Hele goede ervaring

Een warme en mooie ervaring, er wordt heel erg meegedacht en er is veel aandacht voor alle facetten

Deskundig en zeer klantvriendelijk

Prettig contact met de consulente en goede organisatie en alles was vlotjes/keurig netjes gelopen!

Uiterst tevreden

Onze wensen konden helemaal vervuld worden

Prima uitvaartverzorger.

Prima contact. Gedegen uitleg. Ruimte voor eigen inbreng. Goed aanvoelen wat de bedoeling is. Behulpzaam en zeer klantvriendelijk

Volledige ontzorging

Voor de tweede keer zijn wij door Monuta volledig ontzorgd na het overlijden van een (schoon)ouder. Zeer tevreden over de menselijkheid en professionaliteit waarmee deze uitvaartverzorger ons stap voor stap in het proces van een uitvaart heeft begeleid. Heel prettig in zo'n emotionele periode waarin je zelf niet scherp en genoeg zaken hebt om over na te denken. Ik kan Monuta aan iedereen aanbevelen.

Top bedrijf

Ales ging volgens afspraak

Enorm fijne mensen die met alles helpen en meedenken.

Vooral in de eerste dagen na het overlijden van een dierbare heb je de steun nodig van iemand met veel ervaring en inzicht. Wij konden er gelukkig blind op vertrouwen dat alles goed verzorgd was.

vlot en zeer prettig alles geregeld

Wij zijn zeer tevreden over Monuta. Alles wordt tot in de puntjes uitstekend geregeld. Uitvaartverzorger is makkelijk bereikbaar. Luisterend oor, meelevend en goed. Zal Monuta bij iedere aanbevelen.

Zeer vriendelijke en kundige begeleiding

Mijn schoonmoeder was overleden en ik kan niet anders zeggen dat alles tot in de puntjes geregeld was. Wat fijn in zulke moeilijke tijden! Mijn complimenten voor iedereen! Peet.

Uitstekend verzorgd

Ik heb nu meerdere malen een uitvaart verzorgd door Monuta meegemaakt en alle keren is het liefdevol en uitstekend verzorgd.

Blij verrast en een hele steun.

Reeds opgeschreven hiervoor.

Stephanie Timmers heeft ons uitstekend bijgestaan.

Het contact met Monuta van der Togt, verliep goed. Alles werd duidelijk uitgelegd. Goed advies over keuzes die gemaakt moesten worden. Bij vragen kregen we snel antwoord. De uitvaart verliep volgens plan. Stephanie heeft ons ook hier bijgestaan. Na twee weken nog een telefoongesprek, hoe het met ons ging en of er nog op en aanmerkingen waren. Fijn om zo geholpen te worden in een emotionele tijd waarin je zoveel beslissingen moet nemen.

Zeer correct

Wij willen iedereen bedanken voor de mooie crematie van mijn moeder mevr de Bruin Jongmans op 12 april 2023. Wij zijn zeer dankbaar voor de geweldige begeleiding. En in de eerste plaats onze dank aan Tommy de Moor. Hij heeft het fantastisch gedaan. Tommy je bent een kanjer dank voor alles. Hennie Verlint en Familie

Zeer vriendelijk en behulpzaam bij het uitvoeren van de crematie

Liefdevol, empatisch en rustgevend in een moeilijke situatie.

respectvol en goede zorg

Er is goed naar onze wensen geluisterd en meegedacht, waardoor er goed passende zorg en een mooie herdenkingsdienst tot stand is gekomen. Daarbij heeft het uitvaartpersoneel een professionele en kundig indruk op ons gemaakt. We zijn zeer tevreden en bedanken Monuta Van der Togt Voorburg hiervoor.

de uitvaartbegeleider van Monuta heeft ons uitstekend begeleid, alles was bespreekbaar

de wijze waarop de uitvaart werd begeleid, en alles op het laatst nog mogelijk was, en met ons werd afgestemd, heeft gemaakt dat wij met een goed gevoel terugkijken op het afscheid van mijn moeder

Uitstekend geregeld

Het overleg over de inhoud van de uitvaart verliep soepel. Ook de uitvoering was keurig geregeld. De medewerkers van Monuta waren prettig in de omgang en niet opdringerig.

Uitstekend geregeld

persoonlijk, direct contact en fijne mensen

Alles vooraf duidelijk besproken, fysiek contact thuis wat ook erg fijn is als je dit soort zaken moet bespreken. verder erg mee denkend en open over alle zaken factuur week niet af van de daadwerkelijke rekening. top!

Tot op de puntjes verzorgd

Monuta komt na wat ze beloven. Niets is teveel hoe vaak je ook belt of mailt. Reageren snel en adequaat op de vragen en wensen die er zijn. Nu 2 keer monuta Voorburg in de afgelopen 2 jaar nodig gehad en was een fijne ervaring hoe gek dit ook klinkt ivm een overlijden van een dierbare. Dank!

Dankbaar

Monuta en voornamelijk Monique heeft de uitvaart van onze vader en opa ontzettend goed en mooi verzorgd. Iemand met empathie, die meedenkt en alles uit handen neemt. De familie is Monique erg dankbaar!

Alles perfect geregeld

Van moment van overlijden tot na de uitvaart goed contact gehad en alles is perfect volgens afspraak verlopen.

Toppertje Anouk!

Ze kennen hun vak.