Zeer deskundige mensen ze zijn goed in hetgeen ze doen

• Betrokkenheid

Een super fijne samenwerking, waarbij beide advocate deskundig zijn!

Beide advocaten van dit kantoor hebben mij goed bijgestaan bij het proces, waarbij ik het gevoel had dat zij echt opkwamen voor mijn belangen. De communicatie, betrokkenheid (kon altijd bij ze terecht) en deskundigheid waren top tijdens dit proces.

• Betrokkenheid

Professioneel, erg betrokken bij alles wat er speelt. Fijne communicatie. Kortom zeer tevreden over Miranda Gillis. Zal haar zeker aanraden.

Fantastisch bijgestaan

Het klinkt bijna ongeloofwaardig om alleen maar 5 sterren te geven maar ik kan echt niks bedenken waarop minder sterren van toepassing zijn. We zijn ontzettend fijn geholpen en bijgestaan. Fijne communicatie, veel betrokkenheid en door de uitstekende deskundigheid kon een verlangen waarheid worden

• Betrokkenheid

Het was altijd heel duidelijk. Ook al snapt je bepaalde dingen niet een vraagt ernaar, dan werd het goed uitgelegd. Heel accuraat gewerkt. Belt of mailt ook binnen een dag. Goede samenwerking!

Someone to support me legally and mentally

Hinka was an enormous support both legally and mentally during my courtcases, fighting for the rights to see my son. She is a good listener and gave me continues feedback on where in the process we were and what was to be expected. Even though i don't wish this process on anyone, Hinka made it bareable. Thanks a million times for your efforts.

Someone to support me legally and mentally

Niets dan lof..

Ik ben op alle manieren ontzettend tevreden over de manier waarop ik geholpen ben . Alles was naar wens. Communicatie duidelijk en open en ruim voldoende. Fantastisch

• Betrokkenheid

Een advocaat die ik zo weer zou nemen.

Een advocaat met verstand van zaken, die goed luisterd en goede adviezen geeft. Bedankt voor de samenwerking. Met vriendelijke groet, Terence van Stein

• Betrokkenheid

Uitermate geïnteresseerd en meelevend en meedenkend

Oplossingsgericht, zeer korte lijntjes, persoonlijk en zeer professioneel

Top advocaat

Mieke staat mij al 7 jaar bij in een scheiding wat is uit gelopen in een vechtscheiding. Er is mijn kinderen heel veel leed aan gedaan en dankzij Mieke haar handelen en goede samenwerking met ons zijn mijn kinderen weer vrij om kind te zijn. Mieke ik ben je voor altijd dankbaar en hoop je vanaf hier alleen maar tegen te komen in het centrum of in een restaurant.. Heel heel heel erg bedankt…

• Betrokkenheid

Ik ga jou zeker aanbevelen als mij ooit iemand vraagt of ik een goede advocaat ken, want dat ben je!

Ik weet dat het je werk is maar ik wil je onwijs bedanken dat je me geholpen hebt. Je hebt me afgelopen jaar bijgestaan in een hele nare periode van mijn leven. Ik voelde me erg gesteund door je. Je bent niet alleen erg goed in je vak maar als mens ben je ook erg toegankelijk en vriendelijk. Ik kon je altijd bellen met vragen, je gaf mij het gevoel dat ik altijd bij je terecht kon. Je bent een prachtig mens en ga vooral zo door hoe je met mensen omgaat. De steun en belangstelling die je toonde afgelopen jaar was soms net dat duwtje in mijn rug wat ik nodig had. Misschien klinkt het gek maar ik ga ons contact missen. Nogmaals onwijs bedankt voor de goede afloop. Ik ga jou zeker aanbevelen als mij ooit iemand vraagt of ik een goede advocaat ken, want dat ben je zeker!

Uitstekend bijgestaan in de scheiding

Uitstekend bijgestaan in de scheiding

Heel professionele en goed

Ik heb niks te klachten als was stap voor stap uitgeleg aan mij wat zij gaat doen ik was goed op het hoogte gebracht top gaat zo door ik heb geen woorden voor heel erg bedankt

• Betrokkenheid

een integer bijstaan in het zoeken naar oplossingen in een conflict

ik was positief verrast door de benadering en de deskundigheid van de advocate om me door deze moeilijke problematiek heen te loodsen

Zeer deskundig

Hinka Hoekstra heb ik ervaren als een zeer deskundige advocate. Inhoudelijk sterk en er is ruimte voor het menselijke aspect met alle emoties die bij een scheiding naar voren komen. Daarnaast is ze goed bereikbaar (zowel schriftelijk als telefonisch), altijd bereid om vragen te beantwoorden en een prettige persoonlijkheid. Ze doet wat ze zegt en zegt wat ze doet en denkt mee in oplossingen. Een uiterst waardevolle ondersteuning tijdens een ingrijpende scheiding

Tevreden

Ik ben goed geholpen door mevrouw Hoekstra en heb uiteindelijk gekregen waar ik recht op heb. Zal haar zeker aanraden.

Deskundig en professioneel

Contact gehad via telefoon, e-mail en 1 Teams bespreking. Na invullen contactformulier 's avonds al gebeld. Mailtjes worden snel en adequaat beantwoord (zoals het hoort). Komt zeer deskundig en professioneel over en daarom zal ik, indien nodig, zeker weer contact opnemen.

Super advocaat

Onwijs goed geregeld. Alles netjes verwerkt en staat dag en nacht voor je klaar. Zelfs in de vakantie is ze er voor je.

• Betrokkenheid

Mevrouw Kemmers is een ervaren advocaat met veel kennis over recht en met een heldere advies.

• Betrokkenheid

Top geregeld en persoonlijk contact

Scheiden is nooit prettig maar dankzij mevr. mr. Kemmers verliep het soepel en prettig

• Betrokkenheid

Ik ben persoonlijk, adequaat en vindingrijk geholpen.

In een emotioneel zware tijd kwam ik bij mw. Hoekstra terecht om zaken rond mijn echtscheiding te regelen. Zij bood volop ruimte voor emotie en verhaal, dacht met me mee, wist helder zaken te duiden, en heeft de zaak snel en grondig in gang gezet.

• Betrokkenheid

Ga je scheiden? Schakel dan Kemmers Familie Advocaten in!

Bij een scheiding komt heel veel op je af. Belangrijk is dan om de zaken zo goed mogelijk te regelen; voor jezelf, je (ex-)partner en eventuele kinderen. Probeer de rust te behouden en laat je ondersteunen door professionals. Schakel bijvoorbeeld een pensioenspecialist in voor belangrijke pensioenzaken. En laat je bijstaan door Kemmers Familie Advocaten. Dan weet je zeker dat al jouw zaken (waaronder alimentatie) op een juiste, prettige én professionele manier worden afgewikkeld. Ik ben een aantal jaren geleden gescheiden. Als ik Kemmers Familie Advocaten destijds had ingeschakeld (en niet een scheidingsmakelaar), dan was de alimentatie direct op een juiste manier berekend. Goede (toekomst)beslissingen kunnen nemen, op basis van professionele advisering door Kemmers Familie Advocaten, brengt rust in een roerige scheidingsperiode. Maar ook in de periode daarna, bijvoorbeeld in verband met het bijstellen van de alimentatie.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Mieke kemmers is uitstekend.

Ik bewonder haar vermogen om de emoties omtrent de zorgregeling van je kind te vertalen naar juridisch advies. Ze brengt rust en vertrouwen en denkt samen met je aan oplossingen.

Zeer professioneel, betrouwbaar, vriendelijk en efficient

Zeer professioneel, betrouwbaar, vriendelijk en efficient