Dankbaar voor de fijne ondersteuning

Ik voelde me erg serieus genomen. Er werd goed naar mijn verhaal geluisterd. Snelle reactie en heel zorgvuldig. Ik zou het kantoor zeker aanraden.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Heel goed en fijn geholpen

Tijdens het proces heel begripvol en deskundig opgevangen. Vragen werden snel beantwoord. Goede adviezen gekregen, duidelijk en helder in taalgebruik. Ervaren, betrokken en eerlijk

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Onwijs fijne begeleiding en snel contact

Toen ik contact opnam met Lise Proenings van Pura advocaten mocht ik meteen op gesprek komen en heeft zij mij het hele traject goed begeleid en geholpen. Het contact heb ik als zeer prettig ervaren en ik zou haar ook zeker aanbevelen.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Altijd een luisterend oor en uitstekend advies. Ook prima vertegenwoordigd door Mr. Gielen in de rechtbank. Kortom een zeer tevreden cliënt!

• Geholpen door: mr. Chantal Gielen

Laagdrempelig benaderbaar, prettig geholpen!

Door mr. Barry Bogaarts erg prettig geholpen, laagdrempelig benaderbaar en ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Verder heb ik het als prettig ervaren om met het deskundige advies samen te sparren over de te nemen vervolgstappen. Soms werd er onderling onder de advocaten, in voor mij wat moeilijke taal gecommuniceerd. Het was dan geen enkel probleem voor mr. Bogaarts om dit aan mij uit te leggen in begrijpelijk Nederlands.

Ik ben uitstekend bijgestaan

Door mijn advocaat ben ik ontzettend goed bijgestaan in de zaak die we hadden aangespannen i.v.m. te weinig uitbetaalde transitievergoeding. Niet alleen werd ik altijd erg goed op de hoogte gehouden van alles, ook kon ik ten allen tijde met mijn vragen bij haar terecht. Mijn advocaat is een zeer vriendelijk en begripvol persoon en zij heeft ervoor gezorgd dat ik het volledige bedrag dat mij toekwam, ontvangen heb.

• Geholpen door: mr. Chantal Gielen

Zeer goed geholpen en een luisterend oor en echt goed gehopen

• Geholpen door: mr. Barry Bogaarts

Super meedenkend en zeer begaan met clienten

Wij raden iedereen dit kantoor aan ,handelen alles netjes af en denken mee .Zijn betrokken bij hun clieenten

Héél goed

Ik voeĺ me gehoord, begrepen en heel goed ondersteund, dank daarvoor.

Hele positieve ervaring

Persoonlijk en laagdrempelig. Alles wordt helder & begrijpelijk uitgelegd en er worden goede adviezen gegeven. Houding is pro-actief met duidelijke communicatie waarbij afspraken worden nagekomen.

Hele positieve ervaring

Persoonlijk en laagdrempelig. Alles wordt helder & begrijpelijk uitgelegd en er wordt goed geadviseerd. Houding is pro-actief met duidelijke communicatie waarbij afspraken worden nagekomen.

mijn ervaring was goed

Dit was mijn eerste ervaring dat ik op deze manier hulp aan een advocaat moest vragen.

Super advocaten kantoor!

Behulpzaam, zeer vakbekwaam, duidelijke en heldere uitleg en zeer correct in haar afspraken. Kortom ik zou haar kantoor zeker van harte aanbevelen!

Prima geholpen

Goede advocate

Positief

Heb een super goede ervaring met Pura advocaten, Lise is een topper die mij super heeft geholpen, zeer betrokken is en waar ik altijd goed advies van heb gekregen

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Super fijne ervaring met Lise. Ze is laagdrempelig, persoonlijk en betrokken, ze luistert echt naar je. Professioneel en duidelijk in haar uitleg. Ze denkt en zoekt mee naar goede oplossingen. Heel tevreden en kan haar zeker aanbevelen.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Goede communicatie en afwikkeling van de zaak.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Laagdrempelig, goed en tevreden!

Opdracht was regelen scheiding en mediation. Tijdens deze heftige periode heeft Pura er aan bijgedragen deze zo dragelijk mogelijk te maken en om samen tot goede keuzes te komen. En dat op een laagdrempelige manier. Kortom een zeer tevreden klant.

• Geholpen door: mr. Lise Proenings

Ze hebben veel aandacht voor je verhaal.

Er word echt tijd genomen om je verhaal vanuit alle kanten te belichten. Ook het persoonlijke leed wat hierbij komt kijken word heel serieus genomen. Ik kon echt mezelf zijn en dat vind ik wel belangrijk. Er werd ook eerlijk verteld wat de mogelijkheden waren en hoe reëel de kansen waren voor een goed verloop. Goede informatie en een fijne vice. Nogmaals bedankt.

Excellent !!

This was my first experience of any kind with a solicitor, I didn't know what to expect, but I was so pleased that Lise made it a good experience she did absolutely everything for me,which what I needed. I felt important to her !! The end result was a good one, I would definitely recommend them.

In een woord Geweldig

Heel persoonlijk en duidelijke uitleg en je voelt je totaal geen nummer. Heel erg bedankt Lise!!

Super geholpen

Super geholpen zo als altijd.

Over PURA advocaten

PURA advocaten is vanaf 1987 gevestigd in Deurne. Voorheen bekend onder de naam Henselmans Advocaten en Vogelaar & Van Rooij Advocaten. Per 1 juni 2019 draagt ons kantoor de naam PURA advocaten. PURA advocaten is een kantoor met ervaren, betrokken, laagdrempelige en eerlijke advocaten in het centrum van Deurne. De kracht van PURA advocaten is duidelijk taalgebruik, laagdrempelig contact, deskundigheid en betrokkenheid bij de cliënt. De belangen van de cliënt staan altijd centraal. Jouw doel bepaalt onze strategie. Dat kan variëren van een minnelijke schikking tot een stevige procedure. Ons belang is een tevreden cliënt! Wij vinden communicatie met en openheid naar onze cliënten erg belangrijk. Wanneer wij van mening zijn dat een zaak geen of weinig kans van slagen heeft zullen wij dit ook tegen je zeggen. Ook over de tarieven communiceren wij open en transparant. Vooraf weet je bij ons waar je aan toe bent. Wij verlenen advies en bijstand in procedures aan ondernemers en particulieren. Ook staan wij cliënten bij op basis van een toevoeging.

Over Advocaatscore.nl