijke van je maar het mogelijke. en ze denken graag met je mee.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? eerste contact

Hoi Guus, Bedankt voor de review en fijn dat je de samenwerking zo ervaart! Groet, Jay!

Leuk contact en relevante en passende opdracht.

Leuke opdracht gekregen en keurige afhandeling. Facturatie en betaling verloopt soepel en netjes op tijd. Afhandeling start opdracht richting opdrachtgever ook netjes geregeld ondanks de corona complicaties.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Indien nodig contact en altijd snelle reacties.

Hallo Henk, Bedankt voor je review en mooi dat je opdracht zo goed bevalt! Groet, Jeroen

Persoonlijk contact

Tot heden goede ervaring. Echter heb ik helaas bij een vorige opdrachtgever van Vonders een minder goede ervaring gehad. Contract werd voortijdig beeindigd. In principe kan Vonders daar als uitzend/detacherings organisatie niet direct iets aan doen maar misschien er kan mogelijk wel wat heldere voorlichting gegeven worden over uitzendcontracten zonder opzegtermijn. Opdrachtgevers mogen naar mijn mening ook aangesproken worden op hun handelen die direct ten nadele zijn van de inlener. worden ook al is het handelen juridisch gezien niet in strijd met de contractuele afspraken.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? persoonlijk contact

Hoi Frans, Bedankt voor je review. Gelukkig hebben we de contractvormen kunnen aanpassen zodat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen! Groet, Wouter!

Vonders levert toegevoegde waarde in het zoek proces naar een nieuwe opdracht

Vonders kent de eindklanten en weet wat ze nodig hebben zodat ze kandidaten goed kunnen voorbereiden.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Contact is goed en er wordt snel gereageerd.

Hoi Martien, Bedankt voor je review en je terugkoppeling! Groet, Jeroen

Prima, goeie gasten die doen wat ze zeggen !

Niet lullen maar poetsen Altijd hun afspraken nakomen Eerlijk en meedenken met kandidaat Humor en laagdrempelig Altijd op tijd betalen

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? zie boven

Hoi Jeroen, Leuk, bedankt voor je feedback! Groet, Jeroen

Vonders is proactief en komt zijn woord na.

Goede ervaring. Frisse jonge club mensen die hun afspraken na komen. Leuk om af en toe een berichtje of attentie te ontvangen. Mijn volgende opdracht zou ik zo weer via Vonders willen laten verlopen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Directe communicatie

Hoi Mark, Bedankt voor je review! Groet, Jeroen

Adequaat en ondersteunend

Snel tot resultaat gekomen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? ja

Hoi Coos, Bedankt voor je review en heel veel succes met je nieuwe baan! Groeten, Bas Team Vonders

Heel proactief en prettig van toon

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Rustig en doortastend

goede service en kwaliteit in contract

Ze komen hun afspraken tot in de puntjes na!

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? heldere afspraken

Hallo Eef, Een 10! Mooi dat je ons werk zo waardeert en bedankt voor je review! Fijne dag! Ricardo

Alles gaat zoals het hoort

Zowel het werk als met Vonders gaat alles zijn gangetje.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Openheid

Hallo Frank, Bedankt voor je feedback! Groet, Jeroen

Zij hielpen toen ik het ECHT nodig had TOP !!

Als 55+ kwam er plotseling een eind aan mijn carrière. Kennelijk was het aanpassen van LinkedIn voldoende om hen te triggeren, want in no-time kon ik via hen aan de slag in mijn eigen branche (openbare verlichting) Ze informeren regelmatig hoe het gaat en betalen keurig op tijd. Fijn om voor ze te werken.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Resultaat en betrokkenheid

Hoi Chris, Super om te lezen dat je onze toegevoegde waarde zo goed hebt ervaren. Bedankt voor de mooie review! Groet, Jeroen

goede en snelle communicatie

Ze zijn er als ik ze nodig heb.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? goede communicatie

Hoi Willy, Fijn dat je het zo ervaart! Dit is volledig wederzijds. Groet, Wouter!

Over Vonders

Je werkt samen met Vonders. Om onze dienstverlening continue te verbeteren ontvangen wij graag je feedback. Bedankt voor uw medewerking! AANGENAAM. WIJ ZIJN VONDERS. Onze wereld wordt steeds digitaler en virtueler. Maar daarmee leg je geen snelweg aan. Bouw je geen kantoor. Renoveer je geen brug. Terwijl daar onverminderd behoefte aan is. Net als aan mensen met kennis. In de zoektocht naar deze schaarse talenten, winnen instinct en intuïtie het van schaalgrootte en bekendheid. Het is tijd om slimmer te vissen in dezelfde vijver. Of te putten uit een andere bron. Het is tijd voor Vonders. Specialisten die voor je gáán. Intermediairs van een compleet andere orde. Geen koortsachtige zoekers, maar doeltreffende vinders. Verbinders. Met oog voor de opdrachtgever en een neus voor talent. Connectiviteit, daar draait het om vandaag de dag. De ideale kandidaat matchen met het ideale project of baan – op meer dan alleen capaciteiten. Ons netwerk groeit elke dag en dus ook onze connecties. Zo maken wij het verschil. Wij zijn Vonders. Highly connected.