Uitstekende service en uitermate vriendelijk

Hoewel de medewerker later arriveerde, was hij uitermate vriendelijk en zeer professioneel. Hij werkte snel, intensief en voorzichtig. Zeer tevreden!

Wat een goede service en schone auto. Top gedaan jongens

De jongens waren netjes op tijd en gingen meteen aan de slag met mijn auto. Die was zeker 2 maanden niet schoongemaakt dus kan je nagaan hoe vies hij was. Alles van binnen de matten en stoelen waren grondig gereinigd. Mijn auto ruikt ook heerlijk weet niet wat ze hebben gebruikt, maar echt een lekkere frisse geur die je nu nog ruikt. Zeer tevreden dit was mijn eerste x en ik kan nu al zeggen dat jullie er nu een vaste klant bij hebben. CAR-cleaners bedankt voor mijn schone auto.

Prima job

Auto ruikt weer als nieuw

Wel schoner dan verwacht

Gelukkig kon ik snel terecht voor een braakpakket. Wist niet of alles er goed uit zou gaan. Maar ben heel blij met het resultaat. Tot een volgende keer

Blijft nog sterk ruiken na schoonmaakbeurt rookpakket

Helaas geen goede ervaring Als eerste een gedeelte vergeten ( verborgen ruimte) volgens hun. Maar was wel gewoon bijgeboekt als 7 zitter. 2e ook hemelbekleding vergeten te reinigen. Zijn teruggekomen en met een nat doekje na behandeld (shamporelen volgens poetser) 3e Auto blijft ruiken naar rook en is dus een dure poetsbeurt van 150 euro voor 1,5 uur werk van matige kwaliteit. Ook is auto enige dagen niet bruikbaar door zijknatte bekleding. Al met al een foute keuze om dit bedrijf mijn auto te laten schoonmaken.

Zoals verwacht

Prima service en goede dienst. Mijn auto weer als nieuw. Vriendelijk personeel. Wel een beetje duur…

Topservice interieur ziet er uit als nieuw!

auto is Brandschoon en ruikt heerlijk

Zeer te vreden!

Netjes en optijd. Fabio en Sander hebben mijn auto weer helemaal fris gemaakt. Super bedankt heren!

Neemt geen verantwoordelijkheid voor problemen met auto na schoonmaakbeurt

Zowel mijn partner als ik hebben een schoonmaakbeurt geboekt. Ik had al enige tijd last van schimmel in mijn bekleding. Dit kwam doordat ik een aantal keren natte materialen in mijn auto had laten liggen. Daarom koos ik voor de schimmelreiniging. De reiniging was op zich okee, maar daarna constateerde ik dat: 1. de kofferbak niet was gereinigd; 2. de cruise control het niet meer deed. Ik heb dit direct gemeld. Voor de kofferbak kwamen ze weer langs. Over de cruise control die het niet meer deed werd aangegeven dat dit kan gebeuren door vocht tussen het paneel en dat dit na 48 uur opgedroogd moest zijn. Wanneer het probleem dan nog niet verholpen was, moest ik weer contact opnemen. Vervolgens ontstonden er nog meer problemen aan de auto en bleek dat de rekeneenheid stuk was en vervangen moest worden (€ 711). Na dit gemeld te hebben, kwam opeens het verhaal dat dit niet zou kunnen door een beetje vocht of stoom en dat zij het aannemelijker vonden dat het kwam doordat er al vocht in de auto zat. En dat zij daarom geen aansprakelijkheid erkennen. Terwijl het probleem direct ontstond na de behandeling. Ik moet vervolgens bewijzen dat het door de schoonmaakbeurt kwam. Erg jammer. Op zich was ik over de schoonmaakbeurt zelf wel tevreden, maar ik maak dus nooit meer gebruik van hun diensten en zou anderen aanraden dit ook niet te doen, aangezien ik hier uit de reacties lees dat dit vaker gebeurt en Car Cleaners hun verantwoordelijkheid niet neemt.

Beste Linda, Vervelend dat de afwikkeling van uw klacht niet naar uw tevredenheid is opgelost. Zoals aangegeven nemen wij te allen tijde verantwoordelijkheid voor als er iets misgaat door ons toedoen. Echter, dit dient aantoonbaar te zijn. Een voertuig met een vocht of schimmelprobleem kan namelijk de genoemde oorzaak zijn van deze schade. Uw andere voertuig is immers ook probleemloos gereinigd geweest. Zoals eerder vermeld geven wij verder vervolg aan medewerking indien u aantoont dat dit naar aanleiding van de reinigingsbeurt is geweest. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Heel goed!

Zeer slecht en na schade geen oplossing

Auto laten poetsen van binnen, na de werkzaamheden geconstateerd dat de hendel van de cruise control aan de stuurkolom was afgebroken. Meedere malen contact gezocht. Helaas blijft men erbij dat de schade niet door hen is ontstaan. Zelfs na foto's te hebben overlegd van de verse breuk van de hendel. Zeer slechte service en nooit meer!

