Perfecte service

PPW Auto’s werken snel en zijn heel servicegericht. Leuke mensen en leuke auto’s!

Wat een super bedrijf.

Top bedrijf, erg fijn geholpen en geadviseerd. Vanaf het begin direct vertrouwen gehad dat ik als jonge meid zonder verstand van auto’s goed geholpen zou worden en dat blijkt ook met mijn aankoop. Een echte aanrader.

Kwaliteit en ervaring!

PPW is kritisch in welke auto’s hij in de verkoop neemt. Dit zie je direct terug in de kwalitatieve en volledige auto’s welke aangeboden worden. PPW auto’s staat achter hetgeen hij verkoopt plus heldere, duidelijke communicatie maakt het een fijne ervaring als klant. Ik kom hier zeker terug!

Patrick is zeer prettig om zaken mee te doen en komt de gemaakte afspraken stipt na. Blij met de auto en met PPWautos.

Goede service en kwam afspraken na.

Zie boven.

Fijn contact en service

Perfect geholpen, onze Volvo is keurig netjes afgeleverd geheel volgens afspraak! Vriendelijk contact en communicatie en goede service.

goede ervaring

Mijn ervaring is heel goed , alles ging heel makkelijk en snel en erg goed geholpen. Patrick heeft duidelijk een hele erge passie voor auto’s en dat is terug te zien in de kwaliteit van zijn werk

een hele fijne verkoper, een hele prettige zaak

Wij hebben een volvo bij Patrick gekocht en toen we terug reden naar huis ging de kachelmotor stuk. Het was super slecht weer en patrick vond het niet verantwoord dat wij gingen rijden om de auto bij hem te brengen, omdat de auto niet voldoende kon ontwasemen. Dus kwam hij de auto halen en heeft hij hem na de reparatie ook weer terug gebracht. Welke garage doet dit? Patrick is een fijne verkoper, duidelijk en geen pusher, probeert vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en ook evt reparaties zo snel mogelijk te verhelpen. Wij zijn zeer tevreden

Nissan micra opgehaald, super blij mee. Erg prettige omgang met de eigenaar. Top bedrijf!

Bereid om buiten werkuren, bereikbaar te zijn.

Zeer prettige ervaring.

Prima ervaring!

Netjes geholpen, en de door ons aangeschafte Mini is keurig afgeleverd geheel volgens afspraak!

Fijn gevoel vanaf 1e contact.

Bij PPW een Mini Cooper gekocht. Vanaf het 1e contact loopt alles goed en worden de afspraken nagekomen. Er waren na 6 weken wat problemen met het starten van de motor, die daarna met een stuk meedenken zijn opgelost, zonder aanvullende kosten. Alles top geregeld door Patrick.

Tevreden

Goede communicatie en service

Patrick is een fijne, snelle, betrouwbare handelaar

Via PPW auto's heb ik een Countryman SE gekocht. Na aankomst thuis bleek de oplader kapot te zijn. Deze heeft Patrick op zijn kosten binnen 2 dagen nieuw voor mij gekocht.

Top service!

Vriendelijk contact en snel in mijn nieuwe auto mogen rijden. Dank!

top

wij zijn op een woensdag van uit Limburg wezen proefrijden met een Citroen c5 aircross die auto hebben wij gekocht. Wij zouden vrijdag op vakantie gaan naar Friesland Patrick heeft er nog snel voor gezorgd dat op vrijdag de aangekochte auto nog werd voorzien van een trekhaak zodat wij vanuit Dordrecht direct aan onze vakantie konden beginnen. Ook toen wij eenmaal thuis waren van vakantie informeerde hij nog of alles goed was gegaan erg attent. Super. Groetjes Peter en Diana.

Top geregeld goede deal vriendelijk en bereikbaar

Mooie bmw x1 uit 2017 gekocht met zeer weinig km’s als nieuw zowel interieur als exterieur. Rijdt super net mee op vakantie geweest en super blij mee. Goede deal kunnen maken met inruil. Vriendelijk en bereikbaar.

Fijne en betrouwbare autoverkoper

1e contact via de telefoon over de prijs. Hier waren we het snel over eens. Vervolgens afspraak om de auto te bekijken en te kopen. Geen verrassingen en keurig te woord gestaan en een eerlijk verhaal. Fijne ondernemer met genoeg tijd en aandacht voor de koper. Zou er zo weer een volgende auto kopen. Heeft ook mooie auto s staan voor goede prijs

Snelle effectieve ondersteuning ontvangen.

Uit mijn ervaring met PPW Auto's kan ik zeker zeggen dat ze effectieve hulp geven. Ze hebben mij abnormaal snel geholpen met het volle koop proces.

Fijne service!

Na het lezen van goede recensies ben ik naar Patrick gegaan om bij hem naar een Mini Clubman te kijken. Meteen een goed gevoel bij PPW Auto's. Patrick reageert snel op berichtjes en doet zijn uiterste best om goede service te leveren. Vanwege mijn werk kon ik niet tijdens kantooruren langskomen, maar gelukkig was het geen probleem om een afspraak te maken in het weekend. Ik heb nu een waanzinnige Mini, prachtig afgeleverd met alles erop en eraan.

Zeer behulpzaam en serieus !

Ppw auto's SUPER

Ons Audi A3 gekocht bij ppw auto's, zeer goed geholpen. Niet veel te zeggen zelrr een aanrader!!

Zeer tevreden!

Patrick biedt prachtige occasions, is open, eerlijk en enthousiast. Zeer goed contact, ook buiten kantooruren. De auto werd keurig afgeleverd, geen gedoe met afleverpakketten. Kortom, zeer tevreden! Ps. Let alleen even op de flitspaal op de N3 nadat je iets te enthousiast je auto hebt opgehaald :-)

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Ik raad PPW auto’s iedereen aan. Mocht je op zoek zijn naar een occasion van goede kwaliteit dan ben je hier aan het juiste adres. Er wordt meegedacht, is vriendelijk in contact, betrouwbaar en geen 9-17 mentaliteit. Staat echt voor de klant klaar en komt afspraken na. Nog steeds enorm blij met de aanschaf van onze auto. Bedankt!!

Ik werd goed ontvangen. Patrick is transparant en eerlijk. Gewoon leuk zaken gedaan met wederzijds vertrouwen. Het was wel effe een stukje rijden maar dat was het waard.