super

Erg toegankelijk en meedenkend

Aan uitvaartverzorger mijn wensen aangegeven. Hij dacht hierin goed mee en liet de mogelijkheden zien. Vroeg ook goed na of alles naar wens was. Open communicatie die aan mijn verwachting voldeed. Hij was ook goed te benaderen zowel mondeling als via WhatsApp .

Heel discreet en gevoelig

We werden bij de verzorging en de kist sluiten bij betrokken ,heb een goed gevoel aan overgehouden !

Als mantelzorger de crematie van een oom geregeld samen met Brian Klompstra. Een super goede begeleiding en meedenken in de plechtigheid.

Goede vriendelijke service in alle opzichten

Je word vriendelijk en deskundig in allerlei zaken geholpen van begin tot het eind.

Mijn ervaring met monuta is geweldig. We hebben de uitvaart van mijn man gehad bij monuta. Het is precies zo gegaan zoals mijn man ik hadden besproken met de uitvaart verzorger tijdens de ziekte van mijn man. Mijn man en ik hebben zijn eigen uitvaart geregeld en de wensen besproken tijdens het gesprek met de uitvaartverzorger . Ik wil namens mijn man f middendorp en mijzelf iedereen bedanken voor alle goede zorgen.

Persoonlijke zorg voor de nabestaanden

De uitvaartverzorger is betrokken, persoonlijk en geeft je als nabestaande de rust die je zo hard nodig hebt. Er wordt duidelijk gecommuniceerd wat er de komende dagen voor de uitvaart je te wachten staat. Er wordt je veel uit handen genomen. De dienst was persoonlijk en dat vind ik erg belangrijk. De nazorg is ook goed. Een aanrader om het bij Monuta te laten regelen.

Fijne persoonlijke begeleiding

In een periode dat er veel geregeld moet worden is was de begeleiding prettig en persoonlijk.

De begeleiding en de organisatie voor, tijdens en na het afscheid door Monuta Emmen waren uitstekend

In deze zware tijd heeft de professionele en tegelijk persoonlijke wijze waarop de medewerkers van Monuta alles regelden mij enorm geholpen. De gesprekken met Brian Klompstra gaven me de kracht die ik op dat moment zelf ontbeerde. Dank nogmaals daarvoor.

Uitstekende begeleiding en uitvoering

Alles rondom de uitvaart van mijn moeder was super geregeld.

Waren blij met Jeroen als uitvaartadviseur, en iedereen die bij de uitvaart van geholpen heeft

Uitstekende ervaring

Een waardig afscheid waar we met een goed gevoel op terug kunnen kijken

De uitvaart vanaf het begin tot het einde zeer goed verzorgd. Mensen die hun vak verstaan met een warme persoonlijkheid. Kortom het was voor ons een waardig afscheid waar we met een goed gevoel op terug kunnen kijken.

Supper behulpzaam en duidelijk

Alles supper geregeld echt een aanrader

Zeer persoonlijk en zorgvuldig kontakt

Na het overlijden van mijn beide ouders afgelopen december ben ik zorgvuldig begeleid door Monuta. We hadden voor beide ouders dezelfde uitvaartverzorgster tijdens de dienst dit vonden wij zeer prettig. Op de avond van het overlijden van mijn vader kwam er door onstandigheden en andere uitvaartverzorgen maar deze nam het zeer profesioneel over. En kende al de ins en outs van mijn moeders uitvaart. Zeer netjes aangezien er twee dagen tussen de dienst van Mam en het overlijden van Pa zat.

Professionele persoonlijke, betrokken begeleiding rondom de uitvaart

Ik heb de begeleiding rondom de uitvaart als erg prettig ervaren.

Perfect geregeld

Ik kijk ondanks het verdriet van het verlies van mijn bij mij inwonende moeder met een heel goed gevoel terug op een uitvaart die precies verliep zoals ik het voor ogen had. Dit alles door de perfecte professionele en persoonlijke begeleiding van de Monuta uitvaartbegeleider. Veel complimenten gehad voor de prachtige en respectvolle manier waarop we samen afscheid hebben genomen van mijn moeder.

Goeie ervaringen

Hele goeie ervaring met monuta Zorgzaam begripvol en heel veel respect.

Onze ervaring met Monuta vinden wij zeer goed.

Van begin tot eind hebben wij dit, als familie, als zeer goed ervaren. Lieve, eerlijke betrouwbare medewerkers die er voor hebben gezord dat wij op onze manier afscheid van Moeder hebben kunnen nemen. Compliment...........

tot volle tevredenheid.

Onze ervaring met Monuta is ronduit zeer goed te noemen. zowel voor de uitvaart, als ook daarna was prettig te noemen. ja, prettig, ook in tijden dat het verdriet overheerst. Vakkundig personeel met gevoel voor de bal, als ik het zo mag uitdrukken. Tactisch en technisch 100 procent. Onze uitvaartleider verstaat zijn vak goed. Daarom is de uitvaart van onze vader geen verdrietige tijd geworden, maar een periode waarop we tevreden terug mogen kijken naar een waardig afscheid.

Compleet geholpen van begin tot eind

Vanaf de overlijdensmelding aan Monuta, tot anderhalve maand na de crematie, zijn we over het gehele tijdvak volledig bijgestaan en geholpen door Monuta

Hartverwarmend

Monuta heeft ons zeer kundig en betrokken begeleid, geholpen en ons werk uit handen genomen. Geen moeite was teveel. Er werd snel gereageerd op vragen telefonisch, via app of mail. In de periode waar ons leven stil stond, was Monuta een grote hulp voor ons.

meer dan goed

erg vriendelijk goede zorg en komt de afspraak na Brian Klompstra heeft zijn werk meer dan goed gedaan

Over Monuta Uitvaart