Monuta heeft ons zeer goed bijgestaan en volledig ontzorgd.

De medewerkers van Monuta hebben ons zeer goed bijgestaan en volledig ontzorgd in deze moeilijke periode.

geweldig

ik heb goede ervaring met monuta hebben alles netjes en goed geregeld

Super geregeld

Harries Bakker was onze uitvaart begerleider echt top man!!!!! Alles goed en duiderlijk uitgelegd en mee gedacht na onze wensen

Waardevol afscheid

Dankzij de begeleider van Monuta hebben wij het afscheid van mijn man ervaren als een enorme waardevolle periode. De warmte, vriendelijkheid, maar ook het geduld van deze man was geweldig. Wij hebben eigenlijk alles zelf kunnen doen. Van het kleden van mijn man, tot het ontwerp van de kaart. Maar ook het verloop van de uitvaart hebben wij zelf kunnen bepalen. Hierdoor werd het een heel persoonlijk, liefdevol afscheid. Ook het afscheidshuis is een geweldige plek waar wij als familie dagelijks even bij elkaar kwamen in een warme, ontspannen sfeer. Voor ons een waardevolle periode van afscheid waar wij met enorme dankbaarheid op terug kijken.

Professioneel geregeld

Zeer professioneel en begripvol geregeld.

Zoals het hoort.

Voelt fijn dat ze met je mee denken. Je voelt de warmte.ondanks het verdriet wat je hebt. Gaat allemaal heel rustig,nemen alle tijd.niks is te gek.Erg fijn. We voelden ons gesteund. Dank.

Vertrouwd geregeld

Wij hebben goede ervaring met Monuta

Prima begeleiding en aan een half woord genoeg

Waardevol

Uitzonderlijk correct en goed

Zie bovenstaande.

In alle opzichten voor , tijdens en na de uitvaart , zeer tevreden.

Mijn ervaring : Een mooi ,liefdevol, onvergetelijke uitvaart. Ik kan er met een goed gevoel op terugkijken

Warme zorg.

Heel prettig contact. Fijne en warme zorg op het juiste moment. Tevens kregen we de ruimte op voor ons intieme momenten. Erg respectvolle benadering door de begeleiding en tijdens de verzorging

Goed verzord

Mede dankzij Harries bakker is de uitvaart goed en naar tevredenheid van on allen goed verlopen waarvoor dank

Er word naar je geluisterd ,meegedacht gesteund waardoor je goed afscheid kan nemen Je kan altijd contact op nemen , er is altijd een antwoord Zoals jullie meegedacht met de achterkleindochters ,super Afscheid nemen kan maar een keer en dankzij jullie is het mooi afscheid geworden Dankjewel Henri Harmina en Harries

Monuta kenmerkte zich voor ons door betrokkenheid, persoonlijke aandacht en rust.

De medewerkers van Monuta kenmerkten zich door professionaliteit met persoonlijke betrokkenheid, aandacht en rust. Ze straalden vertrouwen en 'tijd hebben' uit: "Het komt goed". Bijzonder belangrijk na het overlijden van je dierbare in dagen vol emotie waarin tegelijkertijd veel geregeld moet worden en een beroep wordt gedaan op rationeel denken en handelen. Dáárin ontzorgd worden is essentieel. Alle vragen konden worden gesteld, via de app, telefonisch of per mail. Onduidelijkheden, momenten van vertwijfeling die we hadden; ze konden besproken worden en eventuele onrust werd weer weggenomen.

In een woord geweldig!

ze zijn er gewoon voor je !

Was heel prettig en goed geregeld door Harrie gr jenny

In deze verdrietige tijd ben ik uitstekend begeleid bij alles wat met de uitvaart te maken had. Uitstekend en correct uitgevoerd.

Over Monuta Uitvaart