Onvergetelijk

Mooie dienst mooie muziek foto’s en muziek veel mensen was onder de indruk

Alles was perfect geregeld en uitgevoerd!

Chapeau voor het gehele team van monuta. De uitvaart was tot in de puntjes geregeld!

Alles perfect geregeld

Vooral de zeer goede en professionele begeleiding van Rimmer Frissen "onze" uitvaartverzorger hebben wij als een enorme steun ervaren!

Monuta heeft alles keurig verzorgd.

Monuta heeft alles keurig verzorgd Wij zijn tevreden met hun werk

Zeer goede begeleiding en bijzonder mooi locatie. Er wordt goed geluisterd naar onze wensen en vragen.

Zeer betrokken geweest

monuta was zeer betrokken geweest en heeft diverse zaken prima afgehandeld.

zeer goede ervaring

Zeer goede uitleg en zeer medelevend en alles netjes verzorgt als mij of mijn gezin iets gebeurd weer deze uitvaart maatschappij

Betrokken professioneel perfect verzorgd met persoonlijke touch

Ik had geen betere laatste begeleiding voor mijn moeder kunnen wensen

Professioneel en oprecht

Nooit verwacht dat men zo belangrijk voor het hele proces kunnen zijn. Professioneel, sereen en oprecht en empathisch.

Zeer goede begeleiding van A tot Z

De begeleiding en de nodige info en adviezen hebben mij een heel groot deel geholpen tijdens het verlies en de rouwperiode. Monuta heeft alles goed geregeld en heel duidelijk uitgelegd, alles was bespreekbaar van verzorging en muziek en alles wat er met een afscheid te maken heeft. Er komt zoveel op je af, maar Monuta heeft mij er niet alleen voor laten staan, we hebben het samen gedaan. Mijn complimenten

Gewoon geweldig

Fijne mensen bij Monuta,zowel de verzorging,accommodatie, catering,uitvaartbegeleider,

redelijk

Persoonlijk, menselijk en vol medeleven

Onze vader had niets vastgelegd of geregeld. Monuta had een luisterend oor en voelde het perfect aan. We hebben onze vader een prachtig gevoelig en persoonlijk afscheid kunnen geven. Heel hartelijk dank, Monuta, voor deze waardevolle dienst in een tijd die emotioneel zo zwaar is en waar een leidende hand zo waardevol is.

Goede en mooie uitvaart

Uitvaart goed verzorg en begeleid zodat we achteraf aan een toch voor ons zelf verdrietige dag een mooie plechtige en waardevolle herinnering overhouden!

behulpzame integere begeleiding waardoor een waardevol persoonlijk afscheid mogelijk wordt

Vanaf het moment van ophalen van de overledene tot het laatste afscheid, wordt er respectvol met de overledene om gegaan. De weg naar het afscheid toe zijn wij uitstekend begeleid door zowel Rimmer Frissen als Daphne Jongen- Drummen. Zij hebben er voor gezorgd dat wij mijn moeder een mooi persoonlijk afscheid hebben kunnen geven. Iets dat ook zeker helpt bij het stukje rouwverwerking. Bij vragen zijn zij bereikbaar. Ze stralen de rust uit die op zo'n moment heel hard nodig is in dergelijke verdrietige tijden. Wij hebben niets dan lof voor de manier waarop de uitvaart verzorgd is en zijn hen dankbaar voor de wijze waarop ze ons begeleid hebben en zelfs er voor gezorgd hebben dat we op het moeilijkste moment, dat extra stukje kracht gevonden hebben om datgene te doen wat je zo graag voor je moeder wilt doen. namelijk een persoonlijk woord van afscheid richten tot mijn moeder

Veel steun en een hele mooie dienst

Na het verlies van onze vader en echtgenoot haben we meteen veel steun ontvangen bij de voorbereiding van de uitvaart. De uitvaart zelf was heel mooi geregeld met een perfect bij ons passende dienst.

Fantastische en persoonlijke begeleiding.

De rouwbegeleider is zich, wat ons betreft, volledige overstegen. Persoonlijk, begripvol, empatisch, luisterend, adviserend en geduldig. De uitvaart was goed geregeld en wat we extra hadden besteld zag er ook daadwerkelijk zo uit als op de foto (de bloemen waren buitengewoon). Niks dan lof over Monuta. Je sterft maar een keer. dan kun je het beter goed geregeld hebben.

Zeer menselijk en meedenkend

Het contact met de uitvaartverzorger kan niet beter. Men is meedenkend, meelevend, en prettig in de communicatie. Alles was vooraf goed en duidelijk besproken, en uiteindelijk ook uitstekend geregeld / uitgevoerd.

Crematie naar wens

Vervoer , thuisopbaring prima met elke dag verzorging thuis. Crematie op crematorium alles super goed. Alleen de financiele afhandeling liet te wensen over.

Alles perfect en correct verlopen....

Van overlijden t/m crematie en verdere afhandelingen een perfecte steun, hulp en afwikkeling. Zeer professioneel uitvaartpersoneel. Top. Niet te vergeten de koffietafel; Perfect verzorgd en zeer bekwaam en vriendelijk personeel. Top. Zoals beschreven is Monuta dan ook in alle opzichten de aangewezen partner geweest in deze moeilijke periode.

Hebben ons heel goed bij gestaan en alles geregeld heel fijn

Over Monuta Uitvaart