vriendelijk en behulpzaam

Prima verzorgde uitvaart en een mederwerker die voor ons de tijd nam maar ook zelf met foede suggesties kwam

Uitstekende en begripvolle begeleiding in een droevige periode.

Onze uitvaartbegeleidster, stond 24 uur per dag voor ons klaar. Was duidelijk in het verstrekken van benodigde informatie en de begeleiding naar en tijdens de crematie was perfect. Ze zorgde dat alles verliep zo als wij het graag wilde zonder ook even op de voorgrond te treden.

Uitsteken

Betrokken uitvaart verzorger die alles in het werk stelde om de uitvaart zo goed en duidelijk mogelijk te regelen! Alle wensen werden vervuld en er werd goed mee gedacht. Niets was te veel.

Nette uitvaart

Uitvaart was zoals we ook hadden afgesproken en een mooi geheel dat tot in de puntjes verzorgd was ook Contact met de contact persoon was prima

Een warm en liefdevol afscheid

Vanaf het moment van overlijden tot aan de nazorg zijn wij enorm liefdevol begeleid in het hele proces. Het afscheid was precies zoals gewenst, zelfs een stukje mooier dan wij voor ogen hadden.

De begeleiding tijdens de uitvaart was goed, na de uitvaart geen contact

De wijze waarop de uitvaart is ondersteund was goed. Fijne uitvaartmedewerkers die de tijd namen en het allemaal in goede banen hebben geleid. De nazorg zou misschien beter kunnen. Zijn er nog vragen vanuit de familie of onduidelijkheden, hoe is het ervaren enz.

Perfecte uitvaartbegeleiding

Zorgvuldige gesprekken, vol aandacht. Verzorging van de overledene was helemaal in orde. Voorafgaand aan de uitvaart is alles nog een keer besproken. De opvang in het uitvaartcentrum was perfect. De uitvaart is helemaal verlopen zoals besproken. De Uitvaartverzorger heeft alle tijd genomen

We zitten bij Monuta in Doetinchem

We hebben heel veel te danken aan Ellen Wezedonk

De uitvaartverzorger is een topper

Wij hebben een geweldig, fijne ervaring met de uitvaartverzorgster Ellen Wezendonk. Ze hielp ons perfect en dacht goed met ons mee. Alles was mogelijk bij haar. Ellen is voor iedereen aan te bevelen. We hadden de uitvaart voor onze moeder/oma niet beter kunnen hebben.

Alles perfect geregeld

Zoals hierboven perfect geregeld komt ook door het goede contact met de uitvaartleidster Ellen Wezendonk .

Goede service, begripvol en ondersteunend

Fijn voorgesprek gehad. Respectvolle bejegening. Wensen duidelijk kunnen maken. .Steunende begeleiding tijdens de uitvaart. Aanwezig waar nodig,maar niet op de voorgrond, dat was onze wens.

Een uitvaart geheel na wens.

De zorg rondom het overlijden en de uitvaart zijn geheel verzorgt na wens van onze moeder en van ons als nabestaande. We kijken met een goed en tevreden gevoel terug op de ons aangeboden zorg en de goed verzorgde uitvaart.

Fijne mensen die je goed begeleiden tijdens het regelen van een uitvaart van een dierbare

Het contact met de medewerkers van de Monuta was erg fijn. Ze luisteren naar je wensen en zorgen dat de uitvaart loopt zoals jij/jullie dat willen. Kortom super!

Alles geregeld als wij dat wilden.

Prima gedaan. Complimenten.

We waren bij Monuta Doetinchem. Daar was alles fijn geregeld.

Hele fijne en goede begeleiding door Ellen Wezendonk.

Eerste ontmoeting was al erg vertrouwd en had het gevoel dat het hele geregel van de begrafenis bij haar in goede handen lag. Ellen heeft alles heel goed in het oog gehouden van het thuis gesprek tot de begrafenis. Ze is heel professioneel en echt aan te raden als uitvaartverzorger.

Voortreffelijke deskundige begeleiding

De uitvaartbegeleider van Monuta toonde, naast een groot empathisch vermogen, ook veel deskundigheid en daadkracht. Daarnaast is de schriftelijke (met een boekje) en digitale (website) begeleiding goed ondersteunend in een periode waarin in korte termijn veel besluiten genomen moeten worden.

Voor ons een fijne ervaring in een droevige periode!

Wij hebben de verzorging van ons moeder en de totale crematie verzorgd door Monuta als zeer waardevol ervaren. Zeker mede door de fijne mensen waarmee wij contact hebben gehad. En geldt met name bij het afleggen, voorbereiding van de dienst en opmaak van de rouwkaarten. Maar ook de wijze waarop de dienst was verzorgd inclusief de koffietafel. In het bijzonder het contact met uitvaartverzorgster hebben wij als zeer bijzonder ervaren. Allen dank daar voor.

zeer betrokken

zeer betrokken medewerkers wij hebben Ellen en Ilse als zeer bekwaam ervaren het zij toppers

persoonlijk en ruimte voor ideeen

Zeer prettig en persoonlijk wordt mee gedacht.

Super goed

Zeer vriendelijke mensen , goede begeleiding. Het voelde goed en we kunnen vrij over onze wensen praten.

Niets dan lof en fijne samenwerking.

De financiële afwikkeling is nog niet rond, dus als dat klaar is, geef ik u met plezier mijn beoorde

Ik wacht nog op de financiële afwikkeling

Geachte klant, We hebben het voor u uitgezocht en wij zien dat er op 29 maart een brief naar u is verstuurd. Als het goed is heeft u deze inmiddels ontvangen. Mocht dat niet zo zijn wilt u dan mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, afdeling klanttevredenheid Monuta

Rustige, prettige begeleiding, oog en oor voor details

In dagen waarin beslissingen genomen moeten worden die niet te herroepen zijn, is het van groot belang dat er iemand is die de familie goed en correct bij staat. Initiatief neemt waar het nodig is en aandacht heeft voor de details. Het gaf de familie heel veel rust en we kunnen met grote tevredenheid terug zien op een prima verzorgde uitvaart. Niet alleen de uitvaartverzorgster maar ook het personeel in het mortuarium en crematorium stelden zich zeer correct en vakkundig op. Wij zijn zeer tevreden!

Helemaal naar wens

De uitvaart is helmaal naar wens geregeld. De uitvaartverzorgster was ook zeer rustig en had een luisterend oor en we hadden een goed en soepel contact zowel via de app als de mail.

Over Monuta Uitvaart