Perfect!

Vriendelijk personeel, denken met je mee, staan klaar voor je, nemen de tijd en wringen zichzelf in bochten om jou zo goed mogelijk te helpen!

Bedrijf met persoonlijke service

Paul denkt altijd in oplossingen, fijn contact en snelle service. Regelt zo nodig vervangend vervoer. Onze beide auto’s zijn bij vda in goede handen.

Uitstekend geholpen

Goed en uitstekend geholpen

• Bereikbaarheid

Top bedrijf , transparant en tijd voor de klant

Zeker vanaf 2010 laten wij onze auto’s bij VDA onderhouden. Ondanks de groei van het bedrijf met daaraan professionalisering gekoppeld, blijft kwaliteit en transparantie op nummer 1 staan. Daarnaast ben je als mens en klant altijd nr 1. Complimenten !!!

Het lijkt Bol.com wel

Gebeld omdat mijn accu het begaf. Nog dezelfde dag een nieuwe besteld en geplaatst.

Altijd persoonlijk en betrokken

Ik kan makkelijk on-line een afspraak maken met Paul. Hij is duidelijk en op tijd, maar mocht het tegen zitten dan is hij er eerlijk over en bied een oplossing.

• Bereikbaarheid

Transparantie is een van de kernwaarden van VDA

Heb VDA via een kennis aanbevolen gekregen. Tot op heden worden de verwachtingen waargemaakt en ben ik tevreden.

• Bereikbaarheid

Je wordt er altijd vriendelijk geholpen en de sevice is ook prima gewoon een fijne garage

Prima geholpen

Fijn bedrijf die zowel per mail of per telefoon goede afspraken met je maakt. Zo is het lekker duidelijk en weet je van te voren waar je aan toe bent. Komen er dingen tussendoor dan wordt je meteen op de hoogte gesteld. Bedankt Paul voor de goede service.

• Bereikbaarheid N.v.t.

Prima vakgarage

Prima reparaties, er wordt ook mee gedacht

Goede communicatie, onderhoud & Service

Wij hadden een afspraak voor APK en een kleine beurt. Tijdens het uitvoeren van de kleine beurt bleek een onderdeel behoorlijk vast te zitten. Wij werden regelmatig op de hoogte gehouden van de status van de werkzaamheden, het duurden dit keer wat langer maar toch alles naar wens uitgevoerd en alsnog tijdig klaar.

Ontzorgd van A tot Z .

Na een goede '' intake '' voor mijn APK keuring en kleine beurt ben ik als klant met aandacht geholpen . In alles werd weer slim meegedacht en ik heb mijn auto maar een ochtend dagdeel behoeven te missen . Alle werkzaamheden staan op de factuur en in een bijlage krijg je nog eens een vakkundig overzicht van de zaken die gecontroleerd en getest zijn . Mijn banden dienen in de herfst vervangen te worden en ook die inplanning is al gemaakt . Durf rustig te zeggen dat deze service die van een dealer aardig overtreft . Ook de factuur viel reuze mee dus ....

Klantvriendelijk bedrijf

Nvt

• Bereikbaarheid

Top service en top monteurs!

Fijne mensen om mee om te gaan, goede service en duidelijk over wat er gedaan is en eventueel nog moet gebeuren of wat er aan zit te komen.

• Bereikbaarheid

Goede en vlotte service. Communicatie is top dus geen onverwachte dure reparaties.

Topservice !

Topservice !

Top :)

Auto prima gerepareerd en gekeurd en met bonbonnetjes teruggekregen :)

Prima werk geleverd

Zeer tevreden over de arbeid en service van VDA. Mijn auto doet het weer uitstekend.

Denken mee met de klant

Vriendelijk en deskundig. Denken mee met de klant.

Snel geholpen

Defecte accu, kon direct terecht, probleem is snel opgelost.

• Bereikbaarheid

Paul en zijn team zijn altijd eerlijk, duidelijk en betrouwbaar

Ondanks dat ik in Utrecht woon, breng ik mijn auto al jaren naar Paul in Uden

Zoals altijd goed

Ik vind het gewoon een fantastisch garagebedrijf met naast hart voor de auto's ook voor de bestuurders.

• Bereikbaarheid

Paul denkt heel erg mee,en ze doen wat ze zeggen!!

Al jaren vaste klant, heel erg tevreden!

• Bereikbaarheid

Snelle en vriendelijke service.

Terwijl ik een wandeling met de hond maakte werd de auto in orde gemaakt. Mooi op de afgesproken tijd begonnen en ook klaar op tijd die beloofd was.

Super klantvriendelijk

Attent, meedenkend, hele fijne stem

Bitswijk 15

5401 JA Uden

Over VDA Autoservice

VDA Autoservice voor Goed en Duidelijk Onderhoud aan uw Auto. Actief sinds 2006 en uitgegroeid van een kleine garage thuis in de schuur naar een alround garagebedrijf waar alle vookomende reparatie's uitgevoerd. Het stelllen van een goede diagnose staat hoog in ons vaandel om een duidelijk reparatie voorstel te doen naar u als klant. Wij onderhouden ook Hybride en Elektrische auto's. Verder kunt u bij ons terecht voor Aircoservice, Accu controle, Bandenservice, Spoelen van automatische versnellingsbak / DSG, Bandenservice, Bandenhotel hebben wij inpandig voor uw winterbanden opslag, Uitlijnservice. Een kleine greep uit onze activiteiten. Graag tot ziens Team VDA Autoservice

Over Autoservice Totaal