Netjes en keurig geregeld met tijd voor de mens.

Alles maar dan ook alles wordt prima geregeld.

Geweldige steun in zware tijden

Monuta is de steun die je nodig hebt in zware tijden. Vanaf het overlijden van mijn vrouw tot de uitvaart heb ik een geweldige steun gehad. Mijn uitvaart verzorger was Jan Kruit, door zijn vakkundige advies en raad heeft mijn vrouw een perfecte uitvaart gehad en voor mij was hij een steun in deze zware tijden. Wie je ook belt bij Monuta, je word altijd zeer vriendelijk en begrijpend geholpen. Ondanks de zware tijden die er waren (zijn) is Monuta een lichtpunt. Ook na de uitvaart is het contact prima, iedereen staat nog steeds voor klaar. De nabestaandendesk (online) is een grote hulp. Monuta maakt het je erg makkelijk, geen moeilijke dingen alles erg overzichtelijk en duidelijk.

Dienstverlening met een hart.

Ik ben helemaal tevreden.

Crematie Super geregeld

onze uitvaart verzorger verdient een 10 Beste Jan. Super bedankt voor de zeer fijne verzorging van de crematie van mijn schoonmoeder. U heeft alles zeer netjes tot in de puntjes geregeld gr Andree Bokkers

Fijne ontzorging door goede hulp van de uitvaartverzorger

Helaas mochten wij in korte tijd twee keer gebruik maken van de diensten van Monuta. Beide keren hebben wij de begeleiding van het moment van overlijden tot aan de crematie als heel prettig en ondersteunend ervaren. Mocht je een zeer oude (door Monuta overgenomen) polis hebben, let dan goed op de voorwaarden: Monuta (verzekeringstak) lijkt de voorwaarden enigszins eenzijdig aangepast te hebben waardoor de dekking veranderd kan zijn en de kosten dus hoger kunnen zijn. Neemt niet weg dat de dienstverlening van de uitvaarttak prima is.

Fantastisch geregeld

Jan is een man met hart voor zijn werk, het voelde continu alsof we met een vriend te maken hadden. Geen vraag was teveel en alles werd respectvol en met heel goed geregeld

Hulp bij het regelen van de uitvaart

Ik ben enorm goed geholpen met. Het regelen van de uitvaart. Er komt zo veel meer bij kijken dan je denkt, ondanks dat ik het helaas al meerdere malen heb mee moeten maken. Wel vind ik dat als er gezegd wordt dat er na de uitvaart nog contact met je opgenomen wordt, dit dan ook gedaan moeten worden. Meerdere keren voortgekomen dat dit helaas, om wat voor reden dan ook, niet gebeurd is.

We hebben de periode van contact en alles wat er bij hoorde als zeer betrokken ervaren

Evenwicht tussen zakelijkheid en empathie

Monuta, voor een respectvolle benadering.

Heel netjes

Heel netjes verzorgd

Zeer goed, inllevend, heel servicegericht, goede suggesties

Idem

grandioos.

heel betrokken bij alles.

Warm, persoonlijk, zoals het moest zijn.

Toen onze papa overleed, werden we heel goed opgevangen door Monuta. Van het telefoontje om door te geven dat hij er niet meer was, tot het ophalen van zijn as. De uitvaart verzorger Jan Kruit , onze Jan de uitvaartman, voelde heel goed aan wat wij wilde, dacht met ons mee en niets was te gek. We konden openlijk over alles praten, ja zelfs lachen, want humor is voor ons belangrijk. Dit resulteerde in een uitvaart zoals papa wilde, een viering van het leven met een lach en een traan. Er werd echt naar ons geluisterd en wij hebben met een tevreden gevoel en een glimlach terug kunnen kijken.

Was goed

Het was goed geregeld

Persoonlijk, warm en oprecht

Diegene die onze twee uitvaarten binnen 1 jaar en vier maanden heeft verzorgd Jan uit Barneveld was oprecht, luisterend oor, accuraat, dienstverlenend, mens! Belangrijk om samen vrij en makkelijk te kunnen overleggen en begrip voor eigen wensen van de familie. Out of the box meedenken! Dankjewel Jan! Monuta heeft in Amersfoort een prachtige afscheidslocatie warm, huiselijk met goede service!

Redelijk

We zijn tevreden over de dienst . Vooral omdat dit de eerste uitvaart was van de uitvaartverzorger. Alleen zijn er wat dingen vergeten en fout gegaan. Dat is helaas niet meer terug te draaien

Bekwaam en aardig personeel

Kundig, bekwaam, meedenkend en voorkomend personeel

Alles werd super geregeld!

Luisteren goed naar wat we wilden en alles werd geregeld zoals het moet.

De uitvaart verzorging door monuta was zeer goed.

De Uitvaartleider van monuta voelde ons als nabestaanden perfect aan. Hij wist met de juiste ideeën te komen, wist wanneer hij de lead moest nemen en wanneer hij even pas op de plaats moest nemen. Hierdoor hebben wij met elkaar een waardig en passend afscheid neer kunnen zetten.

Fijne prettige samewerking

Mijn vader had niet veel wensen en alles al vast gelegd bij monuta, maar samen met de uitvaartverzorger was het een fijne prettig afscheid.

Goed, naar onze wensen geluisterd en die ook zo uitgevoerd

Goed naar onze wensen geluisterd en die ook ,in een gemoedelijke sfeer, zo uitgevoerd.

Alles wordt goed geregeld

Alles wat je zegt wordt goed na je geluisterd en ze helpen je ook goed met je mee denken.

De begeleiding en het respect zijn uitmuntend

De begeleiding die wij kregen van jullie om een waardig, liefdevol en respectvol afscheid te organiseren voor ons stil geboren zoontje hebben ons zo veel geholpen om dit verlies te kunnen dragen. Het persoonlijke contact, het geduld, het meedenken en het 24/7 klaar staan voor ons als klant is zo fijn geweest. Wij zouden Monuta bij iedereen aanraden. Ook na het afscheid is de service, het snelle handelen en het persoonlijke contact uitmuntend. Niets is te gek en we zijn zo fijn door jullie begeleid we blijven jullie hier altijd heel dankbaar voor. Bedankt!

Een prima uitvaart, waarop we tevreden terug konden zien.

Een uitvaart "uit het Boekje" waarop we tevreden terug konden zien.

Prettig contact

Fijn contact, alles goed geregeld alleen wat minder ervaring met mensen met een christelijke achtergrond.

Over Monuta Uitvaart