Top ervaring super deskundig en snel

Probleem was snel opgelost.

Goed en snel

Snel en goed.

• Soort ongedierte Wespen

Zeer goed!

Muizen zit je niet op te wachten, wij kwamen bij MdB ongediertebestrijding terecht, en deze kon de zelfde dag nog starten met een van hun pakketten. Na een 3tal bezoeken nu geheel muis vrij. Het huis is tevens geheel beschermd nu door dat alle openingen vakkundig dicht gemaakt zijn!

Snelle en professionele hulp

In alle opzichten is MdB prettig om mee te werken. Er is duidelijke communicatie vooraf. Er wordt snel gereageerd en meegedacht met eventuele oplossingen en/of vraagstukken.

• Soort ongedierte wespen

Snel en goed geholpen

Afspraken goed nagekomen. Zeer netjes het werk gedaan, ben zeer tevreden.

• Soort ongedierte Houtworm

Ik was heel blij met Martijn zijn uitvoeringen om mijn houtworm probleem op te lossen

Hij is goed in zijn werk en communicatie ging spoel

• Eind resultaat
  • Soort ongedierte houtworm in kruipruimte

Prima en snel

Makkelijke afspraak gemaakt, en heeft probleem snel en vakkundig behandeld. Tot op heden geen last meer gehad

• Soort ongedierte Houtworm

Nog maar één muis in huis

Onze kat overleed en niet eens een maand later hoorden we de muizen knagen in de afvalbakjes onder het aanrecht. Een dag na het bezoek van Martijn was het gespuis verdwenen. Om een later insluipen van een nieuwe generatie te voorkomen, bracht Martijn nog roostertjes aan in de buitenste ontluchtingsgaatjes van de spouwmuur. De nog overgebleven muis heeft z'n staart verbonden aan een usb-poort ;-)

• Soort ongedierte muizen

Beste Jelle, Wat fijn dat de levende muizen weg zijn! Mocht de overgebleven muis met kabel tot overlast zijn, hebben wij hier ook vast een oplossing voor! Bedankt voor de review. Groet, Martijn.

Super!

Snel en effectief!

Beste Treffers, Bedankt voor uw review! Groet, Martijn

Heel positief. Gelijk een afspraak kunnen maken

Fijne samenwerking. Heel blij mee . Heb de muizen niet meer gezien .

• Soort ongedierte Muizen

Dag Morela, Wat fijn dat alles nog goed gaat en er geen last meer is! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn

Doelgericht en vakkundig

Na 3 bezoeken een muisvrij huis!

Perfect!

Ongeveer een jaar geleden onze gehele kap van onze woning laten behandelen door Martijn, Het gehele traject hebben wij als zeer fijn ervaren en alles was meer dan duidelijk. Nu na ruim 1 jaar geen houtworm meer gezien. De 10 jarige garantie is dan ook zeer fijn om die op zak te hebben.

• Soort ongedierte Houtworm

Beste Martin, Fijn om te horen dat onze aanpak u tevreden gesteld heeft, en nog fijner dat de problemen weg zijn! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn.

Zeer vriendelijk geholpen

Muizen weg

• Soort ongedierte Muizen

Dag Stevelina, Fijn dat alles opgelost is! Bedankt voor uw review. Groet, Martijn.

Martijn erin, muis eruit!

Snel, accuraat en duidelijk.

• Soort ongedierte Muis

Dag Ilari, Bedankt voor de review!

Goede en snelle service

Gelijk afspraak kunnen maken. Snel resultaat.

• Soort ongedierte Muis

Dag Natalia, Bedankt voor de review!

Geweldig resulaat

De service is goed, meneer is 3x langs geweest en we zijn van de muizenplaag af. Wij zijn zeer tevreden. Zeer zeker aan te raden.

• Soort ongedierte Muizen

Dag Joethan, Bedankt voor de review!

Top ervaring!

Na contact te hebben gehad met 3 verschillende toch voor jou gekozen! Na je 2e bezoek hebben wij geen overlast meer van de muizen! We slapen weer heerlijk! Onze dank is groot!!

• Soort ongedierte Muizen

Dag Stephany, Fijn dat de keuze op ons viel! Bedankt voor de review en hopelijk nog lange tijd een fijne nachtrust gewenst!

Goede service en snel aan huis!

Contact opgenomen en al zeer snel aan huis. Alles wordt goed geïnspecteerd en de wekelijkse check was erg prettig. Ook al heeft het bij ons wat langer geduurd (zeer koppige muis) was de garantie van 3 maanden erg fijn. Absoluut een aanrader!

• Soort ongedierte Muis

Dag Maria, Fijn dat alles nu gaat zoals gewenst. Bedankt voor de review!

Levert goed werk

Wij hadden een flinke plaag. Hebben 2 behandelingen gehad, die gelukkig kind- en diervriendelijk waren ook nog. Tot op heden geen last meer gehad. Dankjewel Martijn!

• Soort ongedierte Vlooien

Dag Dami, Fijn dat alles nu goed gaat! Bedankt voor de review!

Prima oplossing

Goede adviezen gekregen. De heg gesnoeid en wering aangebracht tussen dakgoot en dakpannen. De hevige overlast van een marter was daarmee opgelost. Zeer redelijke prijs.

• Soort ongedierte Marter

Dag J.P., Bedankt voor de review!

heel goed

ik werd goed en snel geholpen. meneer was ook begripvol voor de situatie want ik was natuurlijk doods bang voor die beestjes. Meneer dacht mee en gaf extra tips.

• Soort ongedierte muizen

Dag Elizabeth, Bedankt voor de review!

Na telefonisch contact afspraak op korte termijn gemaakt. Analyse + directe aanpak van het probleem. Na de termijn die er voor staat is inderdaad een rat gevangen. Nu gelukkig geen ellende meer. Keurig en adequaat opgelost.

• Soort ongedierte Rat

Dag Roy, Bedankt voor de review!

Aardig zorgvuldig en kundig

Tot nu toe zeer tevreden. Bijzonder aardig en kundig. Het is nog even afwachten of de muizen definitief verdwenen zijn maar de eerste maand lijkt veelbelovend. De dochters durven weer te komen slapen.

• Soort ongedierte Muizen

Dag Henriette, Bedankt voor uw review!

Super!

Doet wat hij beloofd, snelle service! Erg blij mee! We zaten echt met onze handen in het haar door een grasvliegenplaag, 1 bezoek tegen een schappelijke prijs en het was opgelost! Bedankt!

• Soort ongedierte Grasvliegen

Dag Mark, Fijn dat we u zo snel van dienst konden zijn, daar staan wij voor! Bedankt voor de review!

Uitstekend!

De telefoob wordt ook opgenomen in het weekend, flexibel als het gaat om het maken van een afspraak (ook buiten werktijden als het dringend is), legt uit wat wel/niet werkt tegen ongedierte, gaat pas weg als alle vragen zijn beantwoord, de klant een fijn en veilig gevoel heeft en alles netjes dicht zit tegen de (in mijn geval) muizen.

• Soort ongedierte Muizen

Dag Eva, Bedankt voor de review! Snel handelen, dat is wat wij graag doen om onze klanten zo snel mogelijk van vervelende problemen te verlossen!