

Er wordt de tijd genomen om vooraf klachten te inventariseren en achteraf nog de behandeling te bespreken. Tijdens en na de behandeling worden nog tips gegeven hoe het gebit te verzorgen
?
Goede band met de patient,duidelijke communicatie,lieve tandartssen en assistentes met goed inleving vermogen. Patient mag ook eigen mening hebben en overleg met tandarts over zijn of haar behandeling.
Altijd relaxed. Goede uitleg. Deskundig.
Snelle en kundige behandeling
Ik zou gebeld worden door een andere praktijk die esthetische vullingen doen. Hier heb ik tot op heden niks van vernomen.
De tandarts is kundig en goed alleen ik vind de behandelingen erg duur. Ik ben tot 1000 euro verzekerd maar na een wortelkanaalbehandeling is het al bijna op.. De receptionistes zijn ook vriendelijk en helpen je heel goed.
Bij behandeling , onder verdoving , is onderlip behoorlijk beschadigd dit pas gemerkt toen verdoving was uitgewerkt . Nu na tien dagen nog steeds last jammer maar is niet anders
Positieve benadering, rustig, luisterend, prima praktijk.
Sinds een paar jaar bij deze tandarts en zo blij met mijn overstap. Iedereen die ik tot op heden heb gehad als behandelaar is echt top, ze leggen goed uit wat ze gaan doen en geven ook goed advies zonder oordelend te zijn. Ik zou iedereen deze praktijk willen aanbevelen!
snelle afspraak en goede behandeling
Ben altijd goed behandeld. Toen ik kiespijn had kon ik gelijk terecht. Was al een tevreden patient toen de oude tandarts Quist zijn praktijk begon in Hoogvliet. Nu zeer tevreden bij zijn zoon. Ga zo door
Was netjes gebeld dat mijn vaste tandarts er niet was en gevraagd of dat een andere tandarts de controle mocht doen. Met mijn toestemming is dit zo gedaan. Tandarts ook zeer vriendelijk.
Ik ben enorm angstig. Daarom lang niet naar de tandarts geweest. Nu ga ik weer sinds een jaar en er moest veel gebeuren. Bij mijn laatste controle zag mijn gebit en tandvlees er rustiger uit. Ook ben ik inmiddels minder angstig. Ik heb Ashley en ze helpt je echt de angsten weg te nemen. Tip voor andere angstige mijders: geef aan dat je angstig ben en laat je stap voor stap toch controleren. Blijf aangegeven wat je nodig hebt om toch gecheckt te worden. Ik ben enorm opgelucht dat ik weer durf te gaan.
Op tijd geholpen, goede communicatie tijdens de behandeling.
Bij een afspraak gelukkig altijd dezelfde tandarts
Niet alleen bij reguliere bezoeken prima. Zij zijn er ook om je zo snel mogelijk te helpen bij acute mondzorg.
Zie bovenstaand.
Goed georganiseerd. Maar door het automatische incheck-systeem gaat het persoonlijke contact verloren.
Een zorgzame en zeer professionele praktijk waar ik altijd terecht kan. Van harte aanbevolen
Ik heb het niet gevraagd maar waarschijnlijk geloven ze hier nog steeds in fluorbehandelingen. En elke keer rontgenfoto´s maken. Maar verder wel aardig en secuur.
vriendelijk
Naar de tandarts is nooit een pretje maar deze tandartsen maken het wel goed te doen. Zelden tot nooit echt pijn. Zeker niet langdurige pijn. Zonder deze tandartszorg had ik allang een kunstgebit gehad!
Naar wens, met name tav opvolging vanaf moment van signaleren probleem tot aan interventie.
Dik tevreden.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.