Werktals een zonnetje

Fijn contact aan de voorzijde met Emile Goede schouwing. 3 nette werkers voor de uitvoering. Contact met service afdeling goed bevallen Niyata, complimenten voor jullie bedrijf

• Klantencontact

Prettig en vriendelijk contact en leveren A-kwaliteit producten voor een goede prijs

Eerste contact met de sales was goed en prettig. Emile dacht goed mee in wat ik nodig had. In de offerte een legplan van 8 panelen (REC) van hoge kwaliteit met goede prijs kwaliteit verhouding. De schouw en installatie kon snel worden ingepland, nadien werd er nog de vogelwering geplaatst. Alles naar tevredenheid Ook met de nazorg heb ik een goede ervaring. Ik werd gebeld over tevredenheid. Nadien werkte de app van de omvormer van Huawei waarin je de opgewekte zonnestroom kunt inzien niet meer en ook dat werd opgelost. Bedankt Niyata voor de goede pv-installatie en service!

• Klantencontact

fijne ervaring en goed contact

De plaatsing van de panelen was verplaatst, maar er werd snel contact opgenomen voor een nieuwe plaatsing en dit was al klaar in een ochtend! De nazorg was fijn, met vragen kon ik bellen of mailen. Als niyata even niet telefonisch bereikbaar was of ik niet, dan kreeg ik een terugbel verzoek gestuurd. Met mijn vragen over de app werd ik ook goed geholpen. Daarbij werd mij in simpele stappen een overzicht van de btw-teruggave toegestuurd, zodat ik dit niet helemaal zelf hoefde uit te zoeken.

Problemen goed opgelost.

Ik had eerst een negatieve review gegeven nadat er een aantal dingen waren misgegaan. Na die review ben ik door Niyata gebeld en zijn de problemen naar tevredenheid opgelost.

Prima contact en service

Zowel de schouw van het huis als de latere installatie verliep vlekkeloos volgens afspraak.

• Klantencontact

Erg goede ervaring in hele proces: van schouw tot montage, van uitleg tot contact

Niyata Energy heeft bij ons in februari naar alle tevredenheid 12 zonnepanelen geplaatst. De offerte en het legplan werden opgemaakt door Winstuitjewoning, daarna heeft Niyata de schouw uitgevoerd om de uitvoerbaarheid van het legplan te controleren en definitief te maken. De bedrading van dak naar meterkast is doorgenomen. De medewerker nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden, waaronder onze vraag over de draagkracht van de pannenlatten aan de achterzijde, die we uiteindelijk door een dakdekker kort voor het plaatsen van de panelen hebben laten vervangen. Kort voor de afspraak om de panelen te plaatsen hebben wij last minute besloten voor het bijleggen van twee extra panelen. Er werd erg flexibel omgegaan met dit verzoek, in plaats van 10 zijn er toen 12 panelen geplaatst. Tijdens de montage waren de collega’s met 4 mensen aanwezig, 3 voor het klaarmaken van het dak en 1 voor de bedrading. Op de dag zelf hebben we in overleg een alternatieve route gekozen voor de bedrading van panelen naar meterkast, toch buitenom langs de gevel achter de regenpijp in plaats van binnendoor door de slaapkamers. Installateur was hier erg blij mee, en wij ook. Aan het einde van de montage goede uitleg gekregen over de omvormer en de app om de productie van de panelen te kunnen monitoren. Op verzoek ontvingen wij digitaal een stappenplan om de btw teruggave te kunnen regelen.

• Klantencontact

Vlekkeloos, professioneel en vakkundig gelegd

Gewapend met een thermoskan koffie gingen de mannen van Niyata aan de slag, eerder dan verwacht want de schouwing was pas een week daarvoor gedaan. Binnen 1 dag was alles af, was toen al wel laat dus ik kon niet precies zien hoe en wat, de afwerking in de meterkast was in ieder geval heel netjes, het leggen van de leiding was ook netjes afgewerkt. De volgende dag de panelen bekeken, ze lagen er prima op, bij het leggen waren ze een dakpan tegengekomen die stuk was, deze hebben ze meteen maar vervangen, zelf hadden ze er geen enkele stuk gemaakt. Al met al probleemloos, de volgende dag met Niyata gebeld omdat, naar ik dacht, de Emphase omvormers allemaal in storing stonden. Dit was niet het geval, ze moeten nog geactiveerd worden, dit was ook in no time voor elkaar.

Geweldig werk geleverd!

Duidelijke communicatie, monteurs hebben topwerk geleverd, netjes en schoon achtergelaten! Absoluut aanrader

• Service N.v.t.

Niyata Energy maakt waar, wat zij beloofd!

Zowel in de aanloop als in de uitvoering van het plaatsen van 10 zonnepanelen op ons pand in Haarlem, zijn wij deskundig en vriendelijk te woord gestaan en begeleid.

professioneel en deskundig

De medewerker die de schouw uitvoerde was inventief genoeg om de aansluiting -ondanks de tot bijkeuken omgebouwde schuur, dus met wasmachine maar zonder kruipruimte- toch mogelijk te maken. De montage verliep goed, het personeel was professioneel en vriendelijk. Een fout in de planning werd snel en afdoende opgelost.

Vriendelijk, duidelijk en snel

Nette offerte, ontvangst en afronding

• Betrouwbaar
  • Vakkundige installatie N.v.t.
  • Service N.v.t.

In een dag ... op mijn dak!

Als specialist in energietransitie wilde ik zsm zonnepanelen op mijn dak hebben dus had ik iemand nodig die snel, eenvoudig en zonder veel overlast zou zijn. Ik heb veel leveranciers van zonnepanelen gecontroleerd, maar ik kwam erachter dat Nyiata het beste aanbod had, niet alleen qua prijs, maar ook qua kwaliteit van panelen en omvormers. Ik kreeg in wezen dezelfde kwaliteit als dure versies en tegen een veel lagere prijs. Ik voelde dat ik als een vriend werd behandeld door de spullen van de Niyata. Mocht ik meer zonnepanelen nodig hebben, dan zal ik ze weer kiezen aangezien ik nu besef dat ik daarmee de beste keuze heb gemaakt.

Snelle service

Snel en vakkundig personeel

• Klantencontact

Alles netjes aangelegd en opgeruimd, goede vaklui.

Goede communicatie , meegedacht aan wensen klant. Netjes gewerkt. Btw teruggave ook netjes door hen geregeld , met goede communicatie.

• Klantencontact

Prima maar een rommelig advies ontvangen met vooraf verkeerde planning voor de panelen.

Commercieel goed advies maar technisch niet helemaal. Ik heb het liever andersom

Alles perfect uitgevoerd!!

Vanaf begin tot na instalatie, perfect. Werk uitgevoerd door vakmannen en daarna genieten. Goed prijs, was de moete waard. Happy all round!!

• Service N.v.t.

Ik vind Niyata een fijne partij welke goed werk levert

We werden snel geholpen op alle vlakken, van offerte to uitvoering werd alles correct afgehandeld.

• Klantencontact

Uitstekende dienstverlening van begin tot eind!

Top zonnepanelen geplaatst door vakmensen. Gisteren zijn wij voorzien van 16 zonnepalen en een laadpaal voor de elektrische auto. Vanaf het eerste moment goed gevoel bij niyata, ze kwamen deskundig en betrouwbaar over. Nou ik kan je vertellen, dat zijn ze ook. Alles was binnen 1 dag klaar en ze hebben het netjes achtergelaten.

• Klantencontact

Zeer vakkundig en prettige vakmensen

Alles is goed verlopen, telefonisch contact met Niyata Energy is prima. Alles helder uitgelegd en niet opdringerig. Ook het installatieteam heeft keurig werk geleverd. Goed om te zien dat ze de focus leggen op veilig werken. Ervaring in zonnepanelen en laadpalen is duidelijk zichtbaar. Beveel ze zeker aan.

• Klantencontact

Ik kan dit bedrijf echt aanraden

Alles wordt geregeld inclusief de contacten met de Belastingdienst ivm teruggaven BTW en teruglevering energie. Ik kan dit bedrijf echt aanraden! Guus heeft mij voorzien van een scherpe offerte met top producten! Ik mocht zelfs langskomen om de producten te bekijken! Hoor je ook niet vaak meer... Panelen lagen er binnen 3 weken na de schouw op. Zij besteden de installatie niet uit, doen alles in eigen beheer!

• Klantencontact

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Sales trok ons met een goed aanbod over de streep om voor Niyata te kiezen. Bij schouw door Asim werden alle opties voor de aanleg doorgenomen zodat door ons de beste oplossing kon worden gekozen. Zeer tevreden over de gekozen kabelaanleg. Plaatsen van de panelen en aanleg van de elektrische installatie verliep efficient. Ook hier werd niet voor de makkelijkste maar de voor ons beste oplossing gekozen. Resultaat is een perfecte installatie.

• Klantencontact

Heel tevreden. Alles functioneerd dankzij deskundige instalateurs. Netjes achter gelaten en heel snel klaar. Top!

Geweldig! Een aanrader voor iedereen

Vanaf eerste contact moment met sales tot en met installatie en nazorg een hele prettige ervaring, met hele professionele mensen in hun vakgebied. Duidelijke uitleg en een persoonlijke touch die consumenten gericht is van Hans tijdens de schouw. Maar met name Fouad en zijn team, die de installatie hebben gedaan, steken er boven uit. Zeer behupzaam en geduldig in hun uitleg en vooral het ontzorgen van de klant. Dat is voor mij persoonlijk toch het allerbelangrijkste, want dat zorgt voor vertrouwen. Zeer vakkundig te werk gegaan en een zeer prettige ervaring voor ons geweest.

Super!!!

Vanaf het eerste moment een goede klik met Emile. Hij luistert goed naar de wensen, komt zijn afspraken na en komt met een goed voorstel. Niets is te gek en bij elke nieuwe wens of wijziging neemt Emile de moeite om een nieuwe offerte te maken. Ook alle vragen worden snel en adequaat door hem opgepakt en beantwoord. Super bedankt voor je tijd en begeleiding Emile. De monteurs die de panelen kwamen plaatsen waren ook super vriendelijk en netjes. Alles werd goed uitgelegd en overlegd en de panelen zijn netjes geplaatst. Hoe hebben ze alles netjes achtergelaten. Al met al gewoon heel erg te spreken over Niyata en kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Klantencontact

Kwaliteit, deskundigheid én vriendelijkheid :)

Vanaf het eerste contact beleef ik NIYATA als een top-bedrijf! Professionaliteit en kwaliteit staan voorop; álle medewerkers zijn geduldig en vriendelijk, de service is grenzeloos. Deze mensen weten waar ze het over hebben: ook in niet-standaard situaties worden degelijke oplossingen gecreëerd -mét garantie! NIYATA is een zeer sympathiek familiebedrijf met bijzondere sociale drijfveren. De eerste set panelen ligt op het dak: óp naar deel 2!

Over Niyata Energy

NIYATA Energy is al meer dan 18 jaar (inter)nationaal een betrouwbaar partner op hetgebied van duurzame energieoplossingen. Wij zijn ervan overtuigd dat zonne-energie eengrote rol gaat spelen in het verduurzamen van onze energievoorziening. Zonne-energie Voor iedereen NIYATA Energy maakt duurzame zonne-energie nu en de komende jaren voor iedereen een toegankelijke en een laagdrempelige te nemen stap. In de afgelopen jaren hebben wij dan ook duizenden huiseigenaren en ondernemers voorzien van zonnepanelen. Duurzaam wonen, slim ontzorgen. NIYATA Energy.