Perfect en ten zeerste aan te bevelen

Erg goed en deskundig begeleid door Angeline. Heeft mij en de familie super goed geholpen om er een mooie uitvaart van te maken voor onze lieve mam. Ben blij dat ondanks ons grote verlies, Angeline ervoor gezorgd heeft dat we er met een goed gevoel aan terug kunnen denken.

zeer goed

zeer goede hulp bij het verwerken

meelevend

nvt

Zou geen betere uitvaartverzorger kunnen wensen!

Monuta als uitvaartverzorger is me uitstekend bevallen en aan iedereen, die met het verlies van een dierbare te maken krijgt, aan te bevelen!

Duidelijk en keurig verzorgd

Duidelijke uitleg, meedenkend en behulpzaam

Zeer fijne en discrete samenwerking.

De medewerkers waren allemaal even netjes, vriendelijk en erg discreet. Echt een zeer fijne ervaring.

Prima organisatie

Prettige ervaring. Alles goed geregeld

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.