Beste Christoph, Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht zeer accuraat opgepakt en u reeds aangegeven dat de poetser tijdens de reiniging geen schade heeft gemaakt, noch heeft geconstateerd. Indien de poetser dit had veroorzaakt dan hadden wij dit uiteraard netjes voor u opgelost. Echter, wij kunnen geen aansprakelijkheid erkennen wat niet door onze werkzaamheden is veroorzaakt. Nogmaals onze excuses voor eventueel ongemak hierdoor. Vriendelijke groet, Team Car-Cleaners.nl

Fijne service

Ik ben heel blij met het resultaat dat behaald is. Ik heb mijn auto nu 7 jaar voor het eerst heb ik mijn bekleding laten reinigen. Het ziet er weer als nieuw uit. Heel erg blij. Dankje wel lorenzo voor de perfecte service.

Auto kapot naar reiniging

Direct na de schoonmaak startte mijn auto niet. Ik kreeg een push-start van de schoonmaker die beweerde dat een zwakke accu de reden zou kunnen zijn nadat de deuren gedurende langere tijd tijdens het schoonmaken waren geopend (ik had nog nooit eerder accuproblemen gehad met deze auto). Tijdens het rijden op dezelfde dag merkte ik dat de deursloten willekeurig open en dicht gingen. Op aanraden van het bedrijf heb ik de week erna de auto goed geventileerd en verwarmd. In de loop van die week nam het willekeurige openen en sluiten van de deursloten af. Maar de handmatige schakelaar voor het sluitsysteem werkt nu ook echter niet meer. Ik neem aan dat reinigingsvloeistof de storing heeft veroorzaakt. Er was ook condensatie aan de binnenkant van mijn navigatiedisplay te zien. Verder lijkt gebruik van een teveel aan reinigingsvloeistof een kortsluiting te hebben veroorzaakt waardoor de accu leeg raakte: ik moest nog drie keer hulp zoeken om de auto te starten in de week nadat de schoonmaak had plaatsgevonden. Klantenservice suggereerde dat deze fouten te wijten waren aan de leeftijd van de auto, of andere redenen dan het schoonmaken. De auto is echter pas acht jaar oud en ik ben de eerste eigenaar, en heb nog nooit een van deze problemen gehad. Op dit moment is mijn auto onbruikbaar en de ervaring heeft me veel stress bezorgd. Dit had ik niet verwacht van zo'n eenvoudige en routinematige procedure als een schoonmaakbeurt.

Wij hebben een tweedehandse auto gekocht die stonk heel erg maar rook. Niks meer van te ruiken perfecte service.

Resultaat super, communicatie kan beter

Afspraak gemaakt om mijn auto interieur te reinigen tussen 08:00 - 12:00 uur. Avond van tevoren kreeg ik een SMS dat het om 13:00 uur zou zijn. Nou goed, vooruit dan.. Tijd verstreek en uiteindelijk kreeg ik een aanvullende SMS met nog een ander tijdstip en later werd ik nog gebeld. De afspraak werd toch pas 16:30 uur. Waarom werd helaas niet toegelicht, achteraf gezien had dit voor meer begrip gezorgd. De persoon die de werkzaamheden verricht heeft, heeft uitstekend werk geleverd. Van de honden haren was niets meer terug te zien!

Kanjers

Geweldige app ervaring mijn auto’s zijn super zeer schoon.

Schoner dan ik had durven dromen

Boven verwachting goede service. Echt àlles was schoon. En veel beter schoon dan ik dacht dat nog mogelijk was. Prettige, betrouwbare medewerker.

Gaat wel....

Heb de duurste behandeling laten doen,maar er mankeerde nogal wat aan de uitvoering daarvan en moest stroom geven terwijl de cleaner ook een aggregaat bij zich had......

Prachtig resultaat

Voor 2 auto's ernstig vervuild ivm werkzaamheden en verbouwing, (bus,'MAN) interieur erg goed gereinigd zelf enkele verfvlekken zijn eruit gehaald met de stoommachine.

Communicatie helder en het resultaat blinkend schoon!

Goede vriendelijke service

Poetser was op tijd, vriendelijk, behulpzaam. Snel en goed schoon!

Erg tevreden

Had een heleboel hardnekkige vlekken in mijn auto die ik er zelf niet uit kreeg. Beetje rond gegoogled en ben car cleaners tegengekomen. Meteen een afspraak gemaakt en werd de volgende ochtend al geholpen. Ben hartstikke tevreden met het eindresultaat, binnenkant is als nieuw!

Goed werk geleverd, vriendelijke man

Nooit eerder de auto schoon laten maken door een ander, maar omdat er vlekken in de bekleding waren gekomen die ik er zelf niet uit kreeg, heb ik gegoogeld en kwam bij Carcleaners uit. En de man die langs kwam heeft goed werk geleverd, de bekleding ziet er weer fris en schoon uit!

Schone auto, supersnel en conform afspraak

Blij met het eindresultaat

Heavy extra vies shampoo pakket genomen. Ik ben heel erg goed geholpen, de service was top, heel klantvriendelijk, niets om op wan te merken! Alle vlekken zijn uit mijn bekleding, nu kan ik weer met een fris gevoel autorijden.

Over Car Cleaners BV

Car-Cleaners.nl is toonaangevend in autoschoonmaak op locatie sinds 2010. Wij werken voor de particulieren, bedrijven en overheid.