Waardering na een jaar hard werken?

Briefje met bedankt voor je inzet dit jaar. We hebben namens jou een donatie gedaan. Een donatie is altijd goed, maar doe dit dan namens het bedrijf Vonders, en als je dan een donatie doet uit naam van jouw personeel geef dan aan wat je doneert en aan wie. Of beter nog, geef jouw personeel zelf de keuze om het te doneren of niet en zo ja aan welk goed doel. Ik had op z'n minst een kerstpakket of kleinigheidje verwacht in een toch al zwaar jaar met veel inflatie en geen loonsverhoging. Nu voelt t als heel goedkoop afdoen en vaag houden!!! Zo frustratie weer van me afgeschreven. Iedereen een heel fijn en gezegend 2023 gewenst, mogen al jullie wensen uitkomen

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Goede en directe communicatie.

Prettig contact adminsitratieve opvolging kan beter

Ik krijg eerst een formulier wat ik moet invullen of ik wel of niet ondernemer ben. Daarna moet ik bellen of mijn contract klaar is omdat ik al gestart ben. Toezegging dat dit de dezelfde dag wordt verstuurd. Kreeg de dinsdag er na een telefoontje en toen kwam het contract wel dezelfde dag. Misschien goed om productief te melden wanneer je verwacht het contract te versturen

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Ja

Vonders voldoet aan alle verwachtingen

Ontzettend goede ervaring met Vonders. Betrokken, enthousiaste en bekwame medewerkers. Ik hoop voor zo veel mogelijk werkzoekenden dat ze via vonders aan de slag kunnen. Aan hen zal het niet liggen!

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Het contact met de medewerkers is ontzette prettig. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en denken met je mee. Daarnaast verzorgen ze een goede begeleiding op de sollicitatie gesprekken en is er altijd communicatie over hoe alles verloopt en hoe alles ervoor staan

Net en vriendelijk bedrijf

Zeer aangename ervaring met Vlinders. Net bedrijf die de afspraken netjes nakomen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Duidelijke afspraken

Fijne samenwerking

Ik heb de samenwerking met Vonders als heel prettig ervaren. Ze luisteren goed en helpen je overal bij! Niks is teveel en met al je vragen kan je bij ze terecht.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Het contact met elkaar. Heel open

Goed, goede communicatie

Goed en prettig contact met Anthony en Leon gehad.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Open communicatie

Weinig interesse in gedetacheerde personeel.

Mijn ervaren als gedetacheerde door Vonders is dat Vonders te weinig interesse in hun gedetacheerde personeel toont!

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? N.v.t.

Lekker informeel maar zeer zeker proffesioneel

Zeer positieve ervaring

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Ja wat eigenlijk niet

Luisteren en combineren is een vak!

Voor mij was het opvallend dat Kimberly mij heel goed gehoord heeft. Ik heb met heel veel recruiters contact gehad maar Kimberly steekt er met kop en schouders bovenuit. Zij heeft heel goed gehoord wat ik vertelde en me geholpen door goed door te vragen en zo precies de juiste werkgevers en banen te selecteren. Wat een topper! Vooral zo doorgaan want met zulke mensen aan boord kan een organisatie zich juist onderscheiden. Ook Anthony en Ricardo hebben me bijtijds van de juiste informatie voorzien en uitstekend geholpen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Zie boven

Organisatie die professionaliteit voorop heeft staan

Ik heb Vonders leren kennen als een jonge organisatie die gericht is op enerzijds haar netwerk van zelfstandige en anderzijds haar accounts waar zij de zelfstandigen uit hun netwerk aan een opdracht geven. Beide kanten laten zij hun klantvriendelijkheid en professionaliteit zien. Reageren snel op vragen, mails en belletjes, zijn persoonlijk in hun benadering en hun band Tot zover een fijne club om mee samen te werken.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Snelle reactie en zeer vriendelijk en toch professioneel.

Goede hulp gekregen bij mijn zoektocht naar een baan.

Ik ben goed geholpen naar een baan en ook nu is het contact nog steeds goed. Als er probleempjes zijn, worden die direct verholpen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Directe reactie en altijd goede hulp waar nodig

Prettige ervaring in communicatie en openlijkheid!

Tijdens de sollicitatie rondes heb ik altijd open kunnen zijn omtrent mijn belangen en wensen. Hierbij heb ik tijd en de ruimte gekregen om keuze te maken voor mijn carriere.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Communicatie en openheid

Professioneel en goed geregeld.

Duidelijke informatie en communicatie. Vragen worden dezelfde dag beantwoord en benodigde zaken worden persoonlijk thuis afgegeven. Je contactpersoon van Vonders is zeer betrokken en wil het beste voor je regelen. Je bent geen nummer.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? De open communicatie en betrokkenheid

Beter dan gemiddeld

De begeleiding die Bob van Gelderen heeft gegeven is bovengemiddeld. Hij is goed toegankelijk, doet zijn best, in alle redelijkheid, om dingen gedaan te krijgen en koppelt terug als dat afgesproken is. Prima! Ik mis Bob in het lijstje van contactpersonen of is het de bedoeling dat ik met Peter in contact treedt als daar aanleiding toe is?

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Zie toelichting

Hoi Harold, Bedankt voor je review en fijn dat je de samenwerking zo ervaart! Ik heb Bob ook toegevoegd in de contactpersonen. Bob blijft je contactpersoon. Goed weekend! Jeroen Marinussen Vonders

Professioneel, zorgvuldig, geïnteresseerd, goede gesprekspartner

Met Jeroen en veelvuldig met Jay een vriendelijk, spontaan en professioneel gesprek gehad. Het hele traject van begin tot einde is zorgvuldig en professioneel behandeld. Kijken niet alleen naar het C.V., maar ook echt naar de persoon zelf. Het spontane en het enthousiasme zorgen voor een goede samenwerking.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Spontaniteit, enthousiasme, deskundigheid

goede bedrijf eerlijk en netjes.

Het werk met jullie was super. alles helder netjes en lieve mensen, ik heb contact allen met Wouter, en hij presenteert jullie bedrijf met top kwaliteit. Met vriendelijke groet, N Hodeifa

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? alles

Vooralsnog vind ik het contact prima verlopen

Goede ervaring, was binnen 1 week aan het werk, als er iets is krijg ik altijd snel antwoord. We gaan zien hoe het verder verloopt, ben pas 3 weken aan het werk dus echt een goed oordeel geven kan ik niet. Als het zo doorgaat geef ik zeker 5 sterren en een 10 met een griffel.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? snel antwoord

Goed afgestemde vacatures ontvangen vanaf het begin

Ik heb gemerkt dat Vonders echt met je meekijkt wat bij je past. Daardoor ontvang je passende vacatures. Ik heb een zeer goede ervaring met Vonders.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Je bent geen nummertje

Betrouwbare detacheerder

Werken voor Vonders kan door mij alleen maar als heel positief beoordeeld worden. Prettig contactpersoon (Ricardo Sturrus). Attent bedrijf: presentjes met Pasen, bellen hoe het met je gaat, bezoek op werklocatie.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Snelle respons. Attent.

Fijn, betrokken en persoonlijk

Een prettige samenwerking met persoonlijke aandacht.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Prettig contact, transparant en betrokken

Bedrijf dat uitstekend professionals kan verbinden aan de juiste klus!

Onze ervaring met Vonders heeft geleid tot een leuke samenwerking waarin Vonders zoekt naar de juiste opdracht voor ons, waarbij een duurzame samenwerking altijd voorop staat.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Samen de juiste snaar raken bij de klant!

Intensief, persoonlijk op zoek naar match

Naar mijn idee spande men zich ontzettend in om voor mij de beste match te vinden. Dat begon bij de eerste ontmoeting waarbij zij mij kwamen bezoeken in mijn woonplaats. Vervolgens hielden we nauw contact waarbij verschillende vacatures mij werden voorgelegd en ik mijn oordeel over de vacatures kon geven en er specifieker gezocht kon worden naar iets wat bij mij past. Zo kwamen we snel tot een resultaat.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Doelmatigheid, persoonlijk contact

Heldere en duidelijke afspraken

Ik had het gevoel dat er naar mij werd geluisterd en daarnaar werd gehandeld voor zover het mogelijk was. Men was behulpzaam.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Heldere en duidelijke afspraken

Hoi Deepak, Bedankt voor je review! Groet, Wouter!

Zeer goede ervaring

Zeer betrokken, goede communicatie, indienen declaraties gebruiksvriendelijk en tijdige betaling van facturen.

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Communicatie en indienen declaraties

Hoi Marco, Dit zijn mooie cijfers! Fijn dat je het zo ervaart en alles goed verloopt. Groeten, Anthony

Betrokken en duidelijk

Fijne begeleiding, duidelijke afspraken

• Wat is prettig binnen onze samenwerking? Betrokken en altijd bereikbaar

Hoi Piet, Een 10! Top dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening! Groet, Jeroen