Aardig persoon En professionele dienst

• Soort ongedierte Wesp

Adequate afhandeling wespennest. Bam.

Wij hadden een wespennest boven het slaapkamerraam (in de gevel). Die beesten knagen dus! Echt bizar. MdB (tip van onze buren) kwam eigenlijk de volgende dag al en spoot er wit poeder in. Na een half uur was het eigenlijk al klaar met de beesten. Stilte in de slaapkamer. Ze zijn ook niet meer teruggekomen. De eigenaar zei dat hij zou terugkomen als het niet in één keer gelukt was. Superservice!

Betrouwbaar en effectief

Wij hadden een wespennest vlakbij de tuindeur, en werden snel en goed geholpen door MdB.

• Soort ongedierte Wespen

Martijn is snel, flexibel en behulpzaam

We hadden maar liefst 3 nesten op onmogelijke plekken en Martijn heeft het opgelost. Onze ervaring is dat hij ook terugkomt voor een kleine vergoeding als de wespen zich nog net niet gewonnen geven.

Snel en veilig geholpen

We hadden wespen in de bloembakken. Gelijk gebeld en de eerstvolgende werkdag kon het probleem snel en veilig verholpen worden.

• Soort ongedierte Wespen

Bij ons langsgeweest ivm muizenoverlast. Geen last van muizen gehad ondertussen!

• Soort ongedierte Muizen

Héél deskundig, professioneel en goed geoutilleerd

De deskundige kwam op tijd. Nam de tijd voor een inspectie binnenshuis en kwam vervolgens met een uitschuifspuit waardoor hij géén kap op hoefde en ook niet op een ladder hoefde te klimmen. De wespen verzamelen zich nu vóór het bespoten gedeelte en gaan het nest niet meer in.

• Soort ongedierte Wespennest

Vakbekwaam.

Dezelfde dag nog geweest Ondanks dat hij zo een drukke agenda had Heel professioneel,probleem opgelost

Professioneel en betrouwbaar

Martijn heeft meteen tijd tussendoor vrij gemaakt om mij te helpen met een wespennest op een ongebruikelijke plek, waar anderen bedrijven niet voor komen, namelijk de auto. Hele fijne betrouwbare service. Vriendelijk en kundig. Heel fijn geholpen.

• Soort ongedierte Wespennest

Zeer tevreden!

We vonden de service uitmuntend! Snelle reactie en de personeel was namelijk heel vriendelijk. We zijn prima geholpen en hebben geen last meer van muizen.

Vakkundig,betrokken

Snelle en goede service!

Snelle en doeltreffende service

Meneer reageerde supersnel en kwam ook snel kijken. Meneer had het probleem snel in de gaten en zorgde voor een adequate oplossing. Zeer tevreden!

Snel en doeltreffend

Ondanks dat ik op vrijdag laat belde werd toch opgenomen en direct afspraak gemaakt voor maandag. Wespen werden bestreden. Super service Dank je wel

• Soort ongedierte Grondwespen

Prima afspraken en zeer klantvriendelijk

Super geholpen, goed advies, eerlijk en netjes. Probleem met de muizen was snel opgelost.....

• Soort ongedierte Muizen

Ik kreeg plotseling een aanval van bijen aan mijn woning. Heb internet een bedrijf opgezocht en in een oog opslag zag ik MDB Ongediertebestrijding staan en dat trok gelijk mijn aandacht. Het eerste contact voelde gelijk goed aan (tekst en uitleg) en de service was ook wat je mag verwachten van zo’n bedrijf. Ik ben prima geholpen en ik beveel dit bedrijf van harte aan.

• Soort ongedierte Bijen

goede snelle service en effectief.

Toen ik de aanvraag deed kon hij snel komen, was erg vriendelijk. Is begin mei gekomen om wespennest weg te halen op zolder. Wijzelf dachten dat het er 1 was maar de meneer inspecteerde de boel goed en zag wel 5 beginnende nesten. Was snel klaar en wespen zijn niet terug gekomen nog :D echt super!

Top. Snelle reactie

Had een wespenprobleem, gebeld en kreeg snel een reactie. Volgende dag gekomen en probleem opgelost.

• Soort ongedierte Wespen

Super snel en professioneel geholpen

Super snel en professioneel geholpen. Zowel met de mieren in de tuin als de muizen in huis. Zowel qua bestrijding als qua advies. Naast de goede en werkende adviezen ook meegedacht over de bestrijding van houtworm. Kortom, super tevreden.

• Soort ongedierte Muizen en mieren

Snel en goed!

MdB heeft ons snel van het houtworm probleem verholpen. Op de dag van de inspectie kon MdB door uitvallers op de route dit probleem meteen voor ons bestrijden! Wij weten wie we moeten hebben in het vervolg.

• Soort ongedierte Houtworm

Enorm opgelucht, is zeer professioneel gedaan en heel snel.

• Soort ongedierte wespen

Vriendelijke man, geeft duidelijke uitleg en advies en denkt goed mee.

• Soort ongedierte Muis

Binnen een week waren de muizen weg.

Martijn weet precies waar hij het over heeft, kent de verschillende soorten muizen en hun specifieke eigenschappen. Binnen een week waren we van de muizen overlast op zolder bevrijd. En we kregen ook nog prima tips om verdere overlast te voorkomen.

• Soort ongedierte Muizen

Enorm goed en professioneel geholpen

Heel goed

Goede service en flexibiteit

Goede service en klant gericht. Fijne adviezen. En zeer meedenkend.

• Soort ongedierte Muis