perfecte service!

Goede ervaring, service goed, uitstekende communicatie, prijs/kwaliteit zeer goed.

Super fijne gasten

Veni, vidi, vici.

Hij kwam, hij zag en overwon de lekke band. De afspraak was snel gemaakt, het telefonisch was vriendelijk en de reperatie cq vervanging isuitstekend uitgevoerd door een vriendelijke medwerker.

TOP

Communicatie uitstekend Snelheid service uitstekend Service uitstekend Uitermate vriendelijk

fantastisch zo een service aan huis

na een korte mailwisseling over de bandenmaat was daar de rijdende werkplaats met een nieuwe band .goed initiatief

Op tijd

Vriendelijk

Snel, transparant en betrouwbaar

Heldere informatie vooraf, geen verrassingen met de kosten, eerlijk advies,

Snel, vriendelijk en betaalbaar

Zeer onder de indruk van de snelheid waarmee de afspraak werd gemaakt en de band werd verwisseld. Vriendelijke en deskundige service. Waanzinnig klantvriendelijke dienst. Gemak en niet meer naar de garage. Bij elkaar 30 minuten bezig geweest versus zelf naar de garage, wachten en weer terug. Dan ben je toch al rustig 2 uur verder (minstens). Absolute no brainer.

In één woord: Top!

Goeie gasten. Professioneel de- en montagemateriaal en nagelnieuw rubber. Ik had een probleem met een tpms sensor en dat is goed opgelost. Vanaf heden mijn vaste bandenboer.

Via Google gevonden en omdat ze dicht waren kon je via Whatsapp contact krijgen. Even heen en weer geappt wat gegevens door gegeven en een afspraak was zo gemaakt. Op de dag van afspraak belt de monteur je een half uur van te voren je op dat hij onderweg is. Echt een top bedrijf die ik zeker aanbeveel.

Fijne communicatie, snelle service!

goede snelle service

zeer goede en snelle service. Tevreden klant

Prettige mensen, goede service en goed werk

Vandaag reed ik een lekke band en het is direct dezelfde dag gefixt.

Service zoals het hoort!

In de avond om 21:00 uur contact opgenomen via WhatsApp. Nog geen 10 minuten later reactie en meteen een afspraak kunnen maken voor de volgende ochtend. Monteurs op locatie denken goed met je mee en zijn erg vriendelijk. Dit bedrijf weet hoe het moet op het gebied van service!

Topdienstverlening

Gisteravond geappt, vanochtend top geholpen

Om 4 uur gebeld… 1,5 uur rijden afstand waren de mannen keurig optijd. Super service , super netjes te woord gestaan, veilig gevoel weer de weg op! Toppers ! Een vrouw in nood geholpen !

Top services

Uitstekend geholpen Snel en vriendelijk

Helemaal tevreden!

Van offerte tot montage zeer vriendelijk en kundig geholpen door de mensen van Tyre Club. Ze nemen echt de tijd voor je en proberen de beste deal te krijgen. Op de dag van montage belde de monteur eerst netjes dat hij onderweg was en was stipt op het afgesproken tijdstip aanwezig. Er stond een uur voor de werkzaamheden maar hij was binnen 45 min al klaar. Ik ben zeer tevreden en ik kan Tyre Club iedereen aanbevelen.

Voldoet precies aan de verwachting.

De dienstverlening, de communicatie, de uitvoering, de kosten, het is redelijk, keuring en correct. Kan het aanbevelen als je deze dienstverlening wenst.

Wat een SUPER service!

Donderdagavond rond 20u een app gestuurd. Binnen 1 uur antwoord. En de volgende dag om 9u stonden ze bij mijn auto om mijn band te fixen. Super vriendelijk, snel en goeie prijzen. 10 sterren voor jullie. #toppers!

Snelle vriendelijke & professionele hulp bij een platte band,

Monteur kwam netjes op de afgesproken tijd aangereden. Gaf duidelijk aan wat hij ging doen en wat de verschillende scenario's met bijbehorende kostenraming zouden kunnen zijn. Vroeg een aantal keer toestemming voordat hij met het werk begon. Legde tijdens het werk duidelijk uit wat hij deed en de oorzaak was snel gevonden en verholpen.

Snel en vakkundig.

Fijne ervaring, van afspraak maken tot de montage. Fijn dat de monteur een half uurtje van te voren belt. Als je het geld er voor over hebt, zeker een aanrader!

Snelle en professionele service.

Binnen een aantal uur ter plaatse, vriendelijk en snel (binnen 15 min!) de band verwisseld en rest bij gesteld. Kan dit zeker aanraden!

Vriendelijk, snel en denkt mee

Ik werd snel en vriendelijk geholpen, op locatie dacht de monteur ook goed mee!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.