Vriendelijke, behulpzame en persoonsgerichte aanpak.

Al lang hadden we de droom van een huisje/appartement aan een zonnig strand in Spanje. Deze droom kreeg snel meer vorm toen we via een collega van ons in contact kwamen met Robert Openneer (directeur-eigenaar van RO Spain). Nadat we zelf via internet een (mogelijk) geschikt appartement hadden gevonden, op een voor ons perfecte locatie in El Campello, zijn we samen met Robert het appartement gaan bezichtigen. Het appartement had veel potentie, de prijs was gunstig en de locatie was inderdaad net zo mooi als op internet, alleen …… het appartement moest volledig worden gerenoveerd. Zelf hadden we daar nooit brood in gezien maar met de hulp en begeleiding van Robert (hij heeft een uitgebreid netwerk van aannemers, schilders, elektriciens etc.) is de renovatie echter vlekkeloos verlopen. Ook met de aankoopprocedure, het openen van een Spaanse bankrekening, het aanvragen van een woonvergunning, water en elektriciteit overzetten, NIE-nummer aanvragen, contacten met de VVE etc. heeft hij ons perfect terzijde gestaan. Paula, een van zijn medewerksters op kantoor, heeft ons ook vaak voortreffelijk geholpen met het regelen van een internetabonnement, het aanvragen van verzekeringen of offertes etc. De handelswijze van Robert kenmerkt zich door een vriendelijke, behulpzame en persoonsgerichte aanpak. Eventuele obstakels en problemen ziet hij als een uitdaging die hij samen met de klant op creatieve wijze aangaat. Je hebt daardoor nooit het gevoel er alleen voor te staan. Iets wat voor ons erg van belang is, aangezien we de Spaanse taal (nog) niet voldoende machtig zijn. Mede dankzij RO Spain konden wij onze droom in Spanje realiseren.

Beste Ming en Peter, bedankt voor jullie beoordeling!

Prima ondersteuning ook na de aankoop

Vanaf de beurs in Utrecht direct eerlijk advies en een realistische inschatting van de mogelijkheden. Na een bezoek in Spanje een woning gekocht. Ook bij de bouw en de overdracht volledige support ontvangen. Zelfs bij de laatste overstromingen was de heer Openeer behulpzaam bij de schade herstellingen.

Bedankt voor jullie beoordeling Johan en Fabienne!

Over RO Spain Real Estate

RO Spain Real Estate is al sinds 2005 gespecialiseerd in de bouw, ontwikkeling en verkoop van vastgoed in Spanje. Meer dan 165 projecten en woningen rechtstreeks van ontwikkelaars en banken aan de Costa Blanca en Costa Cálida. U kunt bij ons terecht voor zowel nieuwbouw als bestaande bouw. Wij bieden een full service van A tot Z. Onze diensten bestaan onder andere uit aanbod woningen, aankoopbegeleiding, belastingen, verzekeringen en Property Care. Doordat wij rechtstreeks samenwerken met de verkopende partijen kunnen wij de laagste prijs garanderen. Alle nieuwbouwprojecten die wij aanbieden, worden gebouwd volgens de huidige EU norm.