Betrouwbare en betaalbare garage

Ik kom al een aantal jaar bij VDA en de service is uitstekend . Paul denkt altijd met je mee naar een oplossing.

Prima werk geleverd

Prettig ontvangst, goede wachtruimte. Direct en snel aan beur auto begonnen

• Bereikbaarheid

Ik wordt door VDA altijd zeer naar tevredenheid geholpen. Goede service en klantvriendelijkheid.

• Bereikbaarheid

Staan meteen voor je klaar.

Had sochtends een lekke band gereden. Sleutel bij hen gebracht en einde van de middag stond de auto weer klaar met de 4 winterbanden; de wissel die een week later gepland stond hebben ze die dag uitgevoerd. Heel fijn

open eerlijk en duidelijk

open en eerlijk advies en kosten plaatje

• Bereikbaarheid

Fijne, betrouwbare, goede en snelle service!

Wij vroegen om een second opinion bij de aanschaf van een andere auto. Wij zijn super fijn en betrouwbaar geholpen met een goed advies.

perfect

Denken altijd met je mee.

• Bereikbaarheid

Service met een hoofdletter "C"

Ik kon meteen dezelfde dag komen met mijn auto. Naast de problemen die snel en vakkundig werden opgelost werd, zonder dat ik ernaar gevraagd had, ook nog even olie gepeild en alle banden op spanning gebracht.

• Bereikbaarheid

De service dat ze je auto kennen, op tijd doorgeven dat er misschien een grotere kosten aan komt. En wat dan beter is. En ze kennen de klanten,

Service is top

• Bereikbaarheid

Goede service en altijd vriendelijk

Duidelijk

Duidelijk over reparaties geen poespas gewoon gemaakt.

Topservice!

Mijn oude Pandaatje moest pas weer door de APK, en sommige onderdelen waren versleten. Paul belde en vertelde wat er aan de hand was, veel werk en ook kosten. Omdat ik graag in mijn autootje blijf rijden , heb ik de kosten daar voor over. Eén probleem: was de auto voor 17 uur klaar? Een paar weken had ik mijn auto aan mijn schoondochter beloofd, die er de volgende ochtend vroeg mee naar België zou gaan. Gelukkig belde Eugenie om 16.45: je auto staat nog op de brug maar je kan hem zo ophalen ! Pff! Het pandaatje rijd weer als een zonnetje!

• Bereikbaarheid

Al jaren vaste klant even weggeweest door verhuizing naar Goirle.

Daar ik in Uden een vertrouwde garage heb gevonden ben ik nu weer terug bij deze. In mijn nieuwe woonplaats geen vergelijkbaar adres kunnen vinden. de afstand huidige woonplaats en Uden neem ik voor lief.

Goed en zorgvuldig

Onze BMW X3 is hier geweest voor een kleine beurt. Professioneel en goed uitgevoerd. De auto is van top tot teen gecheckt.

• Bereikbaarheid

Heel fijn , eerlijk en goede monteurs

• Bereikbaarheid

Prima en netjes geregeld.

Goede APK en grote beurt.

Betrouwbaar en oplossingsgericht

Ik heb vertrouwen in het team van Paul en hun werkwijze. In de afgelopen 5 jaar hebben ze me al meerdere keren zeer goed geholpen.

Top-service !

Altijd top-service ! Erg vriendelijk en erg behulpzaam

• Bereikbaarheid

zeer goede service en vooral vriendelijk

zeer goede ervaring

Altijd fijn geholpen, jaar in ,jaar uit. SUPER

Altijd goed geholpen en vriendelijk PERSONEEL.

Snel duidelijk eerlijk en #gewitwoargeantoebent

• Bereikbaarheid

Goede garage met eerlijke en snelle service

Als je naar de garage gaat met je auto word er gelijk gekeken wat er aan de hand is en word het gelijk gemaakt zodat je weer zonder problemen veilig de weg op kan mocht het toch iets groots zijn kun je vervangend vervoer krijgen zodat jij je ding toch kan doen en onder tussen je auto gemaakt word en je je auto als nog aan het eind van de dag of anders de volgende ochtend op kan halen top service

Goed en kundig geholpen

Na deze guide ervaring zullen we vaker terug gaan naar deze garage.

Vakmanschap en eerlijkheid

Een auto is gewoon een duur ding om te hebben. Daarom is het voor mij belangrijk dat ik weet dat ik ergens terecht kan waar ik een reële prijs betaal voor mijn onderhoud of reparatie. Fijne mensen daar die de tijd nemen om je te helpen.

Over VDA Autoservice

VDA Autoservice voor Goed en Duidelijk Onderhoud aan uw Auto. Actief sinds 2006 en uitgegroeid van een kleine garage thuis in de schuur naar een alround garagebedrijf waar alle vookomende reparatie's uitgevoerd. Het stelllen van een goede diagnose staat hoog in ons vaandel om een duidelijk reparatie voorstel te doen naar u als klant. Wij onderhouden ook Hybride en Elektrische auto's. Verder kunt u bij ons terecht voor Aircoservice, Accu controle, Bandenservice, Spoelen van automatische versnellingsbak / DSG, Bandenservice, Bandenhotel hebben wij inpandig voor uw winterbanden opslag, Uitlijnservice. Een kleine greep uit onze activiteiten. Graag tot ziens Team VDA Autoservice

Over Autoservice Totaal