Goed verzord

Mede dankzij Harries bakker is de uitvaart goed en naar tevredenheid van on allen goed verlopen waarvoor dank

Er word naar je geluisterd ,meegedacht gesteund waardoor je goed afscheid kan nemen Je kan altijd contact op nemen , er is altijd een antwoord Zoals jullie meegedacht met de achterkleindochters ,super Afscheid nemen kan maar een keer en dankzij jullie is het mooi afscheid geworden Dankjewel Henri Harmina en Harries

Monuta kenmerkte zich voor ons door betrokkenheid, persoonlijke aandacht en rust.

De medewerkers van Monuta kenmerkten zich door professionaliteit met persoonlijke betrokkenheid, aandacht en rust. Ze straalden vertrouwen en 'tijd hebben' uit: "Het komt goed". Bijzonder belangrijk na het overlijden van je dierbare in dagen vol emotie waarin tegelijkertijd veel geregeld moet worden en een beroep wordt gedaan op rationeel denken en handelen. Dáárin ontzorgd worden is essentieel. Alle vragen konden worden gesteld, via de app, telefonisch of per mail. Onduidelijkheden, momenten van vertwijfeling die we hadden; ze konden besproken worden en eventuele onrust werd weer weggenomen.

In een woord geweldig!

ze zijn er gewoon voor je !

Heel goed

Was heel prettig en goed geregeld door Harrie gr jenny

Fantastisch

In deze verdrietige tijd ben ik uitstekend begeleid bij alles wat met de uitvaart te maken had. Uitstekend en correct uitgevoerd.

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.