Alles was netjes verzorgd

Heel tevreden

Alles rond de uitvaart was goed en netjes geregeld.

In 1 woord TOP !

Ik post niet vaak een review, maar wanneer ik dat wel doe dan is dat zeker verdiend. Ik ben nog van die generatie van ..... " Bent u ontevreden ? Vertel het ons. Bent u tevreden ? Vertel het dan aan anderen ". In oktober 2023 overleed mijn moedertje op 92 jarige leeftijd. Dat is op het eerste gezicht een respectabele leeftijd. Maar wanneer je ouder niets mankeert en eigenlijk binnen een kleine week komt te overlijden heeft dat wel een enorme impact. Wanneer je er dan ook nog eens bijna alleen voor staat dan is het fijn dat er van die lieve mensen zijn die je ont zorgen en altijd voor je klaar staan. Dat vond ik in de mensen van Monuta Zutphen en in het bijzonder bij Toon van den Boogaard. Die man heeft mij zo voortreffelijk geholpen en bijgestaan. Ik weet het zult u zeggen, dat is hun werk. Maar dit is meer dan werk. Ik had echt het gevoel dat ik geholpen werd door een vriend. Er staat iemand aan je zijde die je alles kunt vragen en je bijna letterlijk alles uit handen neemt in de goede zijn van het woord. En ook na alle plechtigheden stond hij klaar met raad en daad. Echt enorme waardering en dank aan het team van Monuta en in het bijzonder aan Toon wat zij voor mij en m'n naasten hebben gedaan. De sterren gaan tot vijf , maar ik had er wel tien willen geven ! Met vriendelijke groet, André van Overhagen

geweldig

van begin tot eind geweldig begeleid. alles goed vooraf doorgesproken, geen verrassingen achteraf.

Alles naar wens gegaan

Gewoon zo door gaan perfect zo.

Een fijne ervaring gehad, door een top uitvaartverzorger.

Wij zijn goed bijgestaan door Wendy (onze uitvaartverzorgster). Ze nam de tijd voor ons en er werd ook naar ons geluisterd. Ze vulde ons aan waar nodig was.

Geweldig klantvriendelijk zorgzaam en zeer professioneel

Monuta in Lochem Heeft voor ons het verdriet dragelijk gemaakt , alle betrokkenen waren en zijn zeer bekwaam in hun vak want het is een mooi beroep het levenseinde zo goed verzorgd aan alles was gedacht , Monuta uit Lochem was zeer betrokken vanaf het begin tot de laatste autorit meer dan eerbiedig naar de overledenen toe en d4 nabestaanden Onze welgemeende Dank

Tevreden

Mijn ervaring met monuta was boven verwachting erg goed. Zeer tevreden

Vond de hele uitvaart tot in de puntjes uitgevoerd! Kortom….zeer tevreden.

Uitstekende service, stijlvol en kwalitatief sterk.

Zeer professionele zorg. Ook buiten kantoortijden goed bereikbaar.

Respectvol

Een goede begeleiding, en alles heel respectvol, op allerlei gebied. Je kan de uitvaart precies zo doen, als je zelf wenst.

professioneel en menselijk betrokken

Wat in de positieve beoordeling van de uitvaart(begeleiding) meetelt zijn de mooie faciliteiten van het crematorium dat nog niet zo lang geleden gebouwd is en de begeleiding en toelichting daar op de crematie.

Prettig en zeer ondersteunend

Erg goede ervaring met Monuta in Dieren, nu voor de tweede keer. Alles is zorgvuldig besproken en uitgelegd. De hele organisatie is ons uit handen genomen. Alle afspraken zijn goed nagekomen. Er is heel helder gecommuniceerd over de kosten vooraf en dit bleek ook allemaal te kloppen. Monuta ging zeer respectvol om met de overledene. Ook toen zij 's avonds werd opgehaald om naar het uitvaartcentrum te worden overgebracht. De ontvangst en andere contacten waren vriendelijk, respectvol en menselijk. Alles was tot in de puntjes geregeld. We kregen hier ook complimenten over van gasten.

Een geslaagde uitvaart aan alle wensen voldaan

Zeer betrokken uitvaart regelaar Wendy Beukema zeer betrokken en zeer betrokken bij het regelen van de uitvaart topvrouw daar mag mountainbiken trots op zijn Een hele mooie uitvaart hebben we gehad en het heeft ons gesterkt

Fijne begeleiding.

Alles was perfect verzorgd.

Wij hadden een fijne prettige ondersteuner die erg betrokken was bij de familie.

De uitvaart was goed geregeld, onze wensen werden ingewilligd en de afspraken waren duidelijk in een voor ons verdrietige tijd. We hebben de medewerkers als prettig en ondersteunend ervaren. Een geweldige toespraak door het Humanistisch verbond waar we als nabestaanden ook veel positieve reacties op hebben gehad.

goede uitvaart

ik heb nu zelf onder vonden dat de crematie rond mijn moeder voor 100% in orde was. daar bedank ik de Monuta ook hartelijk voor.

Het was Prima verzorgd

Prima geregeld

We zijn zeer tevreden over de prettige en betrokken ondersteuning van de medewerkers van Monuta. Afspraken werden goed nagekomen, er werd goed meegedacht. Uitvaartverzorger was zeer goed bereikbaar en reageerde snel.

Goed en waardig geregeld

Monuta heeft onze wensen rondom een crematie, prima geregeld zonder problemen of onverwachte extra kosten.

Monuta is erg medelevend met de nabestaanden

Ontzettend betrokken uitvaartverzorger

We zijn zowel voor, tijdens als na de uitvaart van mijn partner en onze vader, ontzettend goed begeleid door mevrouw Beumer. Zij verdiend een pluim

Monuta heeft op uitstekende wijze de uitvaart van mijn vader voorbereid en uitgevoerd.

Uitstekende begeleiding gekregen van de uitvaartverzorger (Mevr. Jet van Leeuwen) bij de uitvaart van mijn vader. De voorbereiding, offerte, adviezen, uitvoering en nazorg allemaal keurig geregeld. Monuta en Jet, namens de familie hartelijk dank voor de goede zorgen.

Over Monuta Uitvaart