Enorm opgelucht, is zeer professioneel gedaan en heel snel.

• Soort ongedierte wespen

Vriendelijke man, geeft duidelijke uitleg en advies en denkt goed mee.

• Soort ongedierte Muis

Binnen een week waren de muizen weg.

Martijn weet precies waar hij het over heeft, kent de verschillende soorten muizen en hun specifieke eigenschappen. Binnen een week waren we van de muizen overlast op zolder bevrijd. En we kregen ook nog prima tips om verdere overlast te voorkomen.

• Soort ongedierte Muizen

Enorm goed en professioneel geholpen

Heel goed

Goede service en flexibiteit

Goede service en klant gericht. Fijne adviezen. En zeer meedenkend.

Top service!

Toen wij last hadden van muizen heeft Martijn ons snel en goed geholpen. Hij heeft ons rips gegeven om een en ander zelf aan te pakken en is een aantal dagen later teruggekomen om te kijken of de muizen inderdaad weg waren. We zijn erg tevreden over de service en de vriendelijke en vlotte manier waarop.we geholpen zijn. Echt een aanrader dus! Dank Martijn!

In 2 bezoeken probleem opgelost

We hadden behoorlijk overlast van muizen in en onder het huis. Martijn kwam, zag en overwon. Bezoek 1: vaststellen en handelen Bezoek 2: controleren en concluderen. Nooit meer een muis gesignaleerd

Zeer professioneel

Martijn van MdB ongediertebestrijding heeft na een vrijblijvende inspectie evenals een keurder houtworm aangetroffen in de kruipruimte maar ook in de garage waar de keurder dit niet gezien had. De zelfde week kwam Martijn dit al bestrijden. Martijn is op het gebiedt van hout aantastende insecten een zeer kundig persoon en kan alles zeer goed uitleggen. Kortom, zeer tevreden en blij dat we voor MdB hebben gekozen vanwege de houtworm in de garage welke hij door zijn kunde wel gevonden had!

• Soort ongedierte Houtwormen

Na de eerste keer langskomen nooit meer een muis gezien, ben zeer tevreden!

• Soort ongedierte Muizen

Na weken rommelen heeft MdB ons binnen een paar bezoekjes van het muizen probleem verholpen. Wij hadden buiten alles al dicht gemaakt, MdB gaf na een inspectie aan dat het verstandig was om de funderingsmuren met de buren na te lopen omdat hier wel eens openingen door zakkend zand ontstaan, dit hebben we opgevuld met het al aanwezige zand, en nu al geruime tijd geen last meer! Zeer professioneel bedrijf en Martijn weet waar hij over praat. Gebeld en snel geholpen!

Vriendelijk, flexibel en snel

Martijn is 3x geweest en na de derde keer zijn de muizen weggebleven!

Gewedig!

Ik heb jaren last gehad van muizen na bezoek van de muizenverdelger heb ik er geen last meer van gehad. Beste keuze ooit!

• Soort ongedierte Muizen

Beste Soukaina, Fijn om te lezen dat alles na al die tijd eindelijk opgelost is. Hartstikke bedankt voor uw review!

Toppie!

Na maanden van aanklooien met andere bedrijven kwamen we in de zoveelste zoektoch bij MDB terecht, Martijn stond de zelfde dag al op de stoep. In tegen stelling tot vele andere dook Martijn meteen op zijn doelen af, na een pootje van de keuken omhoog gedraait te hebben zagen we een aardig gat zitten, hoe Martijn dit wist en uitlegde waar hij op let, stonden mijn partner en ik elkaar stom verbaasd aan te kijken. De zogenaamde mannen welke al 10+ jaar in het vak zitten wisten dit niet op te lossen.. Binnen enkele dagen zagen wij al niks meer en martijn had alles keurig dicht gemaakt. 2 maanden later nog geen muis gezien! Een dikke aanrader en prima betaalbaar! Wij zijn BLIJ.

• Soort ongedierte Muizen

Beste Fleur, Heel fijn dat het na al die tijd toch gelukt is! Bedankt voor de fijne woorden!

Geweldig geholpen

Ik ben heel heel tevreden. Hij heeft zeer intens mijn woning van top tot teen doorzocht op gaten en kieren waar muizen door heen kunnen en daarna behandeld. Je verdient een dikke 10.

• Soort ongedierte Muis

Beste Lilian, Bedankt voor uw fijne review!!

Snel voor een puike prijs

Bericht achter gelaten en werd direct gebeld. Volgende dag bezoek. Wespennest bespoten. Vooralsnog lijkt het er op dat het is opgelost! Zeer tevreden

• Soort ongedierte Wespen/bijen

Beste Fred, Bedankt voor uw review!!

Snel en prima!

Martijn kwam zeer snel na mijn oproep om een wespennest te verwijderen. De volgende dag bleek dat we nog een wespennest hadden. Waarna Martijn ons nog een keer en goed geholpen heeft tegen normale tarieven.

• Soort ongedierte Wesp

Beste Paul, Bedankt voor uw review!!

Perfect!

De zelfde dag is Martijn nog op inspectie geweest voor ons houtworm probleem in onze schuur en kruipruimte. Martijn komt over als een zeer kundig persoon en weet waar hij over praat. Ook fijn dat wij snel na de behandeling een garantie certificaat ontvingen. Martijn kon ons zelfs voorzien van kruipruimte isolatie wat wij meteen de zelfde dag na aanbrengen al merkten. Nu weer even wat sparen om het dak te isoleren, wij weten wie we moeten bellen! De houtworm problemen en de koude voeten zijn mooi verledentijd! Prijs kwaliteit is bij deze partij dik in orde!

• Soort ongedierte Houtworm

Beste Johan, Fijn dat wij u op meerdere fronten hebben kunnen helpen. Bedankt voor uw fijne woorden!

Wespen, goed en voordelig bestreden!!!!

Wij hadden last van Wespen in de spouw van onze schoorsteen. Een lastige plek om te bestrijden en niet iedere bestrijder is ook in staat om een dergelijk klus te bestrijden. Maar Martijn kwam snel en op tijd en deed zijn werk perfect en ook nog eens tegen een eerlijk prijs. We hadden ook nog eens garantie voor het geval dat één bestrijding niet afdoende zou zijn. Alles is prima en netjes uitgevoerd en de wespen zijn verdwenen. Top Martijn!

• Soort ongedierte Wespen

Beste Joop, Bedankt voor uw review!!

Snelle en effectieve wespen bestrijding

Martijn kon ons al na 1 dag van ons wespennest afhelpen, zelfs in de stromende regen.

• Soort ongedierte Wespennest

Beste Eline, Bedankt voor de review!!

Aardige bestrijder, en problleem in 1x opgelost zonder extra kosten. Top!

Perfect!

• Soort ongedierte Wespwn

Beste Haenk, Bedankt voor uw review!

Fantastisch

's Morgens gebeld nadat een ander bedrijf niet goed was bevallen met het verwijderen van een wespennest. De wespen waren weer terug. MdB kwam dezelfde middag en daarna geen wesp meer gezien. Vriendelijk geholpen, top

• Soort ongedierte Wespen

Beste Marian, Bedankt voor uw review!!

Snelle service en probleem definitief opgelost!

Snel contact en bezoek en goed het nest behandeld

• Soort ongedierte Wesp

Beste Jan, Bedankt voor uw review!!

Snel en effectief

Snel ter plaatse en adequaat behandeld, geen last meer van wespen

• Soort ongedierte Wespen

Beste, Bedankt voor uw review!!

Snelle service Kon op zeer korte termijn komen Na 1 keer alles opgelost Super tevreden dus

• Soort ongedierte Wespen

Beste, Bedank voor uw review!!

Top service en erg klantvriendelijk!

De service zelf was perfect. We hadden een wespennest op het balkon en hij had het binnen 1 minuut opgelost! Daarnaast hele aardige man, vriendelijk en goed telefonisch contact! Geen op- of aanmerkingen. Prijs ook goed!

• Soort ongedierte Wespen

Dag Danilo, Bedankt voor uw review!!