De uitvaart verzorging door monuta was zeer goed.

De Uitvaartleider van monuta voelde ons als nabestaanden perfect aan. Hij wist met de juiste ideeën te komen, wist wanneer hij de lead moest nemen en wanneer hij even pas op de plaats moest nemen. Hierdoor hebben wij met elkaar een waardig en passend afscheid neer kunnen zetten.

Fijne prettige samewerking

Mijn vader had niet veel wensen en alles al vast gelegd bij monuta, maar samen met de uitvaartverzorger was het een fijne prettig afscheid.

Goed, naar onze wensen geluisterd en die ook zo uitgevoerd

Goed naar onze wensen geluisterd en die ook ,in een gemoedelijke sfeer, zo uitgevoerd.

Alles wordt goed geregeld

Alles wat je zegt wordt goed na je geluisterd en ze helpen je ook goed met je mee denken.

De begeleiding en het respect zijn uitmuntend

De begeleiding die wij kregen van jullie om een waardig, liefdevol en respectvol afscheid te organiseren voor ons stil geboren zoontje hebben ons zo veel geholpen om dit verlies te kunnen dragen. Het persoonlijke contact, het geduld, het meedenken en het 24/7 klaar staan voor ons als klant is zo fijn geweest. Wij zouden Monuta bij iedereen aanraden. Ook na het afscheid is de service, het snelle handelen en het persoonlijke contact uitmuntend. Niets is te gek en we zijn zo fijn door jullie begeleid we blijven jullie hier altijd heel dankbaar voor. Bedankt!

Een prima uitvaart, waarop we tevreden terug konden zien.

Een uitvaart "uit het Boekje" waarop we tevreden terug konden zien.

Prettig contact

Fijn contact, alles goed geregeld alleen wat minder ervaring met mensen met een christelijke achtergrond.

De uitvaart is verzorgd zoals wij het verwacht hadden.

Wij hadden al ervaring met Monuta bij een vorige uitvaart, dit was goed en alles werd uitgevoerd zoals was afgesproken. Met deze ervaring was het voor ons niet moeilijk om nu een keuze te maken. In deze moeilijke tijd i.v.m. COVID, werd het anders geregeld dan de vorige keer. De service was er echter niet minder om.

Warm, luisterend met samenwerking

Onze ervaring met Monuta is goed. Ze ontnemen de zorg en met een fijne samenwerking. Monuta Amersfoort heeft een fantastische afscheid lokatie. Jan Kruit uit Ede een hartelijke warm contact en voelt goed de wensen van de mensen aan. Dank jullie wel voor alle goede zorg. Ellen

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.