Was naar tevredenheid

priemma

Supper

Het was allemaal goed geregeld

Goede dienstverlening

Gemoedelijk , professioneel en altijd bereikbaar , we hebben hoofdzakelijk te doen gehad met Klaasje en dat liep heel goed

Top geregeld!

Alles goed geregeld in een ongedwongen sfeer! Wat vooral opviel dat Klaasje Mulder extra aandacht besteede aan mijn vader tijdens de uitvaart! Echt top! En leuk dat je Appie zo mag noemen, net of je elkaar al langer kent!

Klaasje is een warme en betrokken vrouw. Met aandacht werd alles besproken t.a.v het overlijden van mijn broer. Ze dacht echt mee zonder je dingen op te dringen. Ik had het gevoel of ik haar al jaren kende. De aandacht die had voor mij als nabestaande heb ik heel erg gewaardeerd. Ze was een grote steun. Het voelde vertrouwd zonder dat ze het professionele uit het oog te verloor. Het voelde daardoor ook minder zwaar. Kortom ik gun iedereen een Klaasje. Ze is zo geschikt voor dit werk.

Klaasje Mulder is TOP.

Als het om de uitvaart gaat ben ik zeer tevreden vooral omdat Klaasje Mulder al mijn speciale wensen kon vervullen. Nogmaals Top.

Duidelijk, kundig en waardevol

We hebben het contact met alle medewerkers van Monuta als heel prettig ervaren. De uitvaartverzorger heeft ons in alle opzichten enorm ontzorgd, zonder ons ook maar één keuze te ontnemen. Ook als we voor het één hadden gekozen, maar uiteindelijk het andere wilden op de dag zelf, dan kon dat zonder problemen. Men is telkens duidelijk en open geweest over kosten, over facturen en verzekeringen dus we kwamen niet voor verrassingen te staan. Het afscheid zelf was, mede door support en kunde van Klaasje Mulder, heel mooi en waardevol.

geweldig

een hele fijne en prettige samenwerking ervaren er is goed geluisterd naar onze wensen we konden de uitvaartverzorgster ook altijd bereiken mochten we vragen hebben

Naar alle tevredenheid uitgevoerd door Appie

Het afscheid van mijn vader en moeder en zus en mijn man is naar alle tevredenheid uitgevoerd, dit in verschillende delen van het land. Goed overleg en duidelijke nota. Appie bedankt

Vriendelijk en correct

De uitvaartverzorger was een vriendelijk mens en geen doodgraver in zwart pak .Appie was zeer correct

Zeer betrokken en vriendelijk.

Uiterst professionele begeleiding.

netjes behandeld, door de uitvaartverzorger appie

het is nooit leuk het overlijden van je geliefde waarvan je sinds 1967 geen dag zonder elkaar bent geweest en 54,5 jaar getrouwd was , maar de uitvaart was netjes geregeld wel sober maar dat was haar wens de uitvaartverzorger was een net mens

De uitvaart is prima verzorgd door Monuta!

De uitvaart is prima verzorgd door Monuta!

Liefdevol

Klaasje, wat heb jij veel voor ons gedaan met het overlijden van ons zoontje Aaron in april. Nergens hebben wij ons zorgen over hoeven maken! Alleen wij 'tweetjes' bij het crematorium. Een liefdevol en intiem stuk droeg jij voor, tranen met tuiten, en ook jou emoties waren zichtbaar. Wij zijn enorm dankbaar voor al jouw hulp.

Fijn zulke zorg en ondersteuning in deze moeilijke tijd

Fijn zulke zorg en ondersteuning in deze moeilijke tijd

Waardevol !

Met Appie Stoelwinder als uitvaartverzorger, hebben wij de uitvaart als waardevol en warm ervaren, neemt je de zorg uit handen en denkt mee in oplossingen.

Was in een woord geweldig.

Was heel fijn en waardevol,kijken er ook heel dankbaar op terug.

Super begeleiding gehad bij beide uitvaarten.

Wij hadden bij de uitvaart van mijn moeder Inge Boerkamp. Wat eenfantatische lieve vrouw. Dacht mee en regelde alles voor ons. Ze nam echt dr tijd. Toen mijn vader afgelopen maart overleed heeft zij ons ook bijgestaan ondanks dat ze vrij was. Ook nu weer betrokken en de nodige advies gegeven. Ook na de uitvaart nog contact gehad om te vragn hoe het ging. Wij zeiden tegen elkaar wij hebben Inge dus het komt goed. Ook de contacten met Monuta waren duidelijk. Wij gunneen iedereen een Inge als begeleidster en onze ervaringen waren ondanks het verdriet prettig en liefdevol.

Supper

Onze ervaring met klaasje van monuta was supper alles was duidelijk en kon haar altijd bellen als ik vragen had. Ze heeft ons er prima door heen geholpen.

Een geweldige collega

Al diverse keren mocht ik, als spreker, samenwerken met Inge Boerkamp-Koning. Steeds weer met dezelfde ervaring: geweldig! Zowel naar de families als naar decollega’s van de crematoria: nauwgezet, persoonlijk, rustig, betrouwbaar. Iemand met liefde voor haar werk. Een top-collega! Jan Koopman

Monuta stuurde Inge op ons pad!

Dat was in een verdrietige tijd het fijnst wat Monuta voor ons kon doen! Inge hielp ons bij alles, dacht mee en stelde ons fijne mogelijkheden voor. Dat gaf ons rust en vertrouwen, wat erg fijn was.

Warm en deskundig, de plechtigheid was prima geregeld.

Wat een warme meelevende uitvaartverzorgster stond ons bij tijdens deze moeilijke tijd. Er was heel veel ruimte voor eigen inbreng, het zal voor ons een dierbare herinnering worden, mede door Inge Koning. Wat een empathische vrouw.

Ontzorgen dan komt u terecht bij Moonuta

Geweldige begeleiding. Alles gaat in goed overleg.

Meedenken en meevoelen is de kracht van Monuta

Recentelijk heb ik via uitvaartverzorgster Inge Koning twee uitvaarten mogen vastleggen. Ik was beiden keren onder de indruk hoe Inge met mij meedenkt en meevoelt, zodat we samen voor de nabestaanden dierbare herinneringen kunnen realiseren. Herinneringen die hopelijk bijdragen aan een goede verwerking van een groot gemis. Verder wil ik ook het team van "de laatste Eer" bedanken voor het gastvrije ontvangst en de professionele samenwerking.

Over Monuta Uitvaart