Probleem opgelost !

Ze kwamen snel langs en probleem was ook direct opgelost. De situatie was gelukkig nog niet ernstig. Rest van de zomer geen wesp meer gezien op die plek.

• Soort ongedierte Wespen

Zeer efficiënt en snelle afhandeling van probleem

Na telefonisch overleg werd probleem binnen enkele dagen verholpen en niet meer teruggekomen. Zeer prettige samenwerking.

• Soort ongedierte Wesp

Snelle effectieve service

Afspraak kon snel en Wespennest vakkundig verwijderd.

• Soort ongedierte Wespen

Snel en keurig volgens afspraak

Bij een vakantiehuisje terwijl het door huurders in gebruik was, een wespennest onder de dakrand. Gebeld. Volgende dag precies volgens afspraak opgelost. Huurders blij en wij blij. En de prijs was heel netjes.

• Soort ongedierte Wespennest

Snel, vriendelijk en vakkundig! AANRADER!!

Wat een fantastische ervaring met Mdb (Martijn). Ik had in de ochtend gebeld over de (mogelijk) aanwezige muizen in mijn huis en ‘s middags was hij er al. Wat een vriendelijke, transparante en vooral vakkundige man is Martijn. Hij heeft kort en duidelijk uitgelegd wat hij precies ging doen en hoeveel keer hij nodig had om terug te komen. Hij is maar 2 keer geweest en sindsdien nooit meer sporen van en/of een muis gezien in huis. Ben je op zoek naar een deskundige op het gebied van ongediertebestrijding en iemand die zeer snel handelt? Dan raad ik Mdm Ongediertebestrijding 100% aan!!

• Soort ongedierte Muizen

Wespenplaag direct opgelost!

Martijn kwam binnen, vertrok binnen 10 minuten en onze wespenplaag behoorde direct tot het verleden.

Snel en effectief

Martijn kon meteen langskomen, wespennest verwijderd en nog een gevonden. Nu geen last meer. Zeker aan te raden

Goed opgelost.

Adequate oplossing geboden en ook nog antwoord gegeven over een bepaalde wespensoort.

• Soort ongedierte Wespen

Snelle service, aardige man, verstand van zaken en zeer klantvriendelijk

• Soort ongedierte Wespen

Zeer snel en adequaat gehandeld.

Een wespennest onder de dakpannen! Daarom snel telefonisch contact opgenomen waarbij ik vriendelijk te woord gestaan. Er werd meteen een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend. Martijn heeft deskundig en adequaat gehandeld. Er was maar één behandeling nodig. Supergoed!

• Soort ongedierte Wespennest

In één keer van de wespen af!

Wij hadden wespen in de voeg tussen twee woningen. Martijn heeft dit snel, vakkundig en in één keer verholpen. Niets dan lof!

Snel en meteen opgelost

Snel een afspraak en met 1 behandeling opgelost, erg tevreden over de service en het geld waard wij konden weer genieten in de tuin in de zomer !

• Soort ongedierte Wespen best

helemaal super! probleem met wespennest snel opgelost

zoals beschreven; helemaal top!

• Soort ongedierte wespen

Wat je verwacht van een professioneel bedrijf!

Meerdere offertes op gevraagd voor ons houtworm probleem. Diverse bedrijven op inspectie gehad, bij Martijn van MdB ongediertebestrijding hadden wij direct het beste gevoel, wat een ervaren man dit! De offerte was ietsjes hoger dan 2 andere, maar het voelde zoveel fijner dat we toch gekozen hebben voor MdB ongediertebestrijding. De zelfde week nog waren we van ons probleem af! Ook zeer fijn dat we er een garantie certificaat bij kregen. 6maanden later nog altijd geen last meer gehad.

• Soort ongedierte Houtworm

Probleem snel verholpen

Nadat er een wespennest in mijn huis was ontdekt is het snel en goed verholpen zoals eerder een mierennest. Bij problemen op dit gebied een aanbeveling waard

• Soort ongedierte Wespen en mieren

Snel en effectief

We hadden een wespennest dat zich in had gegraven boven onze slaapkamer. Dhr. De Bruin was snel ter plaatse en had het nest binnen een aantal minuten verdelgd. Het is niet teruggekomen.

Prima verzorgd.

Het wespennest is na een telefoontje zeer snel verwijderd tegen een redelijke prijs. Daarna kon de schilder verder.

Zeer effectief en prettig

Martijn kon snel komen en ging heel efficiënt te werk.

Uitstekend!

Vakkundig en snel, stond meteen de volgende dag voor de deur. Geen last van wespen meer!

Kwam de zelfde dag nog

Kwam de zelfde dag nog en tien minuten later was het wespennest dood

Prima wespenbestrijder *****

Verschillende pogingen gedaan om wespennest zelf te verwijderen maar tevergeefs. Toen contact opgenomen met deze professionele bestrijder en de klus was voor hem snel geklaard! Snelle service gekregen en de wespen zijn nooit meer teruggekomen!

• Soort ongedierte Wespen

Prima vent, snel geregeld. Top.!

Leuke, nette vakman.

• Soort ongedierte Wespen

Het was een top ervaring!

Meneer was op korte termijn beschikbaar en was bereid om mee te denken! Na 1 bezoek geen last meer gehad van wespen en bijen. Top ervaring en zeker aan te raden!

• Soort ongedierte Wespen en bijen

Goede service, probleem verholpen

Probleem met wespen, snel opgelost

Aardig persoon En professionele dienst

• Soort ongedierte Wesp