In één keer van de wespen af!

Wij hadden wespen in de voeg tussen twee woningen. Martijn heeft dit snel, vakkundig en in één keer verholpen. Niets dan lof!

Snel en meteen opgelost

Snel een afspraak en met 1 behandeling opgelost, erg tevreden over de service en het geld waard wij konden weer genieten in de tuin in de zomer !

• Soort ongedierte Wespen best

helemaal super! probleem met wespennest snel opgelost

zoals beschreven; helemaal top!

• Soort ongedierte wespen

Wat je verwacht van een professioneel bedrijf!

Meerdere offertes op gevraagd voor ons houtworm probleem. Diverse bedrijven op inspectie gehad, bij Martijn van MdB ongediertebestrijding hadden wij direct het beste gevoel, wat een ervaren man dit! De offerte was ietsjes hoger dan 2 andere, maar het voelde zoveel fijner dat we toch gekozen hebben voor MdB ongediertebestrijding. De zelfde week nog waren we van ons probleem af! Ook zeer fijn dat we er een garantie certificaat bij kregen. 6maanden later nog altijd geen last meer gehad.

• Soort ongedierte Houtworm

Probleem snel verholpen

Nadat er een wespennest in mijn huis was ontdekt is het snel en goed verholpen zoals eerder een mierennest. Bij problemen op dit gebied een aanbeveling waard

• Soort ongedierte Wespen en mieren

Snel en effectief

We hadden een wespennest dat zich in had gegraven boven onze slaapkamer. Dhr. De Bruin was snel ter plaatse en had het nest binnen een aantal minuten verdelgd. Het is niet teruggekomen.

Prima verzorgd.

Het wespennest is na een telefoontje zeer snel verwijderd tegen een redelijke prijs. Daarna kon de schilder verder.

Zeer effectief en prettig

Martijn kon snel komen en ging heel efficiënt te werk.

Uitstekend!

Vakkundig en snel, stond meteen de volgende dag voor de deur. Geen last van wespen meer!

Kwam de zelfde dag nog

Kwam de zelfde dag nog en tien minuten later was het wespennest dood

Prima wespenbestrijder *****

Verschillende pogingen gedaan om wespennest zelf te verwijderen maar tevergeefs. Toen contact opgenomen met deze professionele bestrijder en de klus was voor hem snel geklaard! Snelle service gekregen en de wespen zijn nooit meer teruggekomen!

• Soort ongedierte Wespen

Prima vent, snel geregeld. Top.!

Leuke, nette vakman.

• Soort ongedierte Wespen

Het was een top ervaring!

Meneer was op korte termijn beschikbaar en was bereid om mee te denken! Na 1 bezoek geen last meer gehad van wespen en bijen. Top ervaring en zeker aan te raden!

• Soort ongedierte Wespen en bijen

Goede service, probleem verholpen

Probleem met wespen, snel opgelost

Aardig persoon En professionele dienst

• Soort ongedierte Wesp

Adequate afhandeling wespennest. Bam.

Wij hadden een wespennest boven het slaapkamerraam (in de gevel). Die beesten knagen dus! Echt bizar. MdB (tip van onze buren) kwam eigenlijk de volgende dag al en spoot er wit poeder in. Na een half uur was het eigenlijk al klaar met de beesten. Stilte in de slaapkamer. Ze zijn ook niet meer teruggekomen. De eigenaar zei dat hij zou terugkomen als het niet in één keer gelukt was. Superservice!

Betrouwbaar en effectief

Wij hadden een wespennest vlakbij de tuindeur, en werden snel en goed geholpen door MdB.

• Soort ongedierte Wespen

Martijn is snel, flexibel en behulpzaam

We hadden maar liefst 3 nesten op onmogelijke plekken en Martijn heeft het opgelost. Onze ervaring is dat hij ook terugkomt voor een kleine vergoeding als de wespen zich nog net niet gewonnen geven.

Snel en veilig geholpen

We hadden wespen in de bloembakken. Gelijk gebeld en de eerstvolgende werkdag kon het probleem snel en veilig verholpen worden.

• Soort ongedierte Wespen

Bij ons langsgeweest ivm muizenoverlast. Geen last van muizen gehad ondertussen!

• Soort ongedierte Muizen

Héél deskundig, professioneel en goed geoutilleerd

De deskundige kwam op tijd. Nam de tijd voor een inspectie binnenshuis en kwam vervolgens met een uitschuifspuit waardoor hij géén kap op hoefde en ook niet op een ladder hoefde te klimmen. De wespen verzamelen zich nu vóór het bespoten gedeelte en gaan het nest niet meer in.

Vakbekwaam.

Dezelfde dag nog geweest Ondanks dat hij zo een drukke agenda had Heel professioneel,probleem opgelost

Professioneel en betrouwbaar

Martijn heeft meteen tijd tussendoor vrij gemaakt om mij te helpen met een wespennest op een ongebruikelijke plek, waar anderen bedrijven niet voor komen, namelijk de auto. Hele fijne betrouwbare service. Vriendelijk en kundig. Heel fijn geholpen.

Zeer tevreden!

We vonden de service uitmuntend! Snelle reactie en de personeel was namelijk heel vriendelijk. We zijn prima geholpen en hebben geen last meer van muizen.

Vakkundig,betrokken