

goed, kundig en vriendelijk
Een tandarts is die heel voorzichtig en netjes te werk gaat en luistert naar zijn klant. Beter dan Quist dat ga je niet snel vinden
Alles wordt duidelijk verteld wat er gaat gebeuren. Heel fijn is dat. Iedereen heel vriendelijk.
Artsen gaan rustig en secuur te werk. Heb ontspannen gelegen!
Je wordt gelijk op je gemak gesteld
Ben ziek geworden, omdat ik chronische aandoening en zenuwstelsel. De dokter is thuis geweest
Fantastisch geholpen. Goeie uitleg en een perfecte behandeling gehad. Het gaat om het plaatsen van een Kroon. De tandarts had gekeken bij mijn zorgverzekeraar Zilveren Kruis ( 2 sterren)en ze zei dat ik 160€ bij moest betalen. Tot mijn grote schrik moest ik +/- 262€ bij betalen dus ruim 100€ meer. Dit is een enorm groot verschil en ik vind dit niet kunnen en ben daarom erg teleur gesteld vooral om dit mondeling is toegezegd en ik hier geen factuur heb gehad en dus geen bewijs. Dit is de reden dat moment in cijfer op een 5 uitkomt. Ps graag zou ik willen zien bij een controle afspraak dat de tandarts het evt tandsteen gelijk verwijderd gaat worden zoals dit vroeger gebeurde. Vrgr Martha klop
Duidelijk uitleg wat er gaat gebeuren voor en tijdens de behandeling
Ik heb een hele fijne tandarts die tijd voor je neemt. Ze stelt je ook altijd gerust en zorgt ervoor dat je je comfortabel voelt. Verder heel vriendelijk.
Na enkele jaren zonder tandarts te zijn geweest nu weer een vaste regelmatigheid in de gebitsgezondheid. Onvangst en behandelingen waren prima, bedankt!
Als echte angsthaas voel ik me helemaal veilig en in goede bij tandarts Hirdes. Altijd lief voor haar patiënt. Goede uitleg voor en tijdens de behandeling. Voor ons als gezin geen andere tandarts meer
Fijn overleg
Afspraken moeten maken op de lange termijn. Heb twee maanden met een vulling uit mijn kies moeten lopen.
Bijzonder prettige behandeling.
Goed geholpen
De tandarts heeft de tijd genomen om naar mij te luisteren. Helaas had ik ook toevallig veel te vertellen. Zij had niet alleen maar goed geluisterd, maar zeker ook navenant gehandeld. Toch nog iets over enkele van de vervolgvragen: 1. t.a.v. de hygiëne: Ik heb een score van 5 sterren gegeven, omdat ik ervan uitga dat het zo is. Ik kan niet controleren dat het anders was! 2. dit geldt ook voor de behandelruimte.
Goede behandelingen, aardige assistenten
Voel me soms een pinautomaat
Word goed behandeld en er word naar je geluisterd
Ik heb voor de tweede keer het plaatsen van een implantaat moeten ervaren. Het opstarten van de behandeling is best wel beangstig maar zodra het proces opgang is valt het wel mee. Het pijnlijkst vond ik de verdoving . Het was verder een zeer positieve ervaring. Ik had een fijne assistente en de implantoloog is zeer goed en kundig.
Geweldig
hele fijne en rustige tandarts
Netjes geholpen, maar eindresultaat voldoet niet helemaal naar verwachting
Professioneel, kwalitatief, transparant en oplossingsgericht.
Ik ben goed geholpen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.