Excellent service

Since my tere got flat on the highway therefore I needed quick replacement. Tyreclub guy brought and replaced new tyre in just few hours. Quick and professional service.

• Would you recommend us? Yes

Goede, snelle en betrouwbare service voor de deur

Ik had per direct winterbanden nodig vanwege de sneeuw om naar werk te komen. Dit was voor hen geen probleem. Binnen een dag werden ze voor mijn deur erop gezet. Snel en gemakkelijk en gaven goed advies. Echt een aanrader!

Helemaal top

Uitstekende communicatie, vlotte service en prime afhandeling ter plaatse. Beter kan gewoon niet.

Top service!

Goede afspraken, prima service, vriendelijke monteur!

Vlug en netjes

Ze waren er vlug, een vriendelijke man en werd vlug geholpen

Super snel, super aardig, heel goed geregeld!

Ik kon voor dezelfde dag nog een afspraak maken, werd heel vriendelijk geholpen en de banden zitten er goed onder. Wat wil een mens nog meer?

Zeer goede ervaring.

Mooi op tijd. Zeer goede en hulpvaardige banden wissel(s). Prima!

Top geregeld en top service!

Werken uitstekend netjes en snelle service!

Top service en perfecte prijs - kwaliteit verhouding

Fijne service bij je voor de deur, je kunt zelf blijven werken. Betalen werkt ook makkelijk via de pin En als klap op de vuurpijl nog een goede aftercare (bij meldingen van de auto tijdens de eerste rit na de wissel) Ik ben een tevreden klant (een tevreden lid van de tyre club)

hebben alles op orde en komen graag terug als dat moet

Snelle, laagdrempelige service!

Ik vond het prettig dat ik op zondag via whatsapp nog een afspraak kon plannen. Het contact was informeel maar wel professioneel. De e-mail kwam helaas in de spam filter, maar dat zal nu niet meer gebeuren (filter aangepast). Ook miste ik de update op de dag van de uitvoering (half uur voor uitvoering). De uitvoering zelf ging soepel en de monteur had verstand van zaken. Het formulier was overzichtelijk en feedback was duidelijk.

Super service

Erg blij dat ik de Tyreclub heb gekozen om mijn banden te verwisselen. Excellent

Snelle en goed service voor een correcte prijs.

Perfect, en eindelijk weer rijden met winterbanden! Kon niet beter

Adequate reactie via whatsapp, top service!

Goede service, prima prijs/kwaliteit verhouding!

Fijne, snelle dienstverlening!

Vlak voor de winter z’n intrede deed nog snel een afspraak kunnen maken bij de Tyreclub. Dienstverlening was top! Hele snelle service en binnen een uur had ik nieuwe banden onder m’n auto.

erg sevicegericht

Uitstekende service en erg professioneel

Steengoede service!

Stipt op tijd, uiterst vriendelijke en competente monteur en een zeer professionele wissel! En dat terwijl je thuis (of op je werk) door kunt gaan waar je mee bezig was. Kortom: een aanrader!

Fantastische service

Ik had thuis ineens een platte band, na telefonisch contact kwam er al snel een monteur. Perfect geholpen en binnen mum van tijd kon ik toch nog met de auto weg! Vriendelijke monteur, die direct zag wat er aan de hand was. Een echte aanrader!

Snelle, vriendelijke en goede service

Ik ben heel goed geholpen door Tyre Club nadat ik een klapband had. Zowel het contact op WhatsApp als de communicatie met de monteur verliep uitstekend. Ze zijn erg klantvriendelijk. En daarnaast is het natuurlijk heerlijk makkelijk zo, een bandenwissel op locatie. Ik heb m'n andere banden ook maar meteen laten verwisselen. :)

Keurig bedrijf met vriendelijke mensen en goede vakmannen. Een echte aanrader.

Snelle service aan huis

Snel, vriendelijk, professioneel en aan huis, ideaal.

Praktisch, professioneel en plezierig

Snel geregeld, helder proces en goede prijs

In het weekend werd er snel contact met me opgenomen nadat ik een berichtje had verstuurd Op maandag gelijk afspraak met Wesley. Prima service.

Erg vriendelijk geholpen! Nieuwe bandjes zitten er weer strak onder!

Over Tyre Club

Tyre Club komt bij je langs voor je banden. Wij geloven in gemak, besparing en efficiency. We wisselen je seizoensbanden en slaan de gewisselde set desgewenst voor je op. Ook leveren we nieuwe banden en monteren deze uiteraard ook op locatie. Bij Tyre Club staat de klant op 1. We willen ons onderscheiden van alle bandenbedrijven door een kwalitatief hoogstaande service en een optimale klantbeleving. Het is onze missie dat elke klant een goed gevoel overhoudt aan elk bezoek van Tyre Club.