

Mijn man en ik zijn nog nooit op tijd geholpen door de mondhygieniste.
Woon zelf in Spijkenisse en als ik een controle afspraak maak dan kan ik binnen twee weken komen. Helaas volgen er dan meerdere afspraken die niet op één dag gepland kunnen worden maar zeker een week of langer uit elkaar liggen. Dat ervaar ik als erg vervelend en is niet altijd nodig!
nvt
goed, had geen vervolg behandeling nodig.
Van zenuwachtig er naar toe naar zen met een grote glimlach er vandaan. Voorheen een superduo met Saskia en nu met Monique ook weer een heel tof duo samen. En dan vloeien de zenuwen al snel weg. Beiden ook deskundig en dat voel je ook als patiënt naast de interactie tussen de twee.
Fijne tandarts als je bang bent voor een behandeling bijvoorbeeld voor boren dan word er af gesproken als ze moeten stoppen dat je hand omhoog doet. Voor mij heel erg fijn. Durf nu weer daardoor naar de tandarts.
Altijd goed en efficiënt geholpen.
Wij zijn blij een tandarts te hebben gevonden die ons gebit belangrijk vind, jammer dat wij nu pas overgestapt zijn,
Zeer professioneel, kundig, zowel de tandarts als de assistente. Ook snel een afspraak kunnen maken en ook aan de telefoon zeer beleefd. Ik zou zeggen hou dit vol!!!
behandelingen zijn altijd vriendelijk en open van sfeer, er wordt duidelijke uitleg gegeven.
Hygiënisch, netjes, werkt op tijd, aardige tandarts en assistente
Hygiënisch, netjes, werkt op tijd, aardige tandarts en assistente
Zie antwoorden onder
Wordt altijd op me gemaak gesteld en altijd een vriendelijke woord.
Gemakkelijk afspraak maken, bevestiging middels mail, korte wachttijd, schone wachtruimte, hygiënische behandelkamer, vriendelijk kundig personeel, heldere info voorziening
Super goed geholpen. Heb nu al meerdere dingen meegemaakt en altijd super geholpen.
Super goed geholpen. Heb nu al meerdere dingen meegemaakt en altijd super geholpen.
Altijd goede uitleg van de behandeling, vriendelijk en geruststellende communicatie.
Heel tevreden
Heel tevreden
Ik ben al vele jaren cliënt bij Quist. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Afspraken kunnen snel en duidelijk gemaakt worden. Bevestigingen per e-mail. Behandelingen zijn goed en er wordt helder gecommuniceerd.
Ik ben al vele jaren cliënt bij Quist. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Afspraken kunnen snel en duidelijk gemaakt worden. Bevestigingen per e-mail. Behandelingen zijn goed en er wordt helder gecommuniceerd.
Ik ben al vele jaren cliënt bij Quist. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Afspraken kunnen snel en duidelijk gemaakt worden. Bevestigingen per e-mail. Behandelingen zijn goed en er wordt helder gecommuniceerd.
Ik ben al vele jaren cliënt bij Quist. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Afspraken kunnen snel en duidelijk gemaakt worden. Bevestigingen per e-mail. Behandelingen zijn goed en er wordt helder gecommuniceerd.
Vriendelijke en geruststellende sfeer, vooraf wordt besproken wat er gaat gebeuren en hoelang het duurt. Vragen worden goed en duidelijk beantwoord.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.