alles goed verzorgd

Mijn ervaring met monuta was zeer goed,alles is naar wens verlopen.

Super geregeld

Boven verwachting zoals alles geregeld werd door Monuta.

Het cijfer 9 zegt volgens mij wel genoeg over mijn waardering rond de begrafenis van mijn broer.

Nog amper het overlijden van onze moeder verwerkt te hebben, die ons op Eerste Pinksterdag 2021 door een niet natuurlijke dood werd ontnomen in het ISALA Ziekenhuis in Zwolle, moest ik op Eerste Paasdag 2022 vernemen van een huilende persoonlijke begeleidster van mijn broer Frans, (die werkzaam is bij IJsselheem De Werkeren in Zwolle) dat hij de spanningen (omtrent een garagebox waarin zijn spullen lagen opgeslagen, en die onze moeder al die tijd huurde van Stichting Woningbeheer Zwolle, niet door hem mocht worden overgenomen, omdat hij in een zorginstelling verbleef) niet de baas bleef, en dat er daardoor een adertje is geknapt, wat uiteindelijk zorgde voor zijn dood. Op dat moment voelt het aan .. alsof al je energie en bloed uit je lichaam stroomt ! Het is dat ik goed ben opgevangen door de twee vaste begeleidsters (Arina en Christa) van mijn broer, en doordat Robert Schepers (van Monuta Zwolle) me op een aangename wijze .. door het gehele begrafenisgebeuren heeft gemanoeuvreerd ! (want zonder hun steun, had ik waarschijnlijk iets geks gedaan)

Aanbevolen.

Persoonlijke aandacht

Goed begeleid als het overlijden onverwachts komt

Alles prima geregeld

De uitvaart ia prima verlopen en alles is goed afgehandeld

goed geregeld

Ik vind dat wij goed opgevangen zijn naar het onverwacht overleden van mijn moeder Goed geregeld en duidelijk Er 1 min punt dat de automatisch incasso nog een maand door loopt En dan daar zelf achter aan moet bellen Zou terug gestort worden Dat is bij deze nog niet terug gestort

In alle opzichten zijn we goed geholpen

In alle opzichten zijn we goed geholpen. We zullen monuta zeker aanbevolen

Alles was goed geregeld

Goed contact met tussenpersoon

Vooraf alles goed door kunnen spreken en na afloop goede nazorg.

Super Goed begeleid had niet beter gekund

Erg trots opnde 2 Dames die ons hebben begeleid ze hebben voor en ne de begravenis ons erg goed geholpen. Tot in de puntjes na alles uitgelegd en alles liep ook netjes zoals was afgesproken en naar wens Betreft Nadia super trots op jou ! Nogmaals bedankt Dames

Monuta is mij enorm tot steun geweest.

Tijdens bespreking van de uitvaart werd goed rekening gehouden met omstandigheden voor wat mogelijk was te bespreken op dat moment. Er werd goed samengevat en aangevuld wat de mogelijke keuzes waren, wat ons duidelijkheid en overzicht gaf. Deze gesprekken verliepen heel ontspannen en harmonieus waar we erg blij mee waren na de stressvolle periode die we achter ons lieten. Verder was het fijn dat we tussentijdse wensen nog konden voorleggen. De uitvaart zelf werd goed begeleid en verliep in een ontspannen sfeer.

Meevoelend en kundig

Zie aanvang

Beter kan niet

Monuta heeft mij, naast de voortreffelijke wijze waarop de uitvaart is verzorgd, het meest geraakt door de warme en begripvolle benadering en begeleiding in de moeilijke dagen na het overlijden van mijn geliefde. Duizend maal dank daarvoor.

netjes

Kostenafhandeling bij Monuta achteraf wel makkelijk ervan afgemaakt.

Een persoonlijk betrokken uitvaartbegeleider die goed naar onze wensen luisterde en met ons meedacht

Wij kijken heel goed terug op de begeleiding van de uitvaartbegeleider. Helaas werd onze uitvaart niet vergoed, omdat ons kindje met 19 weken is geboren en overleden. Gelukkig bood Monuta ons wel een coulance vergoeding en was de begeleiding van de uitvaartbegeleider gratis. We hebben ons heel serieus genomen gevoeld en ook was er liefdevolle aandacht voor onze andere dochter. Er is over een deel van de kosten vooraf wat onduidelijkheid geweest, waardoor de nota hoger uitviel dan wij verwacht hadden. Dat had wat ons betreft beter gecommuniceerd kunnen worden. Maar dit weegt niet op tegen onze positieve ervaringen met de begeleiding.

Uitstekende begeleiding bij de voorbereiding en uitvoering van de uitvaart.

Met name de communicatie verliep vlot en prettig.

Prettig contact

Vanaf het eerste telefoontje van overlijden tot aan de uitvaart een prettig contact gehad. Er is goed met ons meegedacht en we zijn erg tevreden over het hele proces en hoe alles geregeld is.

Deskundig en empathisch.

Deskundig vooral in organisatie waardoor ruimte ontstond voor verwerking.

Wij als familie zijn zeer tevreden over de samenwerking betreft de verzorging en begeleiding over de uitvaart.

Zorgvuldige en vriendelijke service van de ondernemer.

Gezien de uitvaart voor mij voor het eerst zo'n persoonlijke ervaring was, kan ik het niet vergelijken. Ik vermoed dat toch vooral de uitvaart ondernemer bijzonder attent en zorgvuldig was. Alles qerd goed uitgelegd en er waren geen vervelende verrassingen. Al met al waren wij zeer tevreden.

Prettig behandelt goede afwerking

Indrukwekkend terzake.

Sterk.

Professionele organisatie, alles uitstekend op orde heeft en beschikt over fijn personeel

Professionele organisatie die alles uitstekend op orde heeft en beschikt over invoelende, deskundige en doortastende medewerkers. Ik heb het bijzonder gewaardeerd dat de uitvaartbegeleider haar geplande vakantie heeft uitgesteld om de het afscheid van mijn echtgenote te begeleiden. In een verdrietige tijd was Monuta een grote steun.

uitstekende zorg

Een schol dat mijn vader plotseling was overleden. hij had geen uitvaartverzekering. Monuta was de eerste die in mij opkwam( terwijl ik zelf een andere uitvaartverzekering heb?!) Gelijk met het eerste telefoontje al heel vriendelijke en goed geholpen en een paar uur later hadden wij Inge Koning in huis om alles voor ons te regelen. geen idee wat er dan allemaal op je afkomt als dit je eerste overlijden dichtbij is. Maar Inge heeft ons echt met alles heel goed geholpen en was ook een prettige vrouw om tijdens de uitvaart bij ons te hebben om ons erdoor heen te helpen.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.