Deskundige hulp

Duidelijke communicatie en snelle reactietijd. Ik ben zeer goed en deskundig geholpen, waarbij ik me gehoord voelde.

• Betrokkenheid

Snel, deskundig en eerlijk advies!

Meerdere keren heb ik contact gehad met mevrouw Buiter met juridische vragen. Zij geeft snel, deskundig en eerlijk advies. Het is heel fijn dat zij met je mee denkt en ook telefonisch beschikbaar is om persoonlijk mee te denken en vragen te beantwoorden. Het is aan te raden om contact mevrouw Buiter contact op te nemen indien je juridische vragen hebt!

• Betrokkenheid

Antwoord zeer Deskundig, Secuur en Snel!

Wilde graag advies over een ontvangen strafbeschikking. Haard antwoord was zeer deskundig, secuur en snel en toch nog geduldig. Hierdoor kon ik zelf de conclusie trekken of ik in Verzet wilde gaan of gewoon de boete betalen. Heel erg fijn en bedankt voor de ondersteuning!

Duidelijk en doeltreffend, bedankt voor je geweldige advies en hulp.

Reageert snel en zeer clientvriendelijk.

Op je levenspad kan je de juiste mensen op het juiste tijdstip treffen

Manon Buiter is een fantastische bestuursrecht advocaat. Manon is niet alleen uiterst deskundig, maar ook laagdrempelig, met duidelijke taalgebruik zonder veel wollig juridisch vakjargon, kordaat, oprecht betrokken en empathisch. Manon heeft ons geweldig begeleid in een recente bezwaar en beroepsprocedure en ijzersterk inhoudelijk vertegenwoordigd waardoor wij in het gelijk zijn gesteld. De familie is haar zeer dankbaar en wenst Manon alle goeds in haar levensloop en de welverdiende mijlpaal in haar loopbaan.

Ik heb de gebeld over een strafbeschikking om te vragen of het invloed heeft op mijn VOG, Mevrouw heeft mij in details uitgelegd hoe die procedure gaat mocht ik hem aanvechten. En wat de gevolgen kunnen zijn. Bedankt !

Neemt de tijd voor een goed gesprek

Na contact opgenomen te hebben via het internet zeer snel teruggebeld. Wat volgde was een telefoongesprek waarin de tijd voor je genomen wordt en al je juridische vragen op een duidelijke manier beantwoord worden, hetgeen ik als zeer prettig heb ervaren.

Super snel en goed geholpen!

Ik liep tegen een vraagstuk aan over planschade, iets waar ik zelf niet vaak mee te maken heb. Manon nam zelf de telefoon op, beoordeelde mijn situatie snel en kundig en heeft mij direct bruikbaar advies gegeven. Mocht ik nog meer vragen hebben kom ik zeker bij haar terug.

Erg vriendelijk, behulpzaam, luistert goed en geeft toepasselijk antwoord. Goed geholpen!

Waanzinnig goed!

Mevrouw Buiter heeft mijn belangen behartigt in een verkeerszaak. De resultaten waren ongekend goed. Kijkend naar mijn ervaring met advocatuur is Buiter een van de beste. Dank jullie wel!

Topadvies

Ik had wat vragen betreffende een strafbeschikking die mij is opgelegd. Ik ben professioneel en kwalitatief geadviseerd en weet nu wat ik kan doen om in beroep te gaan. Verder beveel ik Buiter Advocatuur aan voor vakkundig advies.

Prettig!

Ik heb telefonisch contact opgenomen en werd netjes te woord gestaan. Mevrouw was heel behulpzaam en heeft al mijn vragen kunnen beantwoorden. Ik ben ontzettend tevreden en weet gelukkig hoe ik alles verder aan moet pakken.

Goed en fijn gesprek

Vriendelijk, prettig en bovenal deskundig advies gehad van mevrouw Manon Buiter! Ze nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Na het gesprek met goed vertrouwen in verzet gegaan.

Goed geholpen en fijn gesprek

Ik krijg een strafbeschikking thuis gestuurd en na wat speurwerk op internet kwam ik erachter dat dit mogelijk op mijn strafblad zou komen. Lichtelijk in paniek "verzet bij strafbeschikking" gebeld. Ik ben toen heel vriendelijk geholpen door Manon die mijn zorgen heeft weggehaald en advies heeft gegeven. Hopelijk niet meer nodig maar zal het zeker aan andere aanraden

Voor altijd dankbaar !!

Ik plaats nooit een review maar nu wel ! Ik ben mevrouw Buiter voor altijd dankbaar voor wat zij gedaan heeft voor mij. De manier waar zij op werkt is ongelooflijk goed. Je bent niet maar een 'klant of een nummer'. Wat ook een pluspunt is dat zij niet als vele andere slecht bereikbaar is. Zeer goede advocaat. Nogmaals dank!!

Aardig en behulpzaam

Heeft me erg geholpen en al mijn vragen beantwoord

Geen beter advocaat kunnen wensen! De type advocaat die door het vuur gaat voor haar cliënten.

Geholpen door Buiter Advocatuur. Erg tevreden over hoe de samenwerking is gegaan. Ze hebben mij goed gesteund en geadviseerd tijdens het gehele proces. Wat ik heel erg waardeer is dat ze naast goede juridische hulp die ze mij hebben gegeven ook erg mee leven met mijn zaak waardoor ik als cliënt er zeker van ben dat we er alles aan hebben gedaan om de uitkomst ten goede van mij als cliënt te keren.

Hele fijne ervaring

Ik had wat vragen over een strafbeschikking. Ik werd erg goed geholpen en mijn vragen werden goed beantwoord. Erg blij met de hulp!

Bijzonder vriendelijk en duidelijk

Ik ben heel erg dankbaar voor de hulp van mevrouw Buiter. Na het verliezen van mijn rijbewijs heeft zij mij op een ontzettend fijne manier geholpen met het opstellen van een klaagschrift. Het was snel duidelijk hoe ik het aan moest pakken en wat de vervolg stappen waren in het proces. Een vriendelijke advocate die u goed bij kan staan bij rijbewijs zaken.

Ik ben mevrouw Buiter voor eeuwig dankbaar voor de geweldige service!

Ik ben met mevrouw Buiter in contact gekomen als gevolg van een strafrechtelijk onderzoek (na een incident in een sport- en spel situatie) wat tegen mij gestart werd. Mevrouw Buiter heeft mij vanaf het eerste moment geweldig begeleid — in de aanloop naar zowel het verhoor als de rechtszaak nam zij, naast de voorbereiding op beide, alle tijd om mijn vragen te beantwoorden, geen vraag was haar te veel. Naast mevrouw Buiter haar juridische kennis, verloor zij ook de emotionele impact van het traject nooit uit het oog; deze combinatie maakte het heel erg fijn om met haar samen te werken. Kortom, ik zou mevrouw Buiter aan een ieder aanbevelen.

Deze dame maakt geen fouten maar lost ze op

Elegante verschijning met het hart op de juiste plaats en een heldere kijk op de zaak.Haar pleidooi was zeer zorgvuldig in elkaar gezet, zelf de rechter had even een adempauze nodig! Manon Buiter weet waar mee ze bezig is laat daar geen twijfel over bestaan. Ze heeft de zaak voor mij gewonnen Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen Deze fantastische advocaat Is de beste keuze die ik in een lange tijd heb gemaakt Dimitri Amadeo Multigroove crew

Uitstekend kantoor en buitengewoon fijne advocate

Mevrouw M. Buiter is een zeer kundige advocaat en bovenal een fijn mens. Ik kan dit kantoor van harte aanbevelen.

Top Advocaten bureau !

Ik kon mijn verhaal doen er werd heel aandachtig geluisterd. Ik kreeg eerlijk advies en informatie over de beste keuze die gemaakt kon worden. Ik raad dit advocaten bureau zeker aan !

Goede en deskundige hulp!

Mijn ervaring was heel fijn. Ik ben erg goed geholpen. De deskundige hulp heeft mijn stress weggenomen en ik zou het iedereen aanraden die in een lastige juridische situatie zit.

Service was uitstekend, dank voor alle hulp.

Alle vragen werden goed opgevolgd en Manon was zeer attent.

Over Advocaatscore.nl