Snel, accuraat, vriendelijk

Voor iedereen aan te bevelen. De toegezegde voucher heb ik alleen nog niet ontvangen.

Top geregeld en alles op de afgesproken tijd.

Afspraak gemaakt voor het wisselen van 2 nieuwe voorbanden. Keurig netjes op tijd en op de afgesproken locatie geregeld.

Top Top Top

Goeie club. Netjes en vriendelijk. Komen afspraken nauwkeurig na. Gewoon een hele fijne ervaring!

Hele goede service.

De monteur was heel vriendelijk en netjes. Hij heeft een wielenwissel gedaan en daarbij ook netjes de bandenspanning gecontroleerd. Prettige ervaring, volgend seizoen schakel ik tyreclub weer in.

Doen wat ze beloven !!!!!!

Dit is de eerste keer dat ik van Tyre club gebruik heb gemaakt, en het is me uitstekend bevallen. Kwamen op de afgesproken dag en tijdstip langs en hebben zeer vakkundig de banden compleet met velgen gewisseld en gelijk de zomerbanden op de juiste spanning gebracht. Ben er zeer content mee.

Zeer goede ervaring met de tyre-club

Zeer snelle service. Winter wielen wisselen onder mijn Mercedes. Prachtig nieuwe bus met de nieuwste banden service apparatuur. Zelfs een splinternieuw balanceert apparaat aanwezig in de bus. Eigen elektrische installatie in de bus. Twee club is zeer aan te bevelen

Wat een top service!

Afspraak was binnen een dag gemaakt. De heren belde netjes van tevoren dat ze eraan kwamen en hielpen met de banden versjouwen die toch wat verder lagen. Na het wisselen werd alles nog even gecheckt en ik kon vervolgens met m'n mobiel betalen. Geen verrassingen ook. Daarnaast super vriendelijke gasten. Al met al een dikke aanrader!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.