uitstekend

jullie waren er snel, en op tijd. wij werden rustig en correct geholpen.

• Soort ongedierte wespennest

Geen wespen meer

Duidelijke communicatie en rap van het probleem Af.

Goede service.

Prima afgehandeld conform afspraak.

Prompt en effectief.

Mocht bellen als de wespen niet weg waren.

• Eind resultaat
  • Soort ongedierte Wespen.

Kort en bondig telefonisch contact en ons probleem (wespennest in de tuin) snel proffesioneel opgelost!

• Soort ongedierte Wespen

Ik ben prima en snel geholpen

Ze kwamen zelfs iets eerder dan de afgesproken tijdstip. Het wespennest was binnen minuten geschiedenis. Ik ga hun weer bellen als ik ooit weer een nest tegen kom.

• Soort ongedierte Wespen

Na zelf twee steken te hebben opgelopen MdB de eer gegund!

Precies volgens afspraak in korte tijd en op efficiënte wijze het wespennest effectief verwijderd c.q. vernietigd.

• Eind resultaat
  • Soort ongedierte Wespennest in Hederahaag.

Super service snel en met garantie

De afspraak was snel gemaakt. De locatie was lastig te bereiken. We kregen de garantie dat als het niet goed gegaan was dat hij kosteloos terug zou komen. Dit hoefde gelukkig niet. Als we weer een probleem hebben dan bellen we zeker opnieuw.

Super service

Enorm blij met de service. Geen last meer gehad van wespen bij de voordeur. Wij zullen zeker weer gebruik maken van deze service mocht het van de zomer weer zo ver zijn.

Uitstekende service!

Wij hadden gevraagd om 1 wespennest te verwijderen en Martijn ontdekte er nog 1. Beiden wespennesten zijn effectief verwijderd.

• Soort ongedierte Wespennest

Geen last meer van 2 wespennesten.

De 2 wespennesten bij wij in de tuin hadden waren na 1 behandeling voorgoed verdwenen. Prima werk

• Soort ongedierte Wespen

Wat je hoort te verwachten

Van A tot Z, MdB ongediertebestrijding/de Houtwormexpert heeft ons geweldig geholpen met ons houtworm probleem. Tijdens de inspectie bleek dat de vloer in de woonkamer dus danig aangetast te zijn dat deze vervangen moest worden. Dit door de combinatie vocht en houtworm. De mannen van MdB hebben mij met alles geholpen!! - vloer vervangen in de woonkamer, zelfs het laminaat is weer keurig terug geplaatst - verbeteren luchtcirculatie - en natuurlijk de rest van de vloer behandeld tegen houtworm. Voor alles een passende oplossing!

• Soort ongedierte Houtworm en zwam

Snelle service en meegedacht

Zoals hierboven vermeld

Aardige vak mensen

Ging allemaal perfect, kwam volgende dag meteen en die een behandeling was genoeg Wij hadden ook en problem met mousen maar door het goed advies is dat ook opgelost .

• Eind resultaat
  • Soort ongedierte N.v.t.

Snelle reactie en een snelle service

Toen ik dit bedrijf benaderden kreeg ik al snel reactie. Ik kon snel een afspraak maken en dan was gelukkig snel van de ongedierte af. Vriendelijk en een goede service.

• Soort ongedierte Kakkerlakken

Probleem opgelost !

Ze kwamen snel langs en probleem was ook direct opgelost. De situatie was gelukkig nog niet ernstig. Rest van de zomer geen wesp meer gezien op die plek.

• Soort ongedierte Wespen

Zeer efficiënt en snelle afhandeling van probleem

Na telefonisch overleg werd probleem binnen enkele dagen verholpen en niet meer teruggekomen. Zeer prettige samenwerking.

• Soort ongedierte Wesp

Snelle effectieve service

Afspraak kon snel en Wespennest vakkundig verwijderd.

• Soort ongedierte Wespen

Snel en keurig volgens afspraak

Bij een vakantiehuisje terwijl het door huurders in gebruik was, een wespennest onder de dakrand. Gebeld. Volgende dag precies volgens afspraak opgelost. Huurders blij en wij blij. En de prijs was heel netjes.

• Soort ongedierte Wespennest

Snel, vriendelijk en vakkundig! AANRADER!!

Wat een fantastische ervaring met Mdb (Martijn). Ik had in de ochtend gebeld over de (mogelijk) aanwezige muizen in mijn huis en ‘s middags was hij er al. Wat een vriendelijke, transparante en vooral vakkundige man is Martijn. Hij heeft kort en duidelijk uitgelegd wat hij precies ging doen en hoeveel keer hij nodig had om terug te komen. Hij is maar 2 keer geweest en sindsdien nooit meer sporen van en/of een muis gezien in huis. Ben je op zoek naar een deskundige op het gebied van ongediertebestrijding en iemand die zeer snel handelt? Dan raad ik Mdm Ongediertebestrijding 100% aan!!

• Soort ongedierte Muizen

Wespenplaag direct opgelost!

Martijn kwam binnen, vertrok binnen 10 minuten en onze wespenplaag behoorde direct tot het verleden.

Snel en effectief

Martijn kon meteen langskomen, wespennest verwijderd en nog een gevonden. Nu geen last meer. Zeker aan te raden

Goed opgelost.

Adequate oplossing geboden en ook nog antwoord gegeven over een bepaalde wespensoort.

• Soort ongedierte Wespen

Snelle service, aardige man, verstand van zaken en zeer klantvriendelijk

• Soort ongedierte Wespen

Zeer snel en adequaat gehandeld.

Een wespennest onder de dakpannen! Daarom snel telefonisch contact opgenomen waarbij ik vriendelijk te woord gestaan. Er werd meteen een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend. Martijn heeft deskundig en adequaat gehandeld. Er was maar één behandeling nodig. Supergoed!