Behulpzaam

De mensen van monuta zijn zeer behulpzaam denken met je mee en luisteren naar je wensen.

Gevoel voor afscheid

"Een luisterend oor en gevoel voor de situatie, inspelend op de behoefte van de klant die een emotionele rollercoaster ondergaat", dit is de omschrijving die bij Monuta Uitvaart Zwolle past. Geweldig geholpen door Robert Schepers, buitengewoon waardig en respectvol.

Correcte en snelle begeleiding. Goede communicatie

Netjes, begripvolle begeleiding. Geen opdringende manieren. Zeer adequaat en overzichtelijk.

Op een gepaste wijze nabestaanden te betrekken bij de organisatie van een uitvaart

Mevrouw Weda heeft uitstekend de wensen van de nabestaanden van mevrouw de Groen-Dresen verwerkt voor het verkrijgen van een voortreffelijke uitvaart.

In alle opzichten heel klantvriendelijk

zie boven

Ik heb heel veel steun ervaren van de uitvaartverzorger

Wat ik met name heb gewaardeerd is dat ze mij persoonlijk heeft bezocht (en het dus niet telefonisch heeft afgedaan).

De mensen Van Monuta Uitvaart zijn enorm goed getalenteerd en goed in hun vakkennis.

Ik heb een hele goede ervaring met Monuta, de mensen zijn zeer getalenteerd , en zij zorgen dat jij een zorgeloze uitvaart hebt, omdat het toch al een beladen emotie heeft, daarom zorgen zij ervoor dat alles goed verloopt en de pijn en emotie verlicht , en dat vind ik dat de mensen van Monuta je heel goed begrijpen en met je meeleven. Ik kan , helaas uit ervaring wel alle mensen aanraden om Monuta Uitvaart te nemen, wanneer dat nodig zal zijn. Ik ben enorm tevreden over Monuta Uitvaart.

Erg tevreden over de begeleiding

Wij waren erg tevreden over de begeleiding en op de manier waarop wij zijn geadviseerd. En op de manier waarop alles gegaan is. Goede ervaring.

Uw medewerker was in een woord super.

Zeer hulpvaardig, nam groot gedeelte uit handen. Makkelijk aanspreekbaar en.... bereikbaar.

Ruim voldoende

Prettige ervaring met de uitvaartverzorger en de vertegenwoordigers van de Monuta.

Nette en waardige geregelde uitvaart

Keurige en prettige begeleiding bij het regelen van de uitvaart, en de uitvoering van de uitvaartdienst.

goede evaring voor zover dat kon

Daar het volop corona was.met veel aanpassingen. die nodig waren

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.