Altijd zenuwachtig van te voren, maar zowel door deze tandarts als door de tandartsassistente het vertrouwen en een goed gevoel krijgen van de behandeling. Zeer vriendelijk ook.
Prima!Bharos en zijn assistente zijn een prima team,een vakkundige tandartsen hoe zij assistent uitlegt geeft aan stagiaires geeft aan dat ze weten wat ze doen, dat ik na een paar dagen mijn eigen noodkroon opeet is mijn eigen schuld.......
Doordat kim zo'n fijne rustige tandarts is is mijn vertrouwen in de tandarts nog steeds goed. Hoewel ik zeer bang ben stelt zij mij altijd gerust een topper.
zie boven
Goede praktijk met oog voor de patiënt
Dhr Bharos is uitmuntend in zijn werk. Ik raad hem bij een ieder aan.
Waar gehakt wordt, vallen spaanders. Dat is ook hier het geval. Mensen maken fouten, maar wat er toe doet, is hoe je daarmee omgaat. En dat is bij Quist: heel goed. Hier is men altijd vriendelijk, eerlijk, bijna gezellig. Ik vertrouw de mensen die hier werken volledig.
Denken met je mee
Heel goed geholpen en totaal geen pijn gevoeld en gehad.
Vriendelijk geholpen. Er was op tijd gebeld door medewerkers om door te geven dat eigen tandarts ziek was en als het goed was door een ander geholpen te worden. Waardeer ik echt
Nadat ik een vulling had verloren kon ik nog dezelfde dag terecht. Vervolgens kon ik binnen een half uur al weer met een goed gevulde kies naar huis
altijd volgens afspraak en goede informatie
Ik had vreselijke kiespijn waar ik gelukkig succes vol aan ben geholpen. Helaas was de 1e diagnose niet correct en werkte de ibuprofen totaal niet. Waardoor ik de week erop direct weer ben terug gegaan met nog meer pijn. Denk dat dit goed onderling besproken moet worden hoe je kunt voorkomen dat dit vaker gebeurt. Daarnaast ben ik van mening dat het slecht geregeld is met de noodtandarts buiten openingstijden. Zij eisen direct betalen terwijl het vaak om grote bedragen gaat. Ik zou hier toch onderling afspraken over maken met elkaar dat patiënten van jullie gewoon geholpen worden bij de noodhulp zonder dat men gelijk de portemonnee moet trekken. Ik was wel blij dat ik heel snel terecht kon ondanks de drukte. En daarvoor ben ik ook heel dankbaar. Laatste opmerking ik zou heel fijn vinden als het latex lapje op je mond zou worden vervangen door iets wat lucht doorlaat. Ik raak ervan in paniek en heb dit al meerdere keren aangegeven.
Ervaren mensen.
Zeer vriendelijke en kundige tandarts.
Tevreden en het resultaat zag er goed uit.
Altijd correcte benadering en vind het prettig dat er samen met cliënt behandelplan wordt besproken. Nooit meegemaakt dat privé zaken besproken worden tussen tandarts en assistent boven hoofd van patiënt. Dit waardeer ik zeer.
Goede service
Tandkroon na meer dan 30 jaar er uitgevallen en bleek met een klein beetje inspanning vd tandarts weer terug te plaatsen. Super veel mazzel natuurlijk, maar ook laat men hiermee zien dat de patiënt (klant is zo onpersoonlijk) centraal staat.
Het was moeilijk om mijn kroon en restanten eruit te krijgen en intussen ging er ook nog eens een apparaat kapot. Ik had meer uitleg willen krijgen over de restanten die achter gebleven zijn i.v.m. Mijn gezondheid. Ook de draadjes die uit zichzelf zouden oplossen voel ik nog na meer dan 1 week.
Al jaren patient bij tandarts Quist, deskundige man, rustig, deskundig en vriendelijk, dat geldt ook voor zijn assistente Manuela. Diverse mondhygienistes gehad, maar met Margo is de beste, vriendelijkste en iemand die je echt op je gemak stelt.
Geen
Een zeer professionele tandarts en vriendelijke assistenten
mijn behandeling is altijd goed en naar VREDE GEDAAN
Zoals altijd vertrouwd goed en uitstekend georganiseerde tandheelkundige zorg. Ik ken tandarts Quist al heel lang (circa 1992 vermoed ik), maar nog altijd even scherp en geziled bezig. Dat geldt voor de hele praktijk.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.