Top geregeld

Maandag jl mocht ik voor Monuta een staatsierit verzorgen. Aangekomen werd ik professioneel ontvangen door de UVL, Inge Koning. Ook de begeleiding van de nabestaande maakte erg veel indruk op mij. Alles was tot in de puntjes geregeld. Wat mij betreft een tien met een griffel.

Goede service en heel vriendelijk

Vanaf dag 1 tot na de uitvaart uitstekend alles geregeld

Klaasje Mulder heeft de uitvaart super geregeld !!

Alles heel goed door gesproken

Compliment

Tijdens de zwaarste tijd in mijn leven stond Klaasje ons bij met goede adviezen. Ze dacht mee, was altijd bereikbaar voor vragen en regelde alles perfect. Een betere uitvaartbegeleidster had ik mij niet kunnen wensen.

supernetjes

Wij hebben een zeer positieve ervaring . Alles was perfect geregeld. Persoonlijke betrokkenheid .Ruim de tijd om wensen te bespreken.

Goede begeleiding, alles was conform de afspraken geregeld.

Ik heb een warm gevoel overgehouden aan de begeleiding vanuit Monuta. Een luisterend, meedenkend en meelevend oor met veel ruimte voor eigen inbreng.

Persoonlijk en betrokken

Inge nam zelfs het woordje van de dominee over toen deze op de dag van de uitvaart ziek bleek te zijn. Dit deed ze enorm goed. Ze dacht goed mee met onze wensen en alles was mogelijk.

Prima verzorgd.

Professionele hulp.

De ervaring was erg goed bij de uitvaart van onze moeder

Zowel voor als na de dienst zijn we prima geholpen, wat er belooft werd is goed nagekomen zelfs toen ons contactpersoon corona op de dag van de uitvaart kreeg, heeft een collega van haar de de uitvaart prima overgenomen. De genodigden op de dag van de uitvaart hadden lof over hoe alles was gelopen.

Ze nemen je netjes alles uithanden ,en ze vullen het goed in wat jou wensen zijn!

Alles in goed overleg geregeld

Goede ondersteuning van Klaasje Mulder

een respectvolle en mooie uitvaart

Monuta heeft ervoor gezorgd dat mijn neef een waardige en respectvolle begrafenis heeft gekregen. In het bijzonder wil ik Inge Koning bedanken voor de leiding en de toespraak tijdens de begrafenis. Ik heb dit erg gewaardeerd. Met een goed gevoel kijk ik terug op een mooie begrafenis..

Warmte en vriendelijkheid

Het is al zo moeilijk om afscheid te nemen van een geliefde en hoe fijn is het dan dat degene die je bijstaat zo vertrouwd is alsof je diegene al veel langer kent. Iemand die rust en warmte uitstraald. Alles werd goed uitgelegd en na de crematie hadden we nog contact en als we dan een vraag hadden konden we die ook stellen, Kortom, het was ondanks al het verdriet een fijne ervaring dat het zo goed begeleid werd, en dat is heel waardevol

Monuta neemt heel veel zorg uit handen

Monuta neemt heel veel zorg uit handen

de mensen waren vriendelijk en de begrafenis was goed geregeld

Buiten bovenstaande vind ik het vreemd dat ik na de begrafenis niets meer heb gehoord, bijvoorbeeld over wat er nog komen gaat m.b.t. tot een grafmonument en financiën.

Respectloos

Elise Weda (Monuta) heeft de uitvaart van mijn moeder geregeld. Ze heeft ons en mijn familie buiten in de kou op de stoep 3 kwartier laten wachten bij het uitvaartcentrum. Werden niet begroet door haar en niet gecondoleerd. Tijdens de dienst in de kerk zijn er nare voorvallen geweest. Ze was niet op de hoogte van de RIVM regels betreft Covid. Na de dienst in de kerk is ze zonder te kijken of er nog familie in de kerk aanwezig was weggereden naar de begraafplaats zonder ons. Een ervaring die in mijn geheugen staat gegrift en kunnen het nooit meer overdoen. Zij weet van de klacht maar heeft niet de moeite genomen om hierover in gesprek te gaan met ons.

Beste Janny, We vinden het vervelend dat u nog steeds een naar gevoel hieraan overgehouden heeft, ondanks de meerdere gesprekken en de oplossing waar we samen op uit zijn gekomen. Helaas kunnen wij dit gevoel niet bij u wegnemen. Afdeling Klanttevredenheid Monuta

Erg klantvriendelijk

Hele goede hulp bij de begeleiding van de crematie van mijn moeder en ook emotionele goede steun.de monuta medewerkster was 24 uur bereikbaar voor hulp en steun voor mij heb dat als heel prettig ervaren.ook de nazorg was perfect.

prima begeleiding

als uitvaartbegeleidster hadden we | Klaasje Mulder. we hadden ons geen betere kunnen wensen. Is een warm persoon en betrokken met de nabestaanden. die tien hebben jullie aan haar te danken. Wees zuinig met haar.

Boeierweg 13 8042 PV Zwolle

Over Monuta Uitvaart