Uitstekens

Alle wespen zijn weg en zijn tot op heden niet meer terug gekomen gelukkig!

• Soort ongedierte Wespen

Dag Nora, Wat fijn om te lezen dat alle wespen weg zijn en dat u tevreden bent! Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding

De wespen in nog geen 5 minuten weg, geeft een veilig gevoel.

Vrijdags een wespennest ontdekt in een van grasstruiken in de bloemenbak. Erg vervelend maar gelukkig niet dicht bij het huis. De maandag erop heeft martijn de wespennest onschadelijke gemaakt. Het was al binnen 5 minuten rustig rond het nest. Vervolg afspraak was niet nodig.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Kitty, Wat fijn dat jullie weer veilig de tuin in durven te gaan. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Service was goed, keurig op tijd voor de afspraak en probleem met wespennest was verholpen

Ik belde in het weekend. Werd snel teruggebeld. Martijn was op tijd voor de afspraak. Vanwege de drukte was de afspraak op dinsdagochtend. Hij heeft duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Het probleem met het wespennest is verholpen.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Ramses, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw recensie. Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snel en goed geholpen

Een hoornaarnest in je huis is niet heel fijn, daarom via internet bij MdB terechtgekomen. Na telefonisch contact kon ik dezelfde dag nog geholpen worden. Hoornaars waren binnen een dag vertrokken en niet meer teruggezien.

• Soort ongedierte Europese hoornaar

Goed en snel geholpen

Hele goede ervaring na een paar uur was het opgelost.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Frits, Goed om te lezen dat u alles positief ervaren heeft. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Vriendelijk goede service

Goede service. Snel opgelost, na eerste behandeling waren wespen vlakbij terug gekomen ook dat werd keurig opgelost.

• Soort ongedierte Wrspen

Dag Michiel, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Vakkundig en snel!

Snel, vakkundig en goede communicatie

• Soort ongedierte Wespen

Dag Thijs, Fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snel en goed geholpen.

Wespen probleem ontdekt in spouwmuur. MdB gevonden op internet, gebeld en volgende dag zijn ze bestreden. Resultaat was bijna direct. Als het niet was gelukt komt hij nog eens terug.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Bob, Fijn dat alles zo snel goed gekomen is. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Zeer professioneel!

Wij kwamen terug van vakantie en na een aantal weken merkten wij bedwantsen in onze slaapkamer aan, meteen belde wij MdB. Na een zeer fijn telefoongesprek konden ze de zelfde dag nog voor een gratis inspectie langskomen! Tijdens de inspectie bleek het ook in de slaapkamer van onze dochter te zitten. Dus de hele boel maar laten behandelen omdat we de koffers al op zolder hadden opgeborgen. En met succes, nu 3 weken later geen overlast meer van die zeer vervelende beestjes! Op welke manier dan ook enorm tevreden met MdB ongediertebestrijding!

• Soort ongedierte Bedwantsen

Dag Carla, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze aanpak, en wat fijn dat alles opgelosg is. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snel en vriendelijk

Na gebeld te hebben was er op korte termijn een afspraak mogelijk. Het wespennest is ingespoten met een poeder en ik kreeg een goede uitleg. Top ervaring. Mocht ik weer last hebben van ongenode gasten bel ik zeker weer.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Karin, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snel, goed en betaalbaar

Heb in 2 weken tijd last gehad van bijen in spouwmuur en wespen in heg. In beide gevallen snel opgelost. Super

• Soort ongedierte Wespen en bijen

Dag Martin, Fijn om te lezen dat alle 2 de problemen zijn opgelost, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snel en uitstekend geholpen

We hadden een wespennest. Gebeld met MDb ongediertebestrijding en direct de volgende dag stond er iemand die het probleem snel en professioneel heeft opgelost voor een schappelijke prijs. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Een aanrader!

• Soort ongedierte Wespen

Dag Alfred, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snelle en vakkundige afhandeling van een naar probleem.

We hadden sinds kort regelmatig een wesp binnen in huis en dat terwijl we alle horren net vervangen hadden. Uiteindelijk zijn we gaan bellen met MdB ongediertebestrijding. Het bleek dat hij die middag in de buurt was en kwam zo om 5 uur bij ons aan de deur. Vanaf buiten kon hij al zien dat het probleem binnen in de "knie" van het dak zat. Eenmaal boven op zolder bleek er een groot wespennest direct achter de betimmering te zitten. Na 1 behandeling was het al snel weer rusting en is het nest uitgeroeid. De kosten hiervoor waren van te voren al duidelijk af gesproken met de garantie dat als alles na een aantal dagen niet volledig weg was hij terug zou komen voor een tweede behandeling. Dit bleek dus niet nodig in ons geval. Als je last hebt van ongedierte kunnen wij MdB ongediertebestrijding van harte aanbevelen. Bijzonder vriendelijk man die zijn belofte totaal waarmaakt én z'n afspraken nakomt!!!

• Soort ongedierte Wespen

Dag Rob, Wat goed om te lezen dat alles zo snel is opgelost. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Was de eerste die gewoon zijn telefoon opnam, nadat ik belde. Veel bedrijven namen hun telefoon niet op.ondanks er 24/7 stond Had een nest zitten in me spaumuur. Kon gelukkig snel komen. En was snel verholpen.

• Soort ongedierte Wespen nest

Dag G, Goed te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Prima en snel geholpen

Heeft uitstekend werk geleverd. De wespen waren Binnen een dag verwennen. Ik werd ook heel snel geholpen.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Peter, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Vlot en snel opgelost!

Aardig en geïnteresseerd.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Daphne, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Super geholpen en tips gegeven om in de toekomst te voorkomen dat nest terug kom

• Soort ongedierte Wespennest

Dag Henk, Fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, Mdb-ongediertebestrijding

Top service!

Super geholpen. Afspraak gemaakt en netjes te woord gestaan. Geen last meer gehad van wespen

• Soort ongedierte Wespennest

Dag Quenno, Goed om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Geweldig snelle service!

Gisteren ontdekte ik een wespennest, vlak bij mijn achterdeur, helaas ben ik enorm allergisch voor de steek en is voor mij heel gevaarlijk. Na contact te hebben gehad met Martijn heeft hij heel snel actie ondernomen met een goed resultaat! Vond het fijn dat hij zo snel en adequaat handelde, dit bedrijf raadt ik iedereen aan! Martijn nogmaals mijn dank!

• Soort ongedierte Wespen

Dag Marion, Wat fijn om te lezen dat u weer veilig genieten kan van uw tuin. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding

Snel en afdoende.

Martijn was snel ter plekke, en heeft het wespennest afdoende verwijderd. Een Aanrader !

• Soort ongedierte Wespennesten 2 stuks

Dag Han, Bedankt voor uw recensie. Groet, MdB ongediertebestrijding.

Kundig, zorgvuldig en een redelijke prijs

De ongedierte bestrijder kwam snel werkte zorgvuldig, lostte het probleem op en heeft verstand van zaken. Probleem was een wespennest. Aanrader!

• Soort ongedierte Wespennest

Dag Willem, Fijn dat onze aanpak u tevreden heeft gesteld. Bedank voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Top ervaring super deskundig en snel

Probleem was snel opgelost.

• Soort ongedierte Muizen

Beste, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Goed en snel

Snel en goed.

• Soort ongedierte Wespen

Dag Regina, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Zeer goed!

Muizen zit je niet op te wachten, wij kwamen bij MdB ongediertebestrijding terecht, en deze kon de zelfde dag nog starten met een van hun pakketten. Na een 3tal bezoeken nu geheel muis vrij. Het huis is tevens geheel beschermd nu door dat alle openingen vakkundig dicht gemaakt zijn!

• Soort ongedierte Muizen

Dag Barry, Goed te lezen dat onze aanpak u tevreden gesteld heeft, Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.

Snelle en professionele hulp

In alle opzichten is MdB prettig om mee te werken. Er is duidelijke communicatie vooraf. Er wordt snel gereageerd en meegedacht met eventuele oplossingen en/of vraagstukken.

• Soort ongedierte wespen

Dag Jeroen, Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie! Groet, MdB ongediertebestrijding.