Wij voelden ons gedragen en gesteund

Ik als dochter stond er ineens voor woon zelf al 30 jaar niet meer in Nederland en was echt verrast .ben vanaf het melden van overlijden van mijn vader perfekt begeleid ,het opbaren thuis, het overplaatsen familiekamer,de organisatie ,de uitvaart alles werd heel fijn en goed begeleid er was niks van te voren besproken en er kwamen vele beslissingen opeens om te maken alles werd liefdevol ondersteund en georganiseerd tot in het kleinste detail dit heeft ervoor gezorgd dat het afscheid mooi liefdevol en met vele mooie herinneringen plaatsgevonden heeft .

Alles snel geregeld

Zeer tevreden .

Zeer goed uitvaart echtgenote geregeld.!!!

Zeer tevreden over de dienstverlening van Monuta en met name door mevr. Erica Ubbink met hulp van mevr. Stortelder.

Van begin tot eind uitstekend begeleid na het overlijden van mijn Moeder Heel medeleven. Dank daarvoor

Super verzorgd

Alles werd van a tot z super strak geregeld, zo als wij het hebben wouden.

De uitvaart was tot in de puntjes geregeld.

Onze ervaring met Monuta was zeer goed de uitvaart begeleidster Esther Polman heeft ons goed begeleid in deze moeilijke tijd. Het bezoek na de begrafenis is ons allemaal tot steun geweest, we konden ons uitspreken hoe de gevoelens waren ten opzichte van de begrafenis.

Ik ben zeer tevreden over hoe alles gegaan is

De begeleiding en de zorg voor, tijdens en na de uitvaart door Erica heb ik als zeer prettig ervaren.

De persoonlijke aandacht die ze voor de nabestaanden hebben.

De begeleiding vanaf begin tot het eind is top geregeld.

Op een hele goede en menselijke manier ondersteund.

We zijn op een hele goede manier geholpen en ondersteund. ondanks het verdriet toch een goed gevoel erbij en op een mooie manier afscheid kunnen nemen

Erg goed

Goed contact er werd naar ons geluisterd

Betrokken, gevoelig en respectvol

wij zijn zeer professioneel en toch ook persoonlijk geholpen en hebben dit als bijzonder ervaren

wij zijn zeer professioneel en toch persoonlijk geholpen door jullie en hebben dit als "bijzonder" ervaren .

Over Monuta Uitvaart