Zeer deskundig

Hinka Hoekstra heb ik ervaren als een zeer deskundige advocate. Inhoudelijk sterk en er is ruimte voor het menselijke aspect met alle emoties die bij een scheiding naar voren komen. Daarnaast is ze goed bereikbaar (zowel schriftelijk als telefonisch), altijd bereid om vragen te beantwoorden en een prettige persoonlijkheid. Ze doet wat ze zegt en zegt wat ze doet en denkt mee in oplossingen. Een uiterst waardevolle ondersteuning tijdens een ingrijpende scheiding

Tevreden

Ik ben goed geholpen door mevrouw Hoekstra en heb uiteindelijk gekregen waar ik recht op heb. Zal haar zeker aanraden.

Deskundig en professioneel

Contact gehad via telefoon, e-mail en 1 Teams bespreking. Na invullen contactformulier 's avonds al gebeld. Mailtjes worden snel en adequaat beantwoord (zoals het hoort). Komt zeer deskundig en professioneel over en daarom zal ik, indien nodig, zeker weer contact opnemen.

Super advocaat

Onwijs goed geregeld. Alles netjes verwerkt en staat dag en nacht voor je klaar. Zelfs in de vakantie is ze er voor je.

• Betrokkenheid

Mevrouw Kemmers is een ervaren advocaat met veel kennis over recht en met een heldere advies.

• Betrokkenheid

Top geregeld en persoonlijk contact

Scheiden is nooit prettig maar dankzij mevr. mr. Kemmers verliep het soepel en prettig

• Betrokkenheid

Ik ben persoonlijk, adequaat en vindingrijk geholpen.

In een emotioneel zware tijd kwam ik bij mw. Hoekstra terecht om zaken rond mijn echtscheiding te regelen. Zij bood volop ruimte voor emotie en verhaal, dacht met me mee, wist helder zaken te duiden, en heeft de zaak snel en grondig in gang gezet.

• Betrokkenheid

Ga je scheiden? Schakel dan Kemmers Familie Advocaten in!

Bij een scheiding komt heel veel op je af. Belangrijk is dan om de zaken zo goed mogelijk te regelen; voor jezelf, je (ex-)partner en eventuele kinderen. Probeer de rust te behouden en laat je ondersteunen door professionals. Schakel bijvoorbeeld een pensioenspecialist in voor belangrijke pensioenzaken. En laat je bijstaan door Kemmers Familie Advocaten. Dan weet je zeker dat al jouw zaken (waaronder alimentatie) op een juiste, prettige én professionele manier worden afgewikkeld. Ik ben een aantal jaren geleden gescheiden. Als ik Kemmers Familie Advocaten destijds had ingeschakeld (en niet een scheidingsmakelaar), dan was de alimentatie direct op een juiste manier berekend. Goede (toekomst)beslissingen kunnen nemen, op basis van professionele advisering door Kemmers Familie Advocaten, brengt rust in een roerige scheidingsperiode. Maar ook in de periode daarna, bijvoorbeeld in verband met het bijstellen van de alimentatie.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Mieke kemmers is uitstekend.

Ik bewonder haar vermogen om de emoties omtrent de zorgregeling van je kind te vertalen naar juridisch advies. Ze brengt rust en vertrouwen en denkt samen met je aan oplossingen.

Zeer professioneel, betrouwbaar, vriendelijk en efficient

Zeer professioneel, betrouwbaar, vriendelijk en efficient