Wij zijn goed geholpen als Yooker!

Bereikbaarheid door goed werkende telefonie

Sinds dat Analyst ICT de telefooncentrale heeft ingericht zijn onze klachten over bereidbaarheid van de organisatie verdwenen.

Luisterend, Persoonlijk, Bekwaam, Vakmanschap

Van een oude server omgeving naar een volledig nieuwe online werkplek. Met volledig beveiliging, kunnen wij nu overal werken zonder ons zorgen te maken over onze ICT omgeving. Na een zeer proffesionele migratie zijn we nu klaar voor de volgende stap.

Wij werken met een combinatie van Apple en Microsoft werkplekken, daarom is kennis van beide systemen van zeer groot belang. Dit hebben de jongens van Analyst ICT prima onder de knie. Superlogisch eigenlijk zo'n partner!

Het werkt

Ze hebben op in ons bedrijfspand de infrastructuur aangelegd. Routers, Firewalls en draadloos. Dit draait inmiddels een tweetal jaren volledig zonder problemen. Geweldig!

Afspraak is afspraak

Fijn om te zien dat er nog een ICT partij is waar afspraak nog afspraak is. Fijne mensen, goede dienstverlening.

Professionele partner waarmee prettig wordt samengewerkt.

Aan de hand van een gezamenlijk opgesteld plan van aanpak werken wij samen met Analist ICT als onze ICT partner voor kantoorautomatisering en infrastructuur. Analyst ICT draagt zorg voor de up time, snelheid, schaalbaarheid en veiligheid van onze systemen waarbij op persoonlijke wijze intensief contact wordt onderhouden. Dit alles aan de hand van een lange termijn visie. Wij ervaren deze samenwerking als professioneel en prettig.

Super Service

Geheel ontzorgt. alles werk in een keer fijne medewerker.

Zeer betrouwbare, transparante en duidelijke service

In juni 2021 heeft Analyst ICT een nieuwe cloud-omgeving voor ons gebouwd. Wegens omstandigheden moest deze omgeving in minder dan een maand gerealiseerd worden. Een hele klus, maar de expertise en hands-on mentaliteit van Analyst ICT heeft ervoor gezorgd dat deze uitdaging ruim voor de deadline gehaald werd. Hoewel de belangen en risico's zeker aanwezig waren, heb ik geen moment getwijfeld aan de haalbaarheid van het project en de expertise van Analyst ICT. Daarnaast is de samenwerking erg prettig. Vrijwel alle problemen worden binnen een half uur opgelost en de nazorg en support is goed in orde.

Zo hoort service te zijn

Oude iMac geanalyseerd. Te hoge kosten om te herstellen. Alle belangrijke files als backup terug gekregen. Excellente kennis van Apple Gear!! iPhone 12 Pro met alles er op en er aan besteld. Tot in de pintjes verzorgd. Top service. Weet waarover hij praat! Mijn buurman -nieuwe iMac en ook 12Pro- is even lovend over service, kennis en klantgerichtheid. Alles van Apple alleen nog maar via Analyst ICT

Ervaren specialisten die prima invulling geven aan onze wensen

ICT is van essentieel belang voor ons bedrijf, wij werken met mensen door heel Nederland en thuiswerken is voor ons al jaren lang een vast begrip. Daarvoor heb je een goede partner nodig die zorgt dat alles op de juiste maar vooral veilige manier verloopt. Bij problemen verwachten we snelheid en flexibiliteit. Met Analyst ICT hebben we hierin het juiste bedrijf met de juiste medewerkers aan ons gekoppeld!

Hele goede samenwerking en ervaring met Analyst.

Alles werkt perfect!

Recent thuiswerkplek met schitterende iMac geïnstalleerd door Analyst_ICT. Inclusief nieuwe iPhone 12 PRO. Alles opnieuw ingericht en gestructureerd. Het werkt perfect, helemaal top!

Goede service en aftersales!

Goede kwaliteit, super installatie.

Supersnelle service

Na een kleine intake, supersnel de oude gegevens overgezet naar de nieuwe I-mac

Super adequaat

Wij zijn super blij dat we sinds enkele jaren samen werken met Analyst ICT. Een totaal oplossing pakket wordt er geboden.

Persoonlijk, Klantgericht en meedenkend.

Staan altijd voor je klaar en denken mee

Bijzonder tevreden over Analyst ICT. Ze hebben duidelijk verstand van zaken en denken met je mee! Aanrader!

Analyst ICT daarmee werk je graag samen

sinda enkele maanden de overstap gemaakt naar analyst ict. een overstap van de ene leverancier naar de andere is altijd spannend. Daarom ook met elkaar goede afspraken gemaakt om de verwachtingen naar elkaar toe goed te managen. Het mag gezegd worden. De verwachtingen sluiten perfect aan bij de uitvoering. Analyst doet wat ze zegt en zegt wat ze doen. daarnaast worden mogelijke hobbels vooraf opgemerkt en besproken. al met al zeer tevreden.

Betrouwbaar en zeer kundig

Op zoek naar een nieuwe partij om onze ICT te verzorgen kwam ik terecht bij Analyst ICT. Na een eerste verkennend gesprek ontving ik een offerte waaruit bleek dat men precies begreep wat wij op ICT gebied nodig hebben. Levering en installatie verliep prima. Prioriteit voor ons is dat er snel actie genomen wordt bij eventuele problemen en ook dat verloopt zeer vlot. Al met al zijn wij bijzonder tevreden.

Een betrouwbare dienstverlening met een snelle service

Analyst ICT beheert voor ons de cloud omgeving en adviseert ons over de beveiliging van de ICT. Wij werken nu bijna een jaar met hen samen en er zijn weinig tot geen ICT problemen. Indien er wel een probleem is of een nieuw verzoek dan is er altijd sprake van een snelle en klantvriendelijke service.

Vlot en vakkundig

Prettige omgang en vlotte, vakkundige oplossingen sieren de mensen achter Analyst ICT. Altijd bereikbaar en zoekend naar een snelle eigentijdse oplossing draagt bij aan hun professionaliteit, wij zijn er erg blij mee !

Fantastich

Servicegericht, geen wachttijden en een upclose and personal-aanpak.

De apple werkplekken werden tijdig geleverd en geïnstalleerd.

Adequaat, korte lijntjes en afspraken nakomen

Voor verschillende van onze projecten werken we samen met Analyst ICT. De communicatie verloopt vlot en komen netjes hun afspraak na. Bij problemen wordt er snel geschakeld. Analyst ICT is inmiddels een betrouwbare partner voor ons geworden.

Over Analyst ICT

Bij Analyst ICT geloven we dat je met de juiste analyse ICT zo kunt versimpelen waardoor het nóg menselijker wordt. We willen u bewijzen dat ICT en automatisering door inzicht, verbetering en ondersteuning het maximale kan doen voor u en uw organisatie. We maken ICT-dienstverlening en automatisering weer persoonlijk door een begrijpelijke uitleg (op locatie) en ICT-dienstverlening op maat. Eigenlijk superlogisch!