Deskundig en betrouwbaar

Mijn ervaring met NIYATA is zeer goed geweest. Intussen liggen er 16 panelen op mijn dak te shinen! Er moet nog één klein dingetje aangepast worden, maar daar gaan we zeker ook tevreden over worden. Ik zou het werk en de contacten met NIYATA omschrijven als snel, deskundig, betrouwbaar en supervriendelijk. Voor de tweede batch ga ik zeker weer naar NIYATA.

• Nazorg en Garantie

Zeer tevreden! Snelle en deskundige service. Juiste keuze!

Mijn buurman (ook tevreden klant van NIYATA) stuurde mij de website en contactgegevens door. Na de dakcheck op de website van NIYATA werd er contact opgenomen door Lars. Lars nam echt de tijd voor uitleg en een duidelijke offerte. Alle afspraken werden nagekomen en bereikbaarheid voor als ik vragen had was goed. De monteurs van vandaag waren zeer vriendelijk, vak bekwaam en alles was zeer snel voor elkaar. Een echte aanrader!

• Nazorg en Garantie

goede communicatie, snel en kundige installatie

Vorige week zijn 10 zonnepanelen aangebracht op ons dak. we konden goed overleggen over het plaatsingsplan en dat ter plekke. nog aanpassen. De aanpassing van de elektrische installatie was snel en deskundig. goede uitleg over de aanpassingen en de werking van het systeem.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Ik had meteen een goed gevoel

Mijn ervaring met Niyata is uitstekend. Alles werd mij helder uitgelegd van te voren en nu de zonnepanelen op het dak liggen, keurig netjes, voel ik me rijk!!

• Nazorg en Garantie

Top Service en snelle levering/montage.

Wat ik fijn vond was dat ook de subsidies zijn geregeld door niyata.

Professioneel en zeer behulpzaam

De samenwerking met Niyata voor de offerte verliep goed, hoewel we vaak weer nieuwe vragen hadden. Ook de installatie verliep naar wens, incl. de diverse elektrische leiding die door de koof binnenshuis moesten lopen wat best een lastige klus was. Bij het plaatsen van de steiger in de voortuin is zorgvuldig omgegaan met de beplanting zodat er niets is kapot getrapt, en nauwelijks wat takjes zijn gebroken. Dat was lastig maar is goed gegaan.

Perfect geregeld

Afspraken worden na gekomen, super service! Alles wordt heel duidelijk uitgelegd van begin tot eind. De offerte, het installeren en de BTW-teruggaaf. Bedankt.

• Nazorg en Garantie

Heb een buurman naar NIYATA verwezen. De panelen liggen er inmiddels. - Na contact kwam de offerte snel - Offerte was voordeliger dan andere aanbieders - A-kwaliteit producten zijn toegepast - Installatiedatum is op een door ons gekozen datum vastgelegd - Installatiedatum binnen 2 weken na akkoord offerte - Aardige kerels, mooi op tijd! - Installatie binnen 1 dag klaar - BTW-teruggave snel geregeld Kortom, van begin tot eind heeft NIYATA ons bijgestaan. Alles werd door NIYATA geregeld en werd goed gedaan. Een aanrader.

Van A tot Z goed geregeld | Juiste keuze

Vanaf dag 1 was communicatie helder en duidelijk. Verschillende offertes ontvangen van diverse bedrijven. Gekozen voor NIYATA vanwege het gevoel dat zij mij gaven wat betreft kwaliteit en natuurlijk een passend offerte. Verwachtingen zijn volledig nagekomen. Tevreden.

Bedankt voor het installatie en nazorg

Bedankt voor het installatie en nazorg

Snel en vakkundig

Kwaliteit en perfectie

Van begin tot einde goed begeleid. Goede en heldere communicatie, vriendelijk en meedenkend gedurende het hele proces. De installatie ging netjes, snel en professioneel. Ook hier duidelijke uitleg en goede communicatie. Het eindresultaat is boven verwachting! Laat de zon nu maar schijnen.

Vakkundig en flexibel.

Goed geholpen door dit bedrijf. Ondanks de drukte is de laadpaal snel geplaatst, tegen een gunstig tarief en met goed advies.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

De zonnepanelen die geplaatst zijn werken prima.

De zonnepanelen die geplaatst zijn werken prima en met het Growatt Dashboard programma is het handig om de opbrengst te volgen.

Goed geregeld

Komen afspraken na gewoon goed

Goede Kwaliteit, matige klanteservice

De zonnenpanelen zijn van goede kwaliteit en goed aangelegd. Bij de pre-sales zijn er wel een paar dingen onhandig gelopen, waardoor we toch niet helemaal tevreden zijn. De offerte was slecht opgesteld en achteraf hebben we 3% extra moeten betalen, omdat dit niet goed gecommuniceerd was. Dit kwam door Niyata, echter er was geen enkele tegemoetkoming van hun kant. Ik twijfel in de aanbeveling, ik zou ze aanbevelen omdat we erg blij zijn met de zonnenpanelen, maar de klantafhandeling was erg raar, zeker omdat we een groot bedrag betaalde en er moeilijk werd gedaan over een relatief klein bedrag.

• Nazorg en Garantie N.v.t.

Er zijn afspraken te maken die men ook nakomt.

• Nazorg en Garantie

Gebeld met bedrijf werd goed geholpen duidelijk Aan te raden bij andere mensen

Over Niyata Energy

NIYATA Energy is al meer dan 18 jaar (inter)nationaal een betrouwbaar partner op hetgebied van duurzame energieoplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat zonne-energie eengrote rol gaat spelen in het verduurzamen van onze energievoorziening. Zonne-energie Voor iedereen NIYATA Energy maakt duurzame zonne-energie nu en de komende jaren voor iedereen een toegankelijke en een laagdrempelige te nemen stap. In de afgelopen jaren hebben wij dan ook duizenden huiseigenaren en ondernemers voorzien van zonnepanelen. Duurzaam wonen, slim ontzorgen. NIYATA Energy.