Super adequaat

Wij zijn super blij dat we sinds enkele jaren samen werken met Analyst ICT. Een totaal oplossing pakket wordt er geboden.

Persoonlijk, Klantgericht en meedenkend.

Staan altijd voor je klaar en denken mee

Bijzonder tevreden over Analyst ICT. Ze hebben duidelijk verstand van zaken en denken met je mee! Aanrader!

Analyst ICT daarmee werk je graag samen

sinda enkele maanden de overstap gemaakt naar analyst ict. een overstap van de ene leverancier naar de andere is altijd spannend. Daarom ook met elkaar goede afspraken gemaakt om de verwachtingen naar elkaar toe goed te managen. Het mag gezegd worden. De verwachtingen sluiten perfect aan bij de uitvoering. Analyst doet wat ze zegt en zegt wat ze doen. daarnaast worden mogelijke hobbels vooraf opgemerkt en besproken. al met al zeer tevreden.

Betrouwbaar en zeer kundig

Op zoek naar een nieuwe partij om onze ICT te verzorgen kwam ik terecht bij Analyst ICT. Na een eerste verkennend gesprek ontving ik een offerte waaruit bleek dat men precies begreep wat wij op ICT gebied nodig hebben. Levering en installatie verliep prima. Prioriteit voor ons is dat er snel actie genomen wordt bij eventuele problemen en ook dat verloopt zeer vlot. Al met al zijn wij bijzonder tevreden.

Een betrouwbare dienstverlening met een snelle service

Analyst ICT beheert voor ons de cloud omgeving en adviseert ons over de beveiliging van de ICT. Wij werken nu bijna een jaar met hen samen en er zijn weinig tot geen ICT problemen. Indien er wel een probleem is of een nieuw verzoek dan is er altijd sprake van een snelle en klantvriendelijke service.

Vlot en vakkundig

Prettige omgang en vlotte, vakkundige oplossingen sieren de mensen achter Analyst ICT. Altijd bereikbaar en zoekend naar een snelle eigentijdse oplossing draagt bij aan hun professionaliteit, wij zijn er erg blij mee !

Fantastich

Servicegericht, geen wachttijden en een upclose and personal-aanpak.

De apple werkplekken werden tijdig geleverd en geïnstalleerd.

Adequaat, korte lijntjes en afspraken nakomen

Voor verschillende van onze projecten werken we samen met Analyst ICT. De communicatie verloopt vlot en komen netjes hun afspraak na. Bij problemen wordt er snel geschakeld. Analyst ICT is inmiddels een betrouwbare partner voor ons geworden.

Service!

Analyst ICT is verantwoordelijk voor de gehele netwerkbeheer bij We Provide en dit bevalt uitstekend! Wij maken vooral gebruik van Apple werkplekken in combinatie met een aantal Windows werkplekken. Top service!

Over Analyst ICT

Wij leveren ICT dienstverlening aan het MKB, maar een goede ICT oplossing gaat verder dan alleen een digitale oplossing. Bij Analyst ICT geloven wij dat ICT automatisering door inzicht, verbetering en ondersteuning het maximale kan doen voor u en uw organisatie. Wij maken ICT dienstverlening en automatisering weer persoonlijk door een persoonlijke en begrijpelijke uitleg (op locatie) en ICT dienstverlening op maat.