

.
Ze houden je heel goed geïnformeerd over wat ze gaan doen tijdens de behandeling. Ze denken altijd met je mee. Altijd heel duidelijk en goed geregeld.
Zowel gebitsverzorging als tandartsen zeer klantvriendelijk, Hebben mij van tandartsen angst/trauma grotendeels verlost.
Ik hoef bijna nooit te wachten. Iedereen is vriendelijk en de tandarts is heel goed. Uiteindelijk is dat laatste natuurlijk het belangrijkste.
Nu voor de tweede keer geweest , overgestapt van een een andere tandarts . Wat een verbetering zeg , niet hoeven te wachten. Snel een vervolgafspraak . Doen moeite om je ergens tussen te plaatsen , bellen terug .
Ik ben nog maar 6 maanden patiënt bij tandarts Quist. Maar vanaf mijn eerste bezoek ervaar ik het als een prettige praktijk. Modern met een rustige sfeer. De tandarts neemt vooraf voldoende de tijd om naar je te luisteren.
De behandeling is prima. Ik heb altijd angst maar daar wordt goed mee omgegaan.
Geen klachten.
Goede informatie betreffende de behandeling.
Vriendelijk, kundig, eerlijk, geduld met uitleggen.
Ik gaf aan heel nerveus te zijn. Daar hebben ze goed naar geluisterd. En op hun gemak alles gedaan
Redelijk
Mijn tanden zijn echt weer mooi gemaakt, door te polijsten, aanvullen en recht te maken. Met vriendelijke vakkundigheid en samenspraak.
(meer dan) maand geleden klachten gehad waarbij er een kies is getrokken. Afspraak was dat we behandelplan zouden gaan bedenken en dit konden combineren met het halfjaarlijkse consult. Alles gelukt, duidelijke en heldere uitleg.
Ik was heel angstig voor een wortelkanaalbehandeling. Ben op mijn gemak gesteld en de behandeling verliep prima. Was echt heel fijn.
Duidelijk oordeel en advies van de tandarts over de conditie van mijn gebit. Ik ben daarna door verwezen naar de pararenthodist goed advies en de behandeling loopt nog.
Heel goed
Stefan Quist is een top tandarts net als zijn vader!
Bij binnenkomst werd ik door de assistente meerdere malen op een onvriendelijke manier aangesproken dat ik de rekening direct aan de balie moest betalen an of ik dit wel kon, anders zou er geen behandeling plaatsvinden. Terwijl ik altijd netjes mijn rekeningen op tijd betaal na een controle dan wel een behandeling. Ik heb de assistente gezegd niet van gediend te zijn op de manier hoe zij mij meerdere keren dit vroeg en dat ik het niet netjes vond hoe ze mij behandelde. Ik heb dit later bij de receptie aangegeven en zij gaven aan dit ook niet netjes te vinden. Meer dan dit heb ik ook niet meer gehoord. Een excuus zou niet te veel zijn geweest!!
Geduldig en professioneel
Alles is altijd duidelijk en goed
Heel prettig. Ik had veel pijn verwacht maar heb helemaal geen last ervan mijn wortel kanaal behandeling
Behandeling was prima.
Er wordt elke keer netjes verteld wat er gaat gebeuren en ik mocht meekijken met de scan die gemaakt was van mijn gebit
Zeer tevreden over tandarts Quist. Persoonlijke aandacht en tijd voor de angstige patiënt. Uitgebreide uitleg over behandeling inclusief bijbehorende kosten specificatie.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